ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Reducing Climate Impacts in the Transportation Sector

دانلود کتاب کاهش اثرات آب و هوایی در بخش حمل و نقل

Reducing Climate Impacts in the Transportation Sector

مشخصات کتاب

Reducing Climate Impacts in the Transportation Sector

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781402069789, 9781402069796 
ناشر: Springer Netherlands 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 231 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب کاهش اثرات آب و هوایی در بخش حمل و نقل: تغییر اقلیم، مدیریت زیست محیطی، اقتصاد انرژی، علوم رایج در طبیعت و محیط زیست، انرژی های تجدیدپذیر و سبز، سیاست انرژی، اقتصاد و مدیریت



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Reducing Climate Impacts in the Transportation Sector به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کاهش اثرات آب و هوایی در بخش حمل و نقل نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کاهش اثرات آب و هوایی در بخش حمل و نقل



بیش از 250 کارشناس از سراسر جهان در کنفرانس حمل و نقل و انرژی Asilomar در آگوست 2007 گرد هم آمدند تا با آنچه که بسیاری موافقند بزرگترین چالش زیست محیطی جهان است، یعنی تغییرات آب و هوا، مقابله کنند. این یازدهمین کنفرانس دوسالانه که زیر نظر کمیته انرژی و سوخت های جایگزین هیئت تحقیقات حمل و نقل ایالات متحده برگزار شد، موضوعات کلیدی سیاست تغییر آب و هوا و استراتژی های مبارزه با اثرات آب و هوایی ناشی از بخش حمل و نقل، یک منبع اصلی انتشار گازهای گلخانه ای را مورد بررسی قرار داد. این کتاب شامل فصل‌هایی از ارائه‌کنندگان برجسته در کنفرانس Asilomar است که منعکس‌کننده‌ترین دیدگاه‌های کارشناسان جهان در مورد یک مشکل حیاتی و به سرعت در حال تحول انرژی و زیست‌محیطی است.

فصل‌های این کتاب به بررسی افزایش انتشار گازهای گلخانه‌ای در سراسر جهان می‌پردازد. گازها، عرضه نامشخص نفت، علم در حال تحول تغییرات آب و هوایی، نگرش عمومی نسبت به تغییرات آب و هوا، و پیامدهای رشد ایالات متحده در چین، هند و جاهای دیگر. آنها روش هایی را برای کاهش رشد سفر با وسایل نقلیه از طریق سوخت جایگزین، فناوری های جدید و برنامه ریزی کاربری زمین پیشنهاد می کنند. آنها هزینه‌ها و پتانسیل کاهش گازهای گلخانه‌ای را از طریق به کارگیری فناوری پیشرفته و سوخت‌های جایگزین بررسی می‌کنند و استراتژی‌هایی را برای ترغیب مصرف‌کنندگان به خرید خودروهای سوخت جایگزین و کارآمد از جمله کامیون‌های سنگین پیشنهاد می‌کنند.

مخاطبان. :
حرفه‌ای در سازمان‌های دولتی، دانشگاهی، محیط‌زیست، خودروسازی و صنایع انرژی، مردم آگاه و متعهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

More than 250 experts from around the world gathered at the Asilomar Transportation and Energy Conference in August 2007 to tackle what many agree is the greatest environmental challenge the world faces: climate change. This 11th Biennial Conference, organized under the auspices of the Energy and Alternative Fuels Committees of the U.S. Transportation Research Board, examined key climate change policy issues and strategies to combat climate impacts from the transportation sector, a leading source of greenhouse gas emissions. This book includes chapters by leading presenters at the Asilomar Conference that reflect the most current views of the world’s experts about a critical and rapidly evolving energy and environmental problem.

The chapters in this book examine increasing worldwide emissions of greenhouse gases, uncertain oil supply, evolving climate change science, public attitudes toward climate change, and the implications for the U.S. of growth in China, India and elsewhere. They propose methods to reduce growth in vehicle travel through alternative fuel, new technologies, and land use planning. They examine the costs and the potential for greenhouse gas reduction through deployment of advanced technology and alternative fuels and propose strategies to motivate consumers to buy fuel efficient and alternative fuel vehicles, including heavy duty trucks.

Audience:
Professionals in government, academic, environmental organizations, the automotive and energy industries, the knowledgable and engaged public.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-x
Climate Change and Transportation....Pages 1-14
Energy Security, Climate and Your Car: US Energy Policy and Beyond....Pages 15-34
Transport Policy and Climate Change....Pages 35-48
Factor of Two: Halving the Fuel Consumption of New U.S. Automobiles by 2035....Pages 49-71
Lead Time, Customers, and Technology: Technology Opportunities and Limits on the Rate of Deployment....Pages 73-100
Heavy Duty Vehicle Fleet Technologies for Reducing Carbon Dioxide: An Industry Perspective....Pages 101-116
Beyond Congestion: Transportation’s Role in Managing VMT for Climate Outcomes....Pages 117-137
CO 2 Reduction Through Better Urban Design: Portland’s Story....Pages 139-157
Transportation-Specific Challenges for Climate Policy....Pages 159-171
Are Consumers or Fuel Economy Policies Efficient?....Pages 173-179
Fuel Economy: The Case for Market Failure....Pages 181-205
Back Matter....Pages 207-229




نظرات کاربران