ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Fuzzy-Modelle in der Unternehmensplanung

دانلود کتاب مدل های فازی در برنامه ریزی شرکتی

Fuzzy-Modelle in der Unternehmensplanung

مشخصات کتاب

Fuzzy-Modelle in der Unternehmensplanung

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Physica-Schriften zur Betriebswirtschaft 68 
ISBN (شابک) : 9783790811292, 9783642589928 
ناشر: Physica-Verlag Heidelberg 
سال نشر: 1998 
تعداد صفحات: 199 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 10 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدل های فازی در برنامه ریزی شرکتی: تحقیق در عملیات/تئوری تصمیم گیری، هوش مصنوعی (شامل رباتیک)



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Fuzzy-Modelle in der Unternehmensplanung به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدل های فازی در برنامه ریزی شرکتی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدل های فازی در برنامه ریزی شرکتی



فعالیت‌های برنامه‌ریزی در شرکت‌ها اغلب با تعاریف مبهمی مانند \"تقریباً با ظرفیت کامل\" یا \"تولید سازگار با محیط‌زیست\" و غیره مشخص می‌شوند. هدف اولیه این کتاب پذیرش این ابهام به عنوان ارائه شده و دسته بندی، ارائه و گسترش مدل هایی برای توصیف این ابهام در مسائل برنامه ریزی واقعی است تا اجازه دهد. تصمیم گیرندگان می توانند بیشتر در فرآیند راه حل مشارکت داشته باشند، به این معنی که مزایای روش های تعاملی وارد عمل می شود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Planungstätigkeiten in Unternehmen sind häufig durch unscharfe Begriffsbildungen wie "nahezu ausgelastet" oder "umweltschonende Produktion" etc. charakterisiert. Das vorrangige Ziel des Buchs besteht darin, diese Unschärfen als gegeben zu akzeptieren und Modelle zur Beschreibung dieser Unschärfen in realen Planungsproblemen zu kategorisieren, darzustellen und zu erweitern.
Es zeigt sich, daß unscharfe entscheidungsunterstützende Modelle gegenüber konventionellen Planungsmodellen realistischere Abbildungen des realen Problems zulassen. Entscheidungsträger können vermehrt in den Lösungsprozeß einbezogen werden, wodurch die Vorteile interaktiver Verfahren zum Tragen kommen.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-VIII
Einleitung und Überblick....Pages 1-4
Unternehmensplanung und Unschärfe....Pages 5-15
Unschärfenmodellierung durch Fuzzy Sets....Pages 17-43
Grundlagen unscharfer Entscheidungsmodelle....Pages 45-74
Unscharfe lineare Optimierung....Pages 75-95
Fuzzy Multiple Objective Decision Making (Fuzzy-MODM)....Pages 97-114
Fuzzy Multiple Attribute Decision Making (Fuzzy-MADM)....Pages 115-134
Fuzzy Hierarchical Evaluation and Decision Making (Fuzzy-HEDM)....Pages 135-173
Schlußbemerkungen....Pages 175-176
Back Matter....Pages 177-196




نظرات کاربران