ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Computational intelligence in integrated airline scheduling

دانلود کتاب هوش محاسباتی در برنامه ریزی یکپارچه خطوط هوایی

Computational intelligence in integrated airline scheduling

مشخصات کتاب

Computational intelligence in integrated airline scheduling

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Studies in Computational Intelligence 173 
ISBN (شابک) : 9783540898870, 9783540898863 
ناشر: Springer-Verlag 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 210 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 20 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 41,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Computational intelligence in integrated airline scheduling به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب هوش محاسباتی در برنامه ریزی یکپارچه خطوط هوایی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب هوش محاسباتی در برنامه ریزی یکپارچه خطوط هوایی

یک برنامه هواپیمایی نشان دهنده عنصر برنامه ریزی مرکزی هر شرکت هواپیمایی است. به طور کلی، هدف از بهینه‌سازی برنامه خطوط هوایی، یافتن برنامه زمانی خطوط هوایی است که سود عملیاتی را به حداکثر می‌رساند. این وظیفه برنامه ریزی نه تنها مهم ترین، بلکه پیچیده ترین وظیفه ای است که یک شرکت هواپیمایی با آن مواجه است. تا به حال، این کار با تقسیم مسئله برنامه ریزی کلی به مسائل فرعی کوچکتر و کمتر پیچیده انجام می شود که به طور جداگانه در یک دنباله حل می شوند. با این حال، این روش تنها دارای قابلیت جزئی برای مقابله با وابستگی‌های متقابل بین مشکلات فرعی است، که منجر به برنامه‌های سود کمتری نسبت به برنامه‌هایی می‌شود که با رویکرد حل مسئله بهینه‌سازی برنامه خطوط هوایی در یک مرحله امکان‌پذیر است. در این کار، دو رویکرد برنامه ریزی برای برنامه ریزی یکپارچه خطوط هوایی ارائه شده است. یک رویکرد از رویکرد متوالی سنتی پیروی می‌کند: مدل‌های موجود از ادبیات برای مسائل فرعی منفرد در یک روال تکراری کلی پیاده‌سازی و تقویت می‌شوند که امکان ساخت برنامه‌های خطوط هوایی را از ابتدا فراهم می‌کند. روش برنامه‌ریزی دیگر نشان‌دهنده یک زمان‌بندی واقعاً هم‌زمان خطوط هوایی است: با استفاده از فراابتکاری، برنامه‌های خطوط هوایی بدون تفکیک به مراحل مختلف بهینه‌سازی برای مسائل فرعی، پردازش و بهینه‌سازی می‌شوند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

An airline schedule represents the central planning element of each airline. In general, the objective of airline schedule optimization is to find the airline schedule that maximizes operating profit. This planning task is not only the most important but also the most complex task an airline is confronted with. Until now, this task is performed by dividing the overall planning problem into smaller and less complex subproblems that are solved separately in a sequence. However, this procedure is only of minor capability to deal with interdependencies between the subproblems, resulting in less profitable schedules than those being possible with an approach solving the airline schedule optimization problem in one step. In this work, two planning approaches for integrated airline scheduling are presented. One approach follows the traditional sequential approach: existing models from literature for individual subproblems are implemented and enhanced in an overall iterative routine allowing to construct airline schedules from scratch. The other planning appraoch represents a truly simultaneous airline scheduling: using metaheuristics, airline schedules are processed and optimized at once without a separation into different optimization steps for its subproblems.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages -
Introduction....Pages 1-5
Airline Scheduling Process....Pages 7-46
Foundations of Metaheuristics....Pages 47-57
Integrated Airline Scheduling....Pages 59-171
Summary, Conclusions, and Future Work....Pages 173-176
Back Matter....Pages -




نظرات کاربران