ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب How Contemporary Novelists Rewrite Stories from the Bible: The Interpretation of Scripture in Literature

دانلود کتاب چگونه نویسندگان معاصر از داستان کتاب مقدس بازنویسی می کنند: تفسیر کتاب مقدس در ادبیات

How Contemporary Novelists Rewrite Stories from the Bible: The Interpretation of Scripture in Literature

مشخصات کتاب

How Contemporary Novelists Rewrite Stories from the Bible: The Interpretation of Scripture in Literature

ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0773447644, 9780773447646 
ناشر: Edwin Mellen Press 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 374 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 Mb 

قیمت کتاب (تومان) : 43,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 2


در صورت تبدیل فایل کتاب How Contemporary Novelists Rewrite Stories from the Bible: The Interpretation of Scripture in Literature به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب چگونه نویسندگان معاصر از داستان کتاب مقدس بازنویسی می کنند: تفسیر کتاب مقدس در ادبیات نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب چگونه نویسندگان معاصر از داستان کتاب مقدس بازنویسی می کنند: تفسیر کتاب مقدس در ادبیات

این اثر به بررسی چهارده تاریخ پذیرش داستان های تک کتاب مقدس می پردازد که بین سال های 1972 تا 2002 به زبان انگلیسی منتشر شده است. آنها موضوعات حوا، قابیل و هابیل، طوفان نوح، سلیمان و سبا، ایزابل، ایوب، جودیت، یونس، مجوس، مریم باکره، مریم مجدلیه، پیلاطس، یهودا و آخرالزمان. یک فصل مقدماتی تاریخچه تفسیر کتاب مقدس در دوره مدرن را مورد بحث قرار می دهد که منجر به توسعه تاریخ پذیرش می شود. فصل 2 چهارده نمونه را به ترتیب انتشار مرور می کند، از J. D. Levenson در مورد ایوب در قرن بیستم تا کیم پافنروث در مورد یهودا. هر اثر خلاصه شده و مورد بررسی انتقادی قرار می گیرد. فصل 3 با نگاهی به کار نظریه پردازان اصلی کتاب مقدس بازنویسی شده، از جمله هارولد فیش، نورتروپ فرای، پیرو بویتانی، لری کریتزر، دیوید براون و جورج اشتاینر، از موضوع فوری یک گام به عقب برمی‌دارد. فصل‌های 4-7 نمونه‌های ادبی ذکر شده توسط چهارده نویسنده تاریخ پذیرش را بررسی می‌کنند، هم در رابطه با خوانش‌هایی که این نویسندگان ارائه می‌کنند و هم با خوانش‌های جایگزین. همچنین بررسی بازنویسی‌های قابل توجهی از داستان‌های کتاب مقدس مربوطه وجود دارد که توسط چهارده مورد بحث قرار نگرفته است. هر یک از این فصل‌ها تأکید موضوعی متفاوتی دارد، دو فصل بر الهیات، یکی بر بازگویی‌های مجلل‌تر و دیگری بر موضوع «دیگری» تمرکز دارد. فصل‌های 8 تا 11 بیشتر بر ساختارشکنی خود چهارده تاریخ دریافتی تمرکز می‌کنند، و به روایت‌های اصلی آن‌ها می‌پردازند - اینها از فمینیسم جدلی تا تاریخ فرهنگی «عینی» تا جست‌وجو برای الهیات پست مدرن در ادبیات - و همچنین موضوعاتی را که چهاردهم در بر می‌گیرند. cover en passant، از جمله آمیختگی بین داستان های کتاب مقدس و سایر داستان های کتاب مقدس و تلفیق با داستان های غیر کتاب مقدس. فصل 10 به این می‌پردازد که چهارده مورد تا چه حد زمین موجود را پوشش می‌دهند و چه چیزی را حذف می‌کنند. فصل 11 این ایده را بررسی می‌کند که به نظر می‌رسد تاریخچه‌های پذیرش مجبور هستند با استفاده از شاهکارهای کلیدی حرکت کنند. فصل 12 چهارده تاریخ دریافت را با سه تاریخ دریافت ادبیات غیر کتاب مقدس مقایسه می کند. فصل سیزدهم به مفاهیم تعطیل و عدم تعطیلی در ارتباط با فهم شریعت، دینی و ادبی می پردازد. فصل 14 نتیجه‌گیری می‌کند، و پیشنهاد می‌کند که هر گونه پذیرش-تاریخ حتماً انتخابی است و این حوزه به عنوان یک کل وعده می‌دهد که اهمیت داستان‌های کتاب مقدس را دوباره روشن کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This work examines fourteen reception-histories of single biblical stories, published in English between 1972 and 2002. They cover the topics of Eve, Cain and Abel, Noah's Flood, Solomon and Sheba, Jezebel, Job, Judith, Jonah, the Magi, the Virgin Mary, Mary Magdalene, Pilate, Judas and the Apocalypse. An introductory chapter discusses the history of biblical interpretation in the modern period, leading up to the development of reception-history. Chapter 2 reviews the fourteen examples in order of publication, from J. D. Levenson on Job in the twentieth-century to Kim Paffenroth on Judas. Each work is summarized and examined critically. Chapter 3 takes a step back from the immediate subject-matter, looking at the work of major theorists of rewritten scripture, including Harold Fisch, Northrop Frye, Piero Boitani, Larry Kreitzer, David Brown and George Steiner. Chapters 4-7 explore literary examples cited by the fourteen reception-history writers, both in relation to the readings those authors offer and to alternative readings. There is also an examination of significant rewritings of the relevant biblical stories not discussed by the fourteen. Each of these chapters has a different thematic emphasis, two concentrating on theology, one on more luxuriant retellings, and one on the topic of 'The Other'. Chapters 8-11 focus more on deconstructing the fourteen reception-histories themselves, looking at their master-narratives - these range from polemical feminism through 'objective' cultural history to the quest for a postmodern theology within literature - and also at topics which the fourteen cover en passant, including conflations between biblical stories and other biblical stories and conflations with non-biblical stories. Chapter 10 looks at the extent to which the fourteen cover the available ground and at what they omit. Chapter 11 explores the idea that reception-histories seem compelled to navigate by means of 'key' masterworks. Chapter 12 compares the fourteen reception-histories with three reception-histories of non-biblical literature. Chapter 13 looks at notions of closure and non-closure in relation to the understanding of canons, religious and literary. Chapter 14 draws conclusions, suggesting that any reception-history is bound to be selective and that the field as a whole promises to relight the significance of biblical stories.





نظرات کاربران