ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Internet und Intranet: Auf dem Weg zum Electronic Business

دانلود کتاب اینترنت و اینترانت: در مسیر تجارت الکترونیک

Internet und Intranet: Auf dem Weg zum Electronic Business

مشخصات کتاب

Internet und Intranet: Auf dem Weg zum Electronic Business

ویرایش: 2., neubearb. u. erw. Aufl. 
نویسندگان: , , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783540658528, 9783642980558 
ناشر: Springer Berlin Heidelberg 
سال نشر: 1999 
تعداد صفحات: 416 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 28 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب اینترنت و اینترانت: در مسیر تجارت الکترونیک: ذخیره سازی و بازیابی اطلاعات، استراتژی کسب و کار/رهبری، ریاضیات کسب و کار، سیستم های اطلاعات کسب و کار، برنامه های کاربردی سیستم های اطلاعاتی (شامل اینترنت)، مدیریت/کسب و کار برای حرفه ای ها



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Internet und Intranet: Auf dem Weg zum Electronic Business به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب اینترنت و اینترانت: در مسیر تجارت الکترونیک نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب اینترنت و اینترانت: در مسیر تجارت الکترونیک

اینترنت و اینترانت چشم اندازهای کاملا جدیدی را در پردازش اطلاعات باز می کنند. حوزه‌هایی که طراحی روابط خارجی در آنها از اهمیت استراتژیک بالایی برخوردار است، با چالش مواجهه با فناوری‌های جدید اینترنت مواجه هستند. حتی اگر معمولاً موفقیت‌های کوتاه‌مدت اقتصادی را نمی‌توان فوراً از نظر پولی ارزیابی کرد، نادیده گرفتن این فناوری‌ها هم باعث از دست رفتن تصویر و هم تاخیر در برنامه‌ریزی در مقایسه با رقابت می‌شود. پتانسیل موفقیت کسب و کار الکترونیکی تنها در چند سال آینده قابل تحقق است که امروزه مفاهیم استراتژیک و فرآیندهای یادگیری لازم - از مدیریت عالی به پایین - معرفی شوند. هرکسی نتواند این مسیر استراتژیک را طی کند، «تاریخ مجازات می‌کند».


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Internet und Intranet er?ffnen v?llig neue Perspektiven in der Informationsverarbeitung. Bereiche, in denen die Gestaltung der Au?enbeziehungen eine hohe strategische Bedeutung hat, stehen vor der Herausforderung, sich mit den neuen Techniken des Internet zu besch?ftigen. Auch wenn die kurzfristigen wirtschaftlichen Erfolge meist noch nicht unmittelbar in monet?ren Gr??en bewertet werden k?nnen, droht bei Ignorieren dieser Technologien sowohl ein Imageverlust als auch ein Planungsr?ckstand gegen?ber der Konkurrenz. Die Erfolgspotentiale von Electronic Business k?nnen in den n?chsten Jahren nur dann realisiert werden, wenn strategische Konzepte und die daf?r notwendigen Lernprozesse - vom Topmanagement beginnend abw?rts - bereits heute eingeleitet werden. Wer diese strategische Weichenstellung vers?umt, "den bestraft die Geschichte".



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XX
Front Matter....Pages 1-1
Megatrend Internet....Pages 3-7
Internet und Intranet — Grundlagen und Dienste....Pages 9-40
Providing für Internet- und Intranet Lösungen....Pages 41-47
Hosting Services im Bereich Electronic-Business....Pages 49-66
Electronic Business....Pages 67-75
Front Matter....Pages 77-77
Regionale Informations- und Kommunikationssysteme und Electronic Business — gezeigt am Beispiel der ländlichen Region Waldviertel....Pages 79-101
Umsetzung von betriebswirtschaftlichen Potentialen bei der Implementierung einer regionalen WWW-Site....Pages 103-124
Internet und Intranet im Tourismus....Pages 125-141
Geographische Informations-Systeme (GIS) und Internet....Pages 143-151
Von Intranetanwendungen im Einkauf zu E-Procurement....Pages 153-178
Beschaffungsmarketing im Internet....Pages 179-194
Electronic Government — am Beispiel der oberösterreichischen Landesverwaltung....Pages 195-208
Web-Based Administration — am Beispiel der Anmeldung zu Lehrveranstaltungen....Pages 209-224
Verbrechensbekämpfung im Internet....Pages 225-239
Front Matter....Pages 241-241
Koordinationskonzepte der Marketing-Kommunikation....Pages 243-263
Organisatorische Aspekte der Telematik....Pages 265-284
Electronic Business im Blickfeld der Sensiblen Informations- und Kommunikationssysteme....Pages 285-305
Sicherheitsaspekte des Electronic Business....Pages 307-349
Die rechtlichen Rahmenbedingungen für Electronic Business....Pages 351-384
Back Matter....Pages 385-411




نظرات کاربران