ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Multimedia Software Engineering

دانلود کتاب مهندسی نرم افزار چند رسانه ای

Multimedia Software Engineering

مشخصات کتاب

Multimedia Software Engineering

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: International Series in Software Engineering 7 
ISBN (شابک) : 9781461369974, 9781461544357 
ناشر: Springer US 
سال نشر: 2000 
تعداد صفحات: 240 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 19 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مهندسی نرم افزار چند رسانه ای: سیستم های اطلاعات چند رسانه ای، مهندسی نرم افزار/برنامه نویسی و سیستم های عامل، علوم کامپیوتر، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب Multimedia Software Engineering به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مهندسی نرم افزار چند رسانه ای نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مهندسی نرم افزار چند رسانه ای



چند رسانه ای دو ویژگی اساسی دارد که می توان آنها را با فرمول زیر بیان کرد: چند رسانه ای = چند رسانه ای + هایپر رسانه. مهندسی نرم افزار چگونه می تواند از این دو ویژگی بهره ببرد؟ آیا این دو ویژگی در طراحی سیستم های چندرسانه ای مشکل ایجاد خواهند کرد؟ اینها برخی از مسائلی است که در این کتاب باید بررسی شود.
دو فصل اول برای مدیران، مهندسان نرم افزار، برنامه نویسان و افرادی که علاقه مند به دستیابی به درک کلی مهندسی نرم افزار چند رسانه ای هستند، جالب خواهد بود. شش فصل بعدی مهندسی نرم افزار چند رسانه ای را با توجه به چارچوب مفهومی معرفی شده در فصل اول ارائه می کند. این مورد به ویژه برای شاغلین، توسعه دهندگان سیستم، طراحان برنامه های کاربردی چندرسانه ای، برنامه نویسان و افرادی که علاقه مند به نمونه سازی برنامه های چند رسانه ای هستند کاربرد دارد. سه فصل بعدی بیشتر پژوهش محور است و عمدتاً برای محققانی که روی مشخصات، مدل‌سازی و تجزیه و تحلیل سیستم‌های چندرسانه‌ای توزیع شده کار می‌کنند در نظر گرفته شده است، اما همچنین به دانشمندان، محققان و مهندسان نرم‌افزار علاقه‌مند به سیستم‌ها و جنبه‌های نظری مربوط می‌شود. مهندسی نرم‌افزار چند رسانه‌ای.
مهندسی نرم‌افزار چند رسانه‌ای می‌تواند به عنوان یک کتاب درسی در دوره کارشناسی ارشد مهندسی نرم‌افزار چند رسانه‌ای یا در دوره کارشناسی در زمینه طراحی نرم‌افزار که تاکید بر کاربردهای چندرسانه‌ای است، استفاده شود. این به ویژه برای یک دوره پروژه محور مناسب است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Multimedia has two fundamental characteristics that can be expressed by the following formula: Multimedia = Multiple Media + Hypermedia. How can software engineering take advantage of these two characteristics? Will these two characteristics pose problems in multimedia systems design? These are some of the issues to be explored in this book.
The first two chapters will be of interest to managers, software engineers, programmers, and people interested in gaining an overall understanding of multimedia software engineering. The next six chapters present multimedia software engineering according to the conceptual framework introduced in Chapter One. This is of particular use to practitioners, system developers, multimedia application designers, programmers, and people interested in prototyping multimedia applications. The next three chapters are more research-oriented and are mainly intended for researchers working on the specification, modeling, and analysis of distributed multimedia systems, but will also be relevant to scientists, researchers, and software engineers interested in the systems and theoretical aspects of multimedia software engineering.
Multimedia Software Engineering can be used as a textbook in a graduate course on multimedia software engineering or in an undergraduate course on software design where the emphasis is on multimedia applications. It is especially suitable for a project-oriented course.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-viii
A Framework for Multimedia Software Engineering....Pages 1-10
Perspectives in Multimedia Software Engineering....Pages 11-28
Syntax: Visual Languages....Pages 29-34
Syntax: Multimedia Languages....Pages 35-50
Semantics: The Active Index....Pages 51-70
Semantics: Teleaction Objects....Pages 71-99
Pragmatics: Tools for a Multimedia Development Environment....Pages 101-116
Pragmatics: Prototyping Multimedia Applications....Pages 117-135
Systems: The Design of Multimedia Languages....Pages 137-145
Systems: Distributed Multimedia Systems Design....Pages 147-184
Systems: The Specification of Multimedia Applications....Pages 185-221
Exercises and Project Suggestions....Pages 223-228
Back Matter....Pages 229-238




نظرات کاربران