ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Human Centric Technology and Service in Smart Space: HumanCom 2012

دانلود کتاب فناوری و خدمات انسان محور در فضای هوشمند: HumanCom 2012

Human Centric Technology and Service in Smart Space: HumanCom 2012

مشخصات کتاب

Human Centric Technology and Service in Smart Space: HumanCom 2012

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , , , , ,   
سری: Lecture Notes in Electrical Engineering 182 
ISBN (شابک) : 9789400750852, 9789400750869 
ناشر: Springer Netherlands 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 327 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 17 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 37,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب فناوری و خدمات انسان محور در فضای هوشمند: HumanCom 2012: مهندسی ارتباطات، شبکه ها، رابط های کاربری و تعامل انسان با کامپیوتر، تصویربرداری کامپیوتری، بینایی، تشخیص الگو و گرافیک، هوش محاسباتی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 22


در صورت تبدیل فایل کتاب Human Centric Technology and Service in Smart Space: HumanCom 2012 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب فناوری و خدمات انسان محور در فضای هوشمند: HumanCom 2012 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب فناوری و خدمات انسان محور در فضای هوشمند: HumanCom 2012



موضوع HumanCom بر جنبه های مختلف محاسبات انسان محور برای پیشرفت در علوم کامپیوتر و کاربردهای آن متمرکز است و فرصتی را برای متخصصان دانشگاهی و صنعتی فراهم می کند تا در مورد آخرین مسائل و پیشرفت در حوزه انسان بحث کنند. -محاسبات محوری

علاوه بر این، کنفرانس مقالاتی با کیفیت بالا منتشر خواهد کرد که ارتباط نزدیکی با تئوری های مختلف و کاربردهای عملی در محاسبات انسان محور دارد. علاوه بر این، ما انتظار داریم که کنفرانس و انتشارات آن محرکی برای پیشرفت های تحقیقاتی و فناوری بیشتر در این موضوع مهم باشد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The theme of HumanCom is focused on the various aspects of human-centric computing for advances in computer science and its applications and provides an opportunity for academic and industry professionals to discuss the latest issues and progress in the area of human-centric computing.

In addition, the conference will publish high quality papers which are closely related to the various theories and practical applications in human-centric computing. Furthermore, we expect that the conference and its publications will be a trigger for further related research and technology improvements in this important subject.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages 1-20
An Activity Transition Based Fall Detection Model on Mobile Devices....Pages 1-8
User Experiences with Augmented Reality Advertising Applications: Focusing on Perceived Values and Telepresence Based on the Experiential Learning Theory....Pages 9-15
Incorporating Virtual Forms into Traditional Things to Increase Their Values....Pages 17-24
The Effect of User Experience Factors of Tablet Devices on Behavioral Intention to Purchase in the Experience Zone....Pages 25-36
An Algorithm of Users Access Patterns Mining Based on Video Recommendation....Pages 37-42
Evaluating Multisensory Learning System for Teaching English Intonation....Pages 43-50
Augmenting Trading Card Game with Empathetic Virtual Characters....Pages 51-58
Identifying Students’ Writing Styles by Using Computational Linguistic Approach....Pages 59-64
Challenges for the Realization of Ambient Intelligence....Pages 65-69
Electronic Cane for Visually Impaired Persons: Empirical Examination of Its Usability and Effectiveness....Pages 71-76
IPS vs. AMOLED: Effects of Panel Type on Smartphone Users’ Viewing and Reading Experience....Pages 77-84
A Model for Knowledge Elicitation, Organization and Distribution in the Cultural Entertainment Sector....Pages 85-92
Efficient Mining Frequently Correlated, Associated-Correlated and Independent Patterns Synchronously by Removing Null Transactions....Pages 93-103
Reliability and Efficiency Improvement for Trust Management Model in VANETs....Pages 105-112
Taxonomy of Emotion Engineering: Lessons from Mobile Social Game Business....Pages 113-120
An Exploratory Analysis of KPI in Mobile Social Battle Games....Pages 121-128
Gateway Analysis of Nine Success Factors in Mobile Social Games: Lessons from Mobile Social Game Business....Pages 129-136
A Ubiquitous Community Care Model for Pediatric Asthma Patients....Pages 137-144
Smart Sensor Based Total Quality Management Service Design in Production Process....Pages 145-152
Disruption Management Framework in a Global Logistics....Pages 153-158
A Review of Value Creating Motive and Business Model in Smart Technology....Pages 159-163
Modeling Eating Disorders of Cognitive Impaired People....Pages 165-172
Federated Mobile Activity Recognition Using a Smart Service Adapter for Cloud Offloading....Pages 173-180
A Bayesian Network (BN) Based Probabilistic Solution to Enhance Emotional Ontology....Pages 181-190
Network Relationships and Individual Creativity between Members within a Small Group: Trust in Leader Moderating Effect of the Comparison....Pages 191-198
The Effect of Organizational Trust, Task Complexity and Intrinsic Motivation on Employee Creativity: Emphasis on Moderating Effect of Stress....Pages 199-206
Using a Wiki-Based Past Exam System to Assist Co-writing Learning Assessment with Social Network....Pages 207-213
General Pattern Discovery for Social Game on Facebook....Pages 215-220
A Topic-Oriented Syntactic Component Extraction Model for Social Media....Pages 221-229
One-to-One Complementary Collaborative Learning Based on Blue-Red Multi-Trees of Rule-Space Model for MTA Course in Social Network Environment....Pages 231-239
User Adaptive Application Program Management for Personal Cloud Services....Pages 241-247
Guidelines of Data Delivery Scheme for Healthcare Applications on Android Platform....Pages 249-254
Personalized Application Recommendations Based on Application Usage and Location....Pages 255-260
Knowledge Digest Engine for Personal Bigdata Analysis....Pages 261-267
Activity Classification Using a Single Tri-axial Accelerometer of Smartphone....Pages 269-275
An Analysis on Personalization Technologies of Policy Based Dynamic Power Management of a Server System....Pages 277-283
Distributed Media Conversion System over Cloud Environment....Pages 285-290
A Novel Service Oriented Architecture Combined with Cloud Computing Based on R-OSGi....Pages 291-296
A Personalized Tour Recommendation System over Cloud....Pages 297-302
Android Mobile Position and Care App Utilizing Smartphone Short Message Service....Pages 303-310
Interactive e-Learning with Cloud Computing Framework....Pages 311-316
Back Matter....Pages 0--1




نظرات کاربران