ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Multimedia Design interaktiv!: Von der Idee zum Produkt

دانلود کتاب طراحی چند رسانه ای تعاملی!: از ایده تا محصول

Multimedia Design interaktiv!: Von der Idee zum Produkt

مشخصات کتاب

Multimedia Design interaktiv!: Von der Idee zum Produkt

ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری: Page 
ISBN (شابک) : 9783540612001, 9783642957437 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 1997 
تعداد صفحات: 251 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 9 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 52,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب طراحی چند رسانه ای تعاملی!: از ایده تا محصول: برنامه های کاربردی سیستم های اطلاعاتی (شامل اینترنت)، آماده سازی اسناد و پردازش متن، مهندسی به کمک کامپیوتر (CAD، CAE) و طراحی، بازاریابی، سازمان/برنامه ریزی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Multimedia Design interaktiv!: Von der Idee zum Produkt به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب طراحی چند رسانه ای تعاملی!: از ایده تا محصول نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب طراحی چند رسانه ای تعاملی!: از ایده تا محصول



علاوه بر اصول اولیه ارتباطات و تولید چند رسانه ای، طراحی چند رسانه ای تعاملی را ارائه می دهد! راه حل های مناسب برای سؤالات زیر: چگونه یک تولید از مفهوم تا اجرا انجام می شود؟ مشتریان و توسعه دهندگان چه نقشی دارند؟ چه چیزی را باید در نظر بگیرید؟ آیا دستورالعمل های طراحی وجود دارد؟ گام به گام نحوه دریافت سی دی چند رسانه ای خود را توضیح می دهد.
در CD-ROM هیبریدی محصور، نمونه های برتر برنامه ها، طراحی و ارگونومی را تجربه خواهید کرد. علاوه بر این، اسرار تضمین کیفیت با استفاده از تعداد زیادی نمونه به درستی آماده شده آشکار می شود و راه رسیدن به یک محصول با کیفیت بالا نشان داده می شود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Neben den Grundlagen der Multimedia-Kommunikation und -Produktion liefert Multimedia Design interaktiv! kompetente Lösungen folgender Fragestellungen: Wie läuft eine Produktion ab von der Konzeption bis zur Realisierung? Welche Rolle(n) spielen Auftraggeber und Entwickler? Was muß man berücksichtigen? Gibt es Gestaltungsrichtlinien? Schritt für Schritt wird erklärt, wie Sie zu Ihrer multimedialen CD kommen.
Auf der beiliegenden Hybrid-CD-ROM erleben Sie Top-Beispiele von Programmen, Gestaltung und Ergonomie. Ferner werden die Geheimnisse der Qualitätssicherung anhand einer Vielzahl von entsprechend aufbereiteten Beispielen gelüftet und der Weg zu einem qualitativ hochwertigen Produkt gezeigt.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-X
Kommunikationsstrategie....Pages 1-20
Kommunikation mit neuen Medien....Pages 21-52
Projektmanagement....Pages 53-62
Technische und organisatorische Voraussetzungen....Pages 63-81
Konzeption einer Multimedia Anwendung....Pages 83-105
Produktionsablauf....Pages 107-162
Interface = die Tür....Pages 163-173
Assets, mein Leib- und Seelengericht....Pages 175-196
Datentransfer....Pages 197-200
“My Very Good Friend the Milkman Said”....Pages 201-209
Checkme Checkup....Pages 211-227
Print Out....Pages 229-233
Zitatnachweis....Pages 235-235
Back Matter....Pages 237-248




نظرات کاربران