ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Intelligent Adaptation and Personalization Techniques in Computer-Supported Collaborative Learning

دانلود کتاب تکنیک های سازگاری و شخصی سازی هوشمند در یادگیری مشارکتی پشتیبانی شده توسط رایانه

Intelligent Adaptation and Personalization Techniques in Computer-Supported Collaborative Learning

مشخصات کتاب

Intelligent Adaptation and Personalization Techniques in Computer-Supported Collaborative Learning

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , , , , ,   
سری: Studies in Computational Intelligence 408 
ISBN (شابک) : 9783642285851, 9783642285868 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 343 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 8 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تکنیک های سازگاری و شخصی سازی هوشمند در یادگیری مشارکتی پشتیبانی شده توسط رایانه: هوش محاسباتی، هوش مصنوعی (شامل رباتیک)



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Intelligent Adaptation and Personalization Techniques in Computer-Supported Collaborative Learning به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تکنیک های سازگاری و شخصی سازی هوشمند در یادگیری مشارکتی پشتیبانی شده توسط رایانه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تکنیک های سازگاری و شخصی سازی هوشمند در یادگیری مشارکتی پشتیبانی شده توسط رایانه



انطباق و شخصی‌سازی به طور گسترده در جامعه تحقیقاتی CSCL مورد مطالعه قرار گرفته است که هدف آن طراحی سیستم‌های هوشمندی است که به طور انطباقی از فرآیندهای یادگیری الکترونیکی و همکاری پشتیبانی می‌کنند. با این حال، با پیشرفت سریع در فناوری‌های اینترنت، به‌ویژه با ظهور فناوری‌های داده جدید و فناوری‌های تلفن همراه، فرصت‌ها و چشم‌اندازهای جدیدی برای سیستم‌های تطبیقی ​​و شخصی‌سازی پیشرفته باز می‌شود. انطباق و شخصی‌سازی چالش‌های تحقیق و توسعه جدیدی را برای سیستم‌های CSCL امروزی ایجاد می‌کند. به ویژه، سازگاری باید به روشی چند بعدی (شناختی، تکنولوژیکی، آگاه از زمینه و شخصی) متمرکز شود. علاوه بر این، باید به ویژگی های هر دو نوع یادگیرنده و همکاری گروهی بپردازد. در نتیجه، هدف این کتاب دوگانه است. از یک طرف، آخرین پیشرفت ها و یافته ها در زمینه سیستم های یادگیری تطبیقی ​​و شخصی سازی شده هوشمند را مورد بحث قرار می دهد. از سوی دیگر، دیدگاه‌های پیاده‌سازی جدید برای یادگیری تطبیقی ​​هوشمند و سیستم‌های مشارکتی را که توسط پیشرفت‌های زبان‌های برنامه‌نویسی، IMS LD، زبان‌های مدل‌سازی آموزشی و سیستم‌های مدیریت فعالیت یادگیری به‌وجود آمده‌اند، تحلیل می‌کند. با توجه به تنوع نیازهای یادگیری و همچنین وجود راه‌حل‌های مختلف فن‌آوری، این کتاب روش‌ها و بهترین شیوه‌ها را از طریق چندین مطالعه موردی و سناریوهای یادگیری مشارکتی تطبیقی ​​در دنیای واقعی نشان می‌دهد که پیشرفت در زمینه تجزیه و تحلیل، طراحی و اجرا را نشان می‌دهد. سیستم‌های تطبیقی ​​و شخصی‌سازی شده هوشمند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Adaptation and personalization have been extensively studied in CSCL research community aiming to design intelligent systems that adaptively support eLearning processes and collaboration. Yet, with the fast development in Internet technologies, especially with the emergence of new data technologies and the mobile technologies, new opportunities and perspectives are opened for advanced adaptive and personalized systems. Adaptation and personalization are posing new research and development challenges to nowadays CSCL systems. In particular, adaptation should be focused in a multi-dimensional way (cognitive, technological, context-aware and personal). Moreover, it should address the particularities of both individual learners and group collaboration. As a consequence, the aim of this book is twofold. On the one hand, it discusses the latest advances and findings in the area of intelligent adaptive and personalized learning systems. On the other hand it analyzes the new implementation perspectives for intelligent adaptive learning and collaborative systems that are brought by the advances in scripting languages, IMS LD, educational modeling languages and learning activity management systems. Given the variety of learning needs as well as the existence of different technological solutions, the book exemplifies the methodologies and best practices through several case studies and adaptive real-world collaborative learning scenarios, which show the advancement in the field of analysis, design and implementation of intelligent adaptive and personalized systems.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages 1-14
Front Matter....Pages 1-1
Reuse of Data Flow Designs in Complex and Adaptive CSCL Scripts: A Case Study....Pages 3-27
System Orchestration Support for a Collaborative Blended Learning Flow....Pages 29-46
Adaptive Collaboration Scripting with IMS LD....Pages 47-84
Extending IMS-LD Capabilities: A Review, a Proposed Framework and Implementation Cases....Pages 85-108
Prototype Tools for the Flexible Design of CSCL Activities Based on the Adaptation Pattern Perspective....Pages 109-130
Adapting the Collaborative Strategy ‘Students Team Achievement Divisions’ in an Information Technology Work Place....Pages 131-153
Front Matter....Pages 155-155
Examining the Interrelation between the Interaction Analysis and Adaptation Research Fields within Communication-Based Collaborative Learning Activities: Convergence, Divergence or Complementarity?....Pages 157-178
Making Adaptations of CSCL Scripts by Analyzing Learners’ Online Behavior....Pages 179-194
Behavioural Prototyping©: Making Interactive and Intelligent Systems Meaningful for the User....Pages 195-210
The Design of a Teacher-Driven Intelligent Agent System for Supervising Lessons in LAMS....Pages 211-238
The Text-Based Computer-Mediated Communication in Distance Education Fora: A Modelling Approach Based on Formal Languages....Pages 239-266
Front Matter....Pages 267-267
Antecedents of Collaborative Learning in Massively Multiplayer Online Games....Pages 269-293
Validating Empirically a Rating Approach for Quantifying the Quality of Collaboration....Pages 295-310
Internet-Mediated Communities of Practice: Identifying a Typology of Critical Elements....Pages 311-334
Back Matter....Pages 0--1




نظرات کاربران