دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Dennis D. Smith (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9781461271697, 9781461215004
ناشر: Springer-Verlag New York
سال نشر: 1999
تعداد صفحات: 172
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 9 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب طراحی نرم افزار قابل نگهداری: تکنیک های برنامه نویسی، مهندسی نرم افزار، مدیریت محاسبات و سیستم های اطلاعاتی
در صورت تبدیل فایل کتاب Designing Maintainable Software به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب طراحی نرم افزار قابل نگهداری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب در مورد نگهداری نرم افزار کامپیوتر است. هدف آن بهبود ظرفیت برنامه برای تغییر کد به تناسب نیازهای در حال تغییر و برای تشخیص و تصحیح خطاها است. این کتاب در درجه اول برای تحلیلگران سیستم و برنامه نویسان نوشته شده است. اما دیگران نیز آن را جالب خواهند یافت. مدیران راههایی برای کاهش هزینهها، بهبود عملکرد سازمان و کاهش مواجهه با مسئولیت آن پیدا خواهند کرد. به جستجوگران مجدد اصولی داده می شود تا آنها را گسترش دهند و می توانند تکنیک هایی را برای حل مشکلات جدیدی که در دنیای تعمیر و نگهداری به وجود می آیند توسعه دهند. گروه دیگری که سود می برند دانش آموزان هستند. به آنها شالوده ای داده خواهد شد که بر اساس آن برنامه های روشن و بدون ابهام بنویسند. تعمیر و نگهداری نرم افزار یک حوزه مهم و به موقع برای بررسی است. این جزء است که به یک سیستم اطلاعاتی انعطاف پذیری می دهد. همچنین منشأ بسیاری از مشکلات آن است. نگهداری نرم افزار هزینه بر است. این دلیل معمول خرابی سیستم است و دلیلی است که اغلب ذکر می شود که چرا سیستم ها به روش های ناخواسته کار می کنند. اکثر مشکلات نرم افزاری جدی نیستند و فقط به تعمیرات جزئی نیاز دارند. اما برخی منجر به از دست رفتن منابع فیزیکی و مالی قابل توجهی شده است. دیگران به قیمت جان تمام شده اند. این کتاب در مورد روش جدیدی از تفکر در مورد نگهداری نرم افزار بحث می کند. رویکردهای سنتی، با استفاده از رشته های مهندسی نرم افزار و مدیریت، به اندازه کافی به مسائل تعمیر و نگهداری نمی پردازند. آنچه برای حل مشکلات پیشنهاد میشود از مجموعهای از اصول عوامل انسانی استفاده میکند که بر تعاملات جهانی رویداد برنامهنویس و نرمافزار حاکم است و هسته فرآیند تعمیر و نگهداری را تشکیل میدهد.
This book is about maintaining computer software. Its aim is to improve a pro gram's capacity for altering code to fit changing requirements and for detecting and correcting errors. The book is written primarily for systems analysts and programmers. But others will also find it interesting. Managers will find ways to decrease costs, improve the organization's performance, and lessen its liability exposure. Re searchers will be given principles to expand upon, and will be able to develop techniques for solving new problems that arise in the world of maintenance. Another group to benefit is students. They will be given a foundation from which to write clear unambiguous programs. Software maintenance is an important and timely area of investigation. It is the component that gives an information system its flexibility. It is also the source of many of its problems. Software is costly to maintain. It is the usual cause of system failures and is the frequently cited reason why systems operate in unintended ways. Most software problems are not serious and require only minor repairs. But some have resulted in the loss of significant physical and financial resources. Others have cost lives. The book argues for a new way of thinking about maintaining software. Tra ditional approaches, using software engineering and management disciplines, do not adequately address maintenance issues. What is proposed to solve problems utilizes a set of human factors principles that govern the programmer-software event world interactions and form the core of the maintenance process.
Front Matter....Pages i-xiii
Front Matter....Pages 1-1
The Problem....Pages 3-10
The Approach....Pages 11-20
The Attack....Pages 21-29
Front Matter....Pages 31-31
Some Basics....Pages 33-38
Naming....Pages 39-46
Words and Letters....Pages 47-53
Abbreviations and Mnemonics....Pages 54-59
Language....Pages 60-64
Language of Mnemonics....Pages 65-72
Front Matter....Pages 73-73
More on Problem Solving....Pages 75-79
Solving Maintenance Problems....Pages 80-85
Other Considerations....Pages 86-94
Cognitive Structures....Pages 95-104
Front Matter....Pages 105-105
Implementing the Solutions....Pages 107-112
Testing....Pages 113-121
Front Matter....Pages 123-123
Concluding Remarks....Pages 125-125
Back Matter....Pages 127-169