دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: برنامه نویسی: زبان های برنامه نویسی ویرایش: 1 نویسندگان: Mark Walmsley BSc. PhD (auth.) سری: ISBN (شابک) : 9781447112310, 9781447109051 ناشر: Springer-Verlag London سال نشر: 1998 تعداد صفحات: 252 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 18 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب برنامه نویسی گرافیک در C++: نوشتن برنامه های گرافیکی برای ویندوز 98: گرافیک کامپیوتری
در صورت تبدیل فایل کتاب Graphics Programming in C++: Writing Graphics Applications for Windows 98 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب برنامه نویسی گرافیک در C++: نوشتن برنامه های گرافیکی برای ویندوز 98 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب در مورد گرافیک کامپیوتری است. هدف اصلی این برنامه برای هر کسی است که مایل به توسعه برنامه های گرافیکی برای ویندوز 98 است و سعی می کند مقدمه ای سریع و واضح به موضوع ارائه دهد بدون اینکه خواننده را در انبوهی از جزئیات غیرمجاز قرار دهد. استفاده از تکنیک های شی گرا در برنامه نویسی گرافیکی یک موضوع اصلی در سراسر متن است و اکثر نرم افزارها به زبان C++ نوشته شده اند، بنابراین آشنایی با C/C++ مفید خواهد بود - برای آشنایی کامل تر با زبان C++ نسبت به آنچه در اینجا ممکن است مراجعه کنید. کتاب "برنامه نویسی در سی پلاس پلاس" (ISBN 0 85934 435 5). فراتر از این، تنها یک پیشزمینه کلی در محاسبات و/یا ریاضیات در نظر گرفته میشود و هر زمان که ایدههای جدیدی با آن مواجه میشوند، بهطور کامل با کمک خطوط خطی توضیح داده میشوند و 10 نیز نمونههای کدگذاری گویا را معرفی میکند. برای کسانی که به اندازه کافی شجاع هستند، مبحث برنامه نویسی به زبان اسمبلی 80 x 86 - بدون سخت افزار گرافیکی اختصاصی، این بهترین راه برای تولید کد انیمیشن واقعاً سریع است.
This is a book about computer graphics. It is aimed primarily at anyone wishing to develop graphics applications for Windows 98 and attempts to provide a quick and clear introduction to the subject without encumbering the reader in a mass of extraneous details. The application of object oriented techniques to graphics programming is a principal theme throughout the text and most of the software is written in C++ so a familiarity with C/C++ will be helpful - for a fuller introduction to the C++ language than is possible here consult the book 'Programming in C++' (ISBN 0 85934 435 5). Beyond this only a general background in computing and/or mathematics is assumed and whenever new ideas are encountered they are fully explained with the aid of line-drawings and 10 also introduces the illustrative coding examples. For those brave enough chapter topic of 80 x86 assembly language programming - without dedicated graphics hardware this is still the best way to produce really snappy animation code.
Front Matter....Pages i-x
Message-Based Programming....Pages 1-10
Window Management....Pages 11-21
Object Orientation....Pages 23-44
Pens and Brushes....Pages 45-57
Bitmaps....Pages 59-74
Palettes....Pages 75-92
Sprite Animation....Pages 93-110
Wire-Frame Graphics....Pages 111-130
Polygon-Fill Techniques....Pages 131-145
Assembly Language Programming....Pages 147-165
Mathematics of 3D Geometry....Pages 167-183
Projection of the Viewing Volume....Pages 185-195
Hidden Pixel Removal....Pages 197-211
Colour Shading and Textures....Pages 213-226
In Motion....Pages 227-236
Back Matter....Pages 237-250