دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1 نویسندگان: Narendra Agrawal, Stephen A. Smith (auth.), Narendra Agrawal, Stephen A. Smith (eds.) سری: International Series in Operations Research & Management Science 122 ISBN (شابک) : 9780387789026, 9780387789033 ناشر: Springer US سال نشر: 2009 تعداد صفحات: 334 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 5 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت زنجیره تامین خرده فروشی: مدل های کمی و مطالعات تجربی: تولید/لجستیک/مدیریت زنجیره تامین، بازاریابی، اقتصاد مهندسی، سازمان، لجستیک، بازاریابی، تحقیق در عملیات/تئوری تصمیم، مدیریت/کسب و کار برای حرفه ای ها، مهندسی صنایع و تولید
در صورت تبدیل فایل کتاب Retail Supply Chain Management: Quantitative Models and Empirical Studies به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب مدیریت زنجیره تامین خرده فروشی: مدل های کمی و مطالعات تجربی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
خرده فروشی حدود 40 درصد از اقتصاد ایالات متحده را تشکیل می دهد و موتور اصلی اقتصادی اقتصاد جهان است. در حالی که بخش خرده فروشی همیشه بسیار رقابتی بوده است، در سال های اخیر ماهیت رقابتی این حوزه به طور چشمگیری افزایش یافته است. مشتریان نیز سختگیرتر شدهاند و خواهان افزایش روزافزون خدمات هستند. خرده فروشان با افزایش تنوع محصولات خود، رقابتی شدن بیشتر در قیمت، تلاش برای سطوح خدمات بالاتر و استفاده از پیشرفتها در قابلیتهای محاسباتی و فناوری اطلاعات برای بهبود کارایی زنجیره تامین خود پاسخ دادهاند. با این حال، این پیشرفت ها پیچیدگی مدیریت محیط کسب و کار خرده فروشی را نیز بسیار افزایش داده است. در نتیجه، اکثر خرده فروشان برای حفظ سودآوری خود با مشکل مواجه شده اند.
روشهای تحلیلی دقیق به عنوان امیدوارکنندهترین راهحل برای بسیاری از این مشکلات پیچیده ظاهر شدهاند. در واقع، صنعت خرده فروشی به عنوان یک انتخاب جذاب برای محققان در زمینه مدیریت زنجیره تامین ظاهر شده است. در مدیریت زنجیره تامین خردهفروشی، محققان برجسته مروری دقیق از روشهای پیشرفته ارائه میکنند که به مجموعه پیچیده این مشکلات رسیدگی میکنند. یک منبع حیاتی برای محققان و دست اندرکاران در زمینه خرده فروشی، فصل های این کتاب بر سه حوزه کلیدی تمرکز دارد: (1) مطالعات تجربی رویه های زنجیره تامین خرده فروشی، (2) مجموعه و برنامه ریزی موجودی، و (3) ادغام بهینه سازی قیمت در تصمیمات زنجیره تامین خرده فروشی.
Retailing comprises about 40% of the U.S. economy, and is a major economic engine of the world economy. While the retail sector has always been very competitive, in recent years, the competitive nature of the field has increased dramatically. Customers too have become more exacting, demanding ever-increasing levels of service. Retailers have responded by increasing the variety of their products, becoming more price competitive, striving towards higher service levels, and utilizing advances in computing capabilities and information technologies to improve their supply chain efficiency. However, these developments have also greatly increased the complexity of managing the retail business environment. Consequently, most retailers have struggled to maintain profitability.
Rigorous analytical methods have emerged as the most promising solution to many of these complex problems. Indeed, the retail industry has emerged as a fascinating choice for researchers in the field of supply chain management. In Retail Supply Chain Management, leading researchers provide a detailed review of cutting-edge methodologies that address the complex array of these problems. A critical resource for researchers and practitioners in the field of retailing, chapters in this book focus on three key areas: (1) empirical studies of retail supply chain practices, (2) assortment and inventory planning, and (3) integrating price optimization into retail supply chain decisions.
Front Matter....Pages i-xii
Overview of Chapters....Pages 1-9
Supply Chain Planning Processes for Two Major Retailers....Pages 11-23
The effects of firm size and sales growth rate on inventory turnover performance in the U.Sretail sector....Pages 25-52
The Role of Execution in Managing Product Availability....Pages 53-77
Category Captainship Practices in the Retail Industry....Pages 79-98
Assortment Planning: Review of Literature and Industry Practice....Pages 99-153
Managing Variety on the Retail Shelf: Using Household Scanner Panel Data to Rationalize Assortments....Pages 155-182
Optimizing Retail Assortments for Diverse Customer Preferences....Pages 183-205
Multi-Location Inventory Models for Retail Supply Chain Management....Pages 207-235
Manufacturer-To-Retailer versus Manufacturer-To-Consumer Rebates in a Supply Chain....Pages 237-270
Clearance pricing in retail chains....Pages 271-291
Markdown Competition....Pages 293-307
Back Matter....Pages 309-327