ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب DCE: Sicherheit für die Praxis

دانلود کتاب DCE: امنیت برای تمرین

DCE: Sicherheit für die Praxis

مشخصات کتاب

DCE: Sicherheit für die Praxis

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783540645276, 9783642722271 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 1998 
تعداد صفحات: 153 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 8 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 50,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب DCE: امنیت برای تمرین: شبکه های ارتباطی کامپیوتری، سیستم های عامل، برنامه های کاربردی سیستم های اطلاعاتی (شامل اینترنت)، مهندسی نرم افزار، سیستم های اطلاعات کسب و کار



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب DCE: Sicherheit für die Praxis به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب DCE: امنیت برای تمرین نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب DCE: امنیت برای تمرین



DCE (محیط محاسباتی توزیع شده) یک استاندارد میان افزاری است که به عنوان محصول توسط بسیاری از شرکت های کامپیوتری بزرگ در سراسر جهان توزیع شده است. خدماتی را ارائه می دهد که برنامه نویسی برنامه های کاربردی توزیع شده را در شبکه های کامپیوتری ناهمگن با الزامات امنیتی بالا تسهیل می کند. این کتاب اولین کتابی است که به طور کامل یک راه حل کلی را توضیح می دهد که در صنعت برای معرفی یک سیستم DCE به عنوان میان افزار امنیتی برای سیستم های سرویس گیرنده-سرور توسعه داده شده است.
این کتاب از عمل نشأت گرفته است و مسائل و جایگزین های مرتبط با عمل خاص را مورد بحث قرار می دهد. و تصمیمات طراحی تمرکز بر روی ایمنی برنامه است که می تواند با DCE در سیستم های ناهمگن پیاده سازی شود. جنبه‌های امنیتی اولیه بررسی می‌شوند و تمام دانش لازم در مورد DCE ارائه می‌شود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

DCE (Distributed Computing Environment) ist ein weltweit von vielen großen Computerfirmen als Produkt vertriebener Middleware-Standard. Er bietet Dienste, die die Programmierung verteilter Anwendungen auf heterogenen Rechnernetzen mit hohem Sicherheitsanspruch erleichtert. In diesem Buch wird erstmals eine Gesamtlösung vollständig beschrieben, die in der Industrie zur Einführung eines DCE-Systems als Security-Middleware für Client-Server-Systeme entwickelt wurde.
Aus der Praxis heraus entstanden, diskutiert das Buch konkrete praxisrelevante Fragestellungen sowie Alternativen und Design-Entscheidungen. Im Mittelpunkt steht die mit DCE in heterogenen Systemen umsetzbare applikatorische Sicherheit. Dabei werden sowohl grundlegende Sicherheitsaspekte untersucht als auch alle notwendigen Kenntnisse über DCE vermittelt.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XIII
Einleitung....Pages 1-13
Einführung in DCE....Pages 15-62
Die konkrete DCE-Infrastruktur....Pages 63-104
Anhang A: Erfahrungen aus Tests....Pages 105-113
Anhang B: Diskussion von Lösungsvarianten....Pages 115-130
Back Matter....Pages 131-145




نظرات کاربران