ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Artificial Intelligence Techniques for Computer Graphics

دانلود کتاب تکنیک های هوش مصنوعی برای گرافیک رایانه ای

Artificial Intelligence Techniques for Computer Graphics

مشخصات کتاب

Artificial Intelligence Techniques for Computer Graphics

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , ,   
سری: Studies in Computational Intelligence 159 
ISBN (شابک) : 9783540851271, 9783540851288 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 220 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 31 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 31,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تکنیک های هوش مصنوعی برای گرافیک رایانه ای: کاربرد ریاضیات/روش های محاسباتی مهندسی، هوش مصنوعی (شامل رباتیک)، گرافیک کامپیوتری



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Artificial Intelligence Techniques for Computer Graphics به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تکنیک های هوش مصنوعی برای گرافیک رایانه ای نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تکنیک های هوش مصنوعی برای گرافیک رایانه ای



هدف از این جلد ارائه کارهای جاری جامعه گرافیک کامپیوتری هوشمند است، جامعه ای که سال به سال رشد می کند. در واقع، اگر در آغاز گرافیک کامپیوتری، استفاده از تکنیک‌های هوش مصنوعی کاملاً ناشناخته بود، امروزه بیشتر و بیشتر محققان در سراسر جهان به تکنیک‌های هوشمندی علاقه‌مند هستند که امکان پیشرفت‌های اساسی در روش‌های سنتی گرافیک رایانه‌ای را فراهم می‌کند. سهم اصلی دیگر تکنیک‌های هوشمند در گرافیک کامپیوتری این است که امکان ابداع روش‌های کاملاً جدید را فراهم می‌کند که اغلب مبتنی بر اتوماسیون بسیاری از وظایفی است که در گذشته توسط کاربر به روشی نادقیق و زمان‌بر (انسانی) انجام شده است.

این جلد شامل مقالات دعوت شده و منتخب از آخرین کنفرانس 3IA (3IA'2008)، همراه با مقدمه ای است که حوزه گرافیک رایانه ای هوشمند و حوزه های مختلف گرافیک رایانه ای را ارائه می دهد که در آن معرفی تکنیک های هوشمند برای حل مشکلات مهم مجاز است. امیدواریم که این جلد برای خواننده جالب باشد و او را متقاعد کند که از تکنیک‌های هوشمندانه در گرافیک کامپیوتری استفاده کند یا تکنیک‌های هوشمندانه‌ای را ابداع کند و شاید به جامعه گرافیک رایانه‌ای هوشمند بپیوندد.

</ p>

توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The purpose of this volume is to present current work of the Intelligent Computer Graphics community, a community growing up year after year. Indeed, if at the beginning of Computer Graphics the use of Artificial Intelligence techniques was quite unknown, more and more researchers all over the world are nowadays interested in intelligent techniques allowing substantial improvements of traditional Computer Graphics methods. The other main contribution of intelligent techniques in Computer Graphics is to allow invention of completely new methods, often based on automation of a lot of tasks assumed in the past by the user in an imprecise and (human) time consuming manner.

This volume contains both invited and selected extended papers from the last 3IA Conference (3IA’2008), together with an introduction presenting the area of Intelligent Computer Graphics and various Computer Graphics areas where introduction of intelligent techniques permitted to resolve important problems. We hope that this volume will be interesting for the reader and that it will convince him (her) to use, or to invent, intelligent techniques in Computer Graphics and, maybe, to join the Intelligent Computer Graphics community.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages -
1 Intelligent Techniques for Computer Graphics....Pages 1-14
Synthesizing Human Motion from Intuitive Constraints....Pages 15-39
3 Motion Synthesis with Adaptation and Path Fitting....Pages 41-53
3D Object Retrieval: Inter-Class vs. Intra-Class....Pages 55-66
Improving Light Position in a Growth Chamber through the Use of a Genetic Algorithm....Pages 67-82
Constructive Path Planning for Natural Phenomena Modeling....Pages 83-102
7 Automatic Generation of Behaviors, Morphologies and Shapes of Virtual Entities....Pages 103-121
8 User Profiling from Imbalanced Data in a Declarative Scene Modelling Environment....Pages 123-140
Collaborative Evaluation Using Multiple Clusters in a Declarative Design Environment....Pages 141-157
OmniEye: A Spherical Omnidirectional Vision System to Sonify Robotic Trajectories in the AURAL Environment....Pages 159-174
Fuzzy Logic and Genetic Algorithm Application for Multi Criteria Land Valorization in Spatial Planning....Pages 175-198
Searching Multimedia Databases Using Tree-Structures Graphs....Pages 199-214
Erratum to: Artificial Intelligence Techniques for Computer Graphics....Pages 215-215
Back Matter....Pages -




نظرات کاربران