دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Tobias Grosche
سری: Studies in Computational Intelligence 173
ISBN (شابک) : 9783540898870, 9783540898863
ناشر: Springer-Verlag
سال نشر: 2009
تعداد صفحات: 210
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 20 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Computational intelligence in integrated airline scheduling به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب هوش محاسباتی در برنامه ریزی یکپارچه خطوط هوایی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
یک برنامه هواپیمایی نشان دهنده عنصر برنامه ریزی مرکزی هر شرکت هواپیمایی است. به طور کلی، هدف از بهینهسازی برنامه خطوط هوایی، یافتن برنامه زمانی خطوط هوایی است که سود عملیاتی را به حداکثر میرساند. این وظیفه برنامه ریزی نه تنها مهم ترین، بلکه پیچیده ترین وظیفه ای است که یک شرکت هواپیمایی با آن مواجه است. تا به حال، این کار با تقسیم مسئله برنامه ریزی کلی به مسائل فرعی کوچکتر و کمتر پیچیده انجام می شود که به طور جداگانه در یک دنباله حل می شوند. با این حال، این روش تنها دارای قابلیت جزئی برای مقابله با وابستگیهای متقابل بین مشکلات فرعی است، که منجر به برنامههای سود کمتری نسبت به برنامههایی میشود که با رویکرد حل مسئله بهینهسازی برنامه خطوط هوایی در یک مرحله امکانپذیر است. در این کار، دو رویکرد برنامه ریزی برای برنامه ریزی یکپارچه خطوط هوایی ارائه شده است. یک رویکرد از رویکرد متوالی سنتی پیروی میکند: مدلهای موجود از ادبیات برای مسائل فرعی منفرد در یک روال تکراری کلی پیادهسازی و تقویت میشوند که امکان ساخت برنامههای خطوط هوایی را از ابتدا فراهم میکند. روش برنامهریزی دیگر نشاندهنده یک زمانبندی واقعاً همزمان خطوط هوایی است: با استفاده از فراابتکاری، برنامههای خطوط هوایی بدون تفکیک به مراحل مختلف بهینهسازی برای مسائل فرعی، پردازش و بهینهسازی میشوند.
An airline schedule represents the central planning element of each airline. In general, the objective of airline schedule optimization is to find the airline schedule that maximizes operating profit. This planning task is not only the most important but also the most complex task an airline is confronted with. Until now, this task is performed by dividing the overall planning problem into smaller and less complex subproblems that are solved separately in a sequence. However, this procedure is only of minor capability to deal with interdependencies between the subproblems, resulting in less profitable schedules than those being possible with an approach solving the airline schedule optimization problem in one step. In this work, two planning approaches for integrated airline scheduling are presented. One approach follows the traditional sequential approach: existing models from literature for individual subproblems are implemented and enhanced in an overall iterative routine allowing to construct airline schedules from scratch. The other planning appraoch represents a truly simultaneous airline scheduling: using metaheuristics, airline schedules are processed and optimized at once without a separation into different optimization steps for its subproblems.
Front Matter....Pages -
Introduction....Pages 1-5
Airline Scheduling Process....Pages 7-46
Foundations of Metaheuristics....Pages 47-57
Integrated Airline Scheduling....Pages 59-171
Summary, Conclusions, and Future Work....Pages 173-176
Back Matter....Pages -