دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: نویسندگان: Jörg Link, Daniela Tiedtke (auth.), Prof. Dr. Jörg Link, Dipl.-Kffr. Daniela Tiedtke (eds.) سری: ISBN (شابک) : 9783642977497, 9783642977480 ناشر: Springer Berlin Heidelberg سال نشر: 1999 تعداد صفحات: 266 زبان: German فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 12 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب نمونه های عملی موفق در بازاریابی آنلاین: استراتژی ها و تجربیات صنایع مختلف: بازاریابی، سیستم های اطلاعات کسب و کار، مدیریت/کسب و کار برای حرفه ای ها، برنامه های کاربردی سیستم های اطلاعاتی (شامل اینترنت)
در صورت تبدیل فایل کتاب Erfolgreiche Praxisbeispiele im Online Marketing: Strategien und Erfahrungen aus unterschiedlichen Branchen به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب نمونه های عملی موفق در بازاریابی آنلاین: استراتژی ها و تجربیات صنایع مختلف نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
شرکتهای بیشتری به مسئله سودآوری، زمان مناسب و تصور و طراحی
بهینه حضور اینترنتی خود توجه دارند. به طور کلی، هنوز درجه
نسبتاً بالایی از عدم قطعیت در همه این سؤالات وجود دارد.
بنابراین ما به دنبال گزارشهای میدانی و نمونههایی هستیم که
میتوانند جهتگیری را در مفهوم معیار ارائه دهند.
در این کتاب، 11 شرکت بهویژه مشهور و موفق (از جمله DELL،
Lufthansa، BMW، Direct Anlage Bank، Victoria-Versicherung) )
وضعیت بازار، اهداف، استراتژیها و ویژگیهای طراحی که وبسایت
آنها بر آن استوار است و چه تجربیات و موفقیتهایی تا کنون
داشتهاند را توضیح دهند.
بسیاری از حضورهای آنلاین ارائهشده بیشتر به دلیل کیفیت ویژهشان
شناخته میشوند، به عنوان مثال اجباری.
Immer mehr Unternehmen besch?ftigen sich mit der Frage der
Wirtschaftlichkeit, des richtigen Zeitpunktes sowie der
Konzeption und optimalen Ausgestaltung eines eigenen
Internet-Auftritts. Allgemein besteht immer noch eine relativ
hohe Unsicherheit in all diesen Fragen; gesucht werden daher
Erfahrungsberichte und Musterbeispiele, die eine
Orientierungsfunktion im Sinne eines Benchmarking bieten
k?nnen.
In diesem Buch schildern 11 besonders namhafte und erfolgreiche
Unternehmen (u.a. DELL, Lufthansa, BMW, Direkt Anlage Bank,
Victoria-Versicherung), welche Marktsituation, Ziele,
Strategien und Gestaltungsmerkmale ihrem Internet-Auftritt
zugrundeliegen und welche Erfahrungen und Erfolge bislang
vorzuweisen sind.
Viele der vorgestellten Online-Auftritte sind in ihrer
besonderen Qualit?t, z.B. durch Preisverleihungen, Rankings,
Besuchs- oder Umsatzerfolge, best?tigt worden.
Front Matter....Pages I-VIII
Von der Corporate Site zum Databased Online Marketing — Grundlagen und Entwicklungsperspektiven....Pages 1-22
Der Lufthansa infoFlyway im Rahmen der Direktvertriebsstrategie der Deutschen Lufthansa AG....Pages 23-48
Online-Umsetzung des direkten Geschäftsmodells von Dell....Pages 49-63
„@BMW“....Pages 65-81
Dr. Oetker im Internet — ein Rückblick auf über drei Jahre erfolgreiches Online Marketing....Pages 83-108
Online-Aktivitäten der VICTORIA Versicherungen unter besonderer Berücksichtigung der Kontroverse „Online-Insurance versus Ausschließlichkeitsvertrieb“....Pages 109-143
Primus-Online — Vermarktung von Waren und Dienstleistungen über das Internet....Pages 145-165
www.deutz.de — Nutzung von strategischen Kommunikationsvorteilen im Internet....Pages 167-191
Conrad Electronic im Internet — ein erfolgreiches Praxisbeispiel im Online Marketing....Pages 193-212
Direkt Anlage Bank: eine neue Ära des Online-Brokerage....Pages 213-226
libri.de: ein erfolgreiches Beispiel für mehrstufige Vertriebsmodelle im Internet....Pages 227-241
Online-Auktionen? Online Trading!....Pages 243-252
Back Matter....Pages 253-264