ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Vortex wakes of Aircrafts

دانلود کتاب گرداب هواپیماها را بیدار می کند

Vortex wakes of Aircrafts

مشخصات کتاب

Vortex wakes of Aircrafts

ویرایش: 1 
نویسندگان: ,   
سری: Foundations of Engineering Mechanics 
ISBN (شابک) : 9783642017599, 9783642017605 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 165 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 9 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 45,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب گرداب هواپیماها را بیدار می کند: دینامیک سیالات مهندسی، آنالیز عددی، مهندسی خودرو



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Vortex wakes of Aircrafts به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب گرداب هواپیماها را بیدار می کند نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب گرداب هواپیماها را بیدار می کند



این کتاب روش‌های مدل‌سازی ریاضی امواج گردابی هواپیماها را در پرواز در ارتفاعات بالا و نزدیک به زمین در رژیم‌های برخاست و فرود ارائه می‌دهد. مدل‌سازی مبتنی بر کاربرد گسترده روش گرداب‌های گسسته در پروازهای هواپیما در ارتفاعات بالا و ترکیبی از این روش با روش یکپارچه پیش‌بینی لایه مرزی آشفته است که در جریان عرضی دیوار ثانویه القا شده توسط هواپیما ایجاد می‌شود. سیستم راس در رژیم های فرود. در این مورد اخیر، برهمکنش بین گرداب‌های هواپیما و گرداب‌های ثانویه تولید شده در جداسازی لایه‌های مرزی در نظر گرفته می‌شود.

نویسندگان به طور جداگانه روش‌هایی را برای مدل‌سازی امواج گردابی دور و نزدیک هواپیماها با توربوجت‌ها در نظر می‌گیرند. و پروانه های هوایی و نتایج پیش بینی گرداب های یک سری هواپیماهای داخلی و خارجی را ارائه می دهند. تأثیر تعدادی از عوامل در این موارد در نظر گرفته می شود: آشفتگی و طبقه بندی جو، وجود باد جانبی در رژیم های برخاستن از فرود.

مصرف زمان رایانه هنگام مدل سازی گرداب با توجه به روش پیشنهادی 3 تا 4 مرتبه کمتر از استفاده از روش های عددی شناخته شده است.

مدل ریاضی غیر ثابت غیرخطی حرکت هواپیمای سبک در هنگام ورود به گرداب یک هواپیمای سنگین هواپیما با شرح پیامدهای فاجعه بار احتمالی برای هواپیمای سبک به طور جداگانه در نظر گرفته می شود. مقایسه ای بین داده های پیش بینی و نتایج تجربی ارائه شده است.

این کتاب برای محققان و مهندسان، و همچنین برای مدرسان، دانشجویان کارشناسی ارشد و کارشناسی در نظر گرفته شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The book presents methods of mathematical modeling of vortex wakes of aircraft in flights at high altitudes and close to the ground at take-off-landing regimes. The modeling is based on an extensive application of the method of discrete vortices in aircraft flights at high altitudes and on a conjugation of this method with the integral method of predicting the turbulent boundary layer which is produced at the secondary wall transversal flow induced by the aircraft vertex system at take-of-landing regimes. In this latter case an interaction between the vortex wake of aircraft and the secondary vortices generated at boundary layer separations is taken into account.

The authors consider separately methods of modeling the near and far vortex wakes of aircrafts with turbojets and air propellers and they present the results of predicting vortex wakes of a series of domestic and foreign aircrafts. The effect of number of factors is taken into account in these cases: turbulence and atmosphere stratification, presence of side wind at take- off-landing regimes.

The computer time consumption while modeling the vortex wakes according to the proposed method is 3 - 4 orders less than in the case of using the well-known numerical methods.

The non-linear non-stationary mathematical model of light aircraft movement when they enter the vortex wake of a heavy aircraft with a description of possible catastrophic consequences for the light aircraft is considered separately. A comparison between the prediction data and the experimental results is given.

The book is intended for researchers and engineers, as well as for lecturers, post-graduate and undergraduate students.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xiv
General....Pages 1-11
Discrete Vortex Method....Pages 13-32
The Near Vortex Wake Behind a Single Aircraft....Pages 33-37
Far Vortex Wake Behind a Turbojet Aircraft....Pages 39-70
Vortex Wakes Behind Propeller-Driven Aircraft....Pages 71-97
Wind Flow Over Rough Terrain....Pages 99-104
Simulation of the Far Vortex Wake of an Aircraft at Takeoff and Landing....Pages 105-128
Aerodynamic Loads on Aircraft Encountering Vortex Wakes of Other Aircraft....Pages 129-148
Back Matter....Pages 1-6




نظرات کاربران