دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1 نویسندگان: Christoph Hubig (auth.), Prof. Dr. Hans Dietmar Bürgel (eds.) سری: Edition Alcatel SEL Stiftung ISBN (شابک) : 9783642719967, 9783642719950 ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg سال نشر: 1998 تعداد صفحات: 205 زبان: German فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 11 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت دانش: گام هایی به سوی سازمان هوشمند: سیستم های اطلاعاتی و خدمات ارتباطی، هوش مصنوعی (شامل رباتیک)، سیستم های اطلاعات کسب و کار
در صورت تبدیل فایل کتاب Wissensmanagement: Schritte zum intelligenten Unternehmen به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب مدیریت دانش: گام هایی به سوی سازمان هوشمند نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
استفاده بهینه از دانش به عنوان یک منبع در رقابت شرکت ها برای
سهم بازار اهمیت تعیین کننده ای دارد. با این حال، تاکنون دانش
و تجربه کمی در مورد مدیریت عملی این منبع غیرمادی، که ظاهراً
کنترل آن دشوار یا غیرممکن است، وجود داشته است.
بر اساس مسائل علمی، فنی و تجاری، این کتاب بینشی جامع از جنبه
های مختلف مدیریت دانش - کسب، انتشار، استفاده کارآمد و حفظ
دانش. در 12 مشارکت، حوزه های عملکردی عملیاتی (به عنوان مثال
تحقیق و توسعه) و زمینه های طراحی (به عنوان مثال سازمان) از یک
طرف تجزیه و تحلیل می شوند و از سوی دیگر ابزارهایی برای اجرای
یکپارچه نتایج ارائه شده است. عوامل دقیق موفقیت و همچنین نکاتی
برای طراحی یک جریان دانش بهینه در شرکت و خود شرکت ارائه شده
است.
Die optimale Nutzung der Ressource Wissen ist von
entscheidender Bedeutung im Unternehmenswettbewerb um
Marktanteile. Bislang gibt es jedoch kaum Erkenntnisse und
Erfahrungen im praktischen Umgang mit dieser immateriellen
und damit vermeintlich schwer oder gar nicht steuerbaren
Ressource.
Dieses Buch gibt auf der Basis wissenschaftstheoretischer,
technischer und betriebswirtschaftlicher Fragestellungen
einen umfassenden Einblick in die vielfältigen Aspekte des
Wissensmanagements - das Gewinnen, Verbreiten, effiziente
Nutzen und Erhalten von Wissen. In den 12 Beiträgen werden
zum einen betriebliche Funktionsbereiche (z.B. F&E) und
Gestaltungsfelder (z.B. Organisation) analysiert, zum anderen
ein Instrumentarium zur integrativen Umsetzung der Ergebnisse
vorgestellt. Konkrete Erfolgsfaktoren werden dabei ebenso
vermittelt wie Hinweise zur Gestaltung eines optimalen
Wissensflusses in das Unternehmen und im Unternehmen selbst.
Front Matter....Pages I-XII
Front Matter....Pages 1-1
Informationsselektion und Wissensselektion....Pages 3-18
Front Matter....Pages 19-19
Wissensmanagement — Modelle und Strategien für die Praxis....Pages 21-39
Wissen und Strategie....Pages 41-52
Forschung & Entwicklung als Wissenscenter....Pages 53-65
Wissensmanagement und Durchsetzungskompetenz in transnationalen Unternehmen....Pages 67-92
Telekooperation — eine Chance für neue Arbeitsformen in innovativen Organisationen....Pages 93-105
Front Matter....Pages 107-107
Organisatorische Flexibilität im intelligenten Unternehmen — Potentiale von Workflow-Management....Pages 109-128
Wissensbasis quantitativer Management-Instrumente....Pages 129-151
Wissensmanagement mit Balanced Scorecard....Pages 153-162
Interaktive Entscheidungsunterstützungssysteme für Mehrzielprobleme....Pages 163-173
Simulation im Entwicklungsprozeß....Pages 175-188
Front Matter....Pages 189-189
Informationstechnik im Jahre 2010....Pages 191-199
Back Matter....Pages 201-203