دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 2
نویسندگان: Lino Guzzella. Christopher H. Onder (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9783642107740, 9783642107757
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg
سال نشر: 2010
تعداد صفحات: 361
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 21 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب مقدمه ای بر مدل سازی و کنترل سیستم های موتور احتراق داخلی: مهندسی خودرو، ترمودینامیک مهندسی، انتقال حرارت و جرم، کنترل، رباتیک، مکاترونیک
در صورت تبدیل فایل کتاب Introduction to Modeling and Control of Internal Combustion Engine Systems به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب مقدمه ای بر مدل سازی و کنترل سیستم های موتور احتراق داخلی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
موتورهای احتراق داخلی (ICE) هنوز پتانسیل پیشرفتهای اساسی را دارند، بهویژه در مورد بهرهوری سوخت و سازگاری با محیطزیست. برای بهرهبرداری کامل از حاشیههای باقیمانده، باید از سیستمهای کنترلی پیچیدهتر استفاده شود. این کتاب مقدمه ای بر طراحی سیستم کنترل مبتنی بر مدل مقرون به صرفه برای ICE ارائه می دهد. تاکید اولیه بر روی ICE و دستگاه های کمکی آن است. مدلهای ریاضی برای این فرآیندها توسعه مییابد و راهحلهایی برای مشکلات کنترلی بازخورد و بازخورد انتخاب شده ارائه میشود.
مباحث مربوط به انتشار آلایندهها و مصرف سوخت ICE در کاربردهای خودرو از زمان چاپ اول این کتاب به طور مداوم تشدید میشود. منتشر شده. نگرانی در مورد کیفیت هوا، منابع محدود سوختهای فسیلی و اثرات مخرب گازهای گلخانهای به شدت علاقه صنعت و دانشگاه را برای پیشرفتهای بیشتر برانگیخت.
مهمترین تغییرات و اضافات موجود در این دوم نسخه عبارتند از:
• بخش بازسازی شده و کمی توسعه یافته در مورد
سوپرشارژرها؛
• بخش فرعی کوتاه در مورد نوسانات چرخشی و درمان آنها در میزهای
تست موتور؛
• بخش کامل در مورد مدل سازی، تشخیص و کنترل ضربه موتور؛
• مدل فیزیکی و شیمیایی بهبود یافته برای مبدل کاتالیزوری سه
طرفه؛
• روش جدید برای طراحی یک کنترل کننده نسبت هوا به سوخت؛
• مقدمه ای کوتاه بر موتور ترمودینامیکی- محاسبه چرخه و جنبه
های کنترل محور مربوطه
Internal combustion engines (ICE) still have potential for substantial improvements, particularly with regard to fuel efficiency and environmental compatibility. In order to fully exploit the remaining margins, increasingly sophisticated control systems have to be applied. This book offers an introduction to cost-effective model-based control-system design for ICE. The primary emphasis is put on the ICE and its auxiliary devices. Mathematical models for these processes are developed and solutions for selected feedforward and feedback control-problems are presented.
The discussions concerning pollutant emissions and fuel economy of ICE in automotive applications constantly intensified since the first edition of this book was published. Concerns about the air quality, the limited resources of fossil fuels and the detrimental effects of greenhouse gases exceedingly spurred the interest of both the industry and academia in further improvements.
The most important changes and additions included in this second edition are:
• restructured and slightly extended section on
superchargers;
• short subsection on rotational oscillations and their
treatment on engine test-benches;
• complete section on modeling, detection, and control of
engine knock;
• improved physical and chemical model for the three-way
catalytic converter;
• new methodology for the design of an air-to-fuel ratio
controller;
• short introduction to thermodynamic engine-cycle
calculation and corresponding control-oriented aspects
Front Matter....Pages -
Introduction....Pages 1-20
Mean-Value Models....Pages 21-146
Discrete-Event Models....Pages 147-189
Control of Engine Systems....Pages 191-260
Back Matter....Pages -