ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Handbook on Electronic Commerce

دانلود کتاب کتاب راهنمای تجارت الکترونیک

Handbook on Electronic Commerce

مشخصات کتاب

Handbook on Electronic Commerce

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , , ,   
سری: International Handbooks on Information Systems 
ISBN (شابک) : 9783540673446, 9783642583278 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2000 
تعداد صفحات: 713 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 25 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Handbook on Electronic Commerce به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کتاب راهنمای تجارت الکترونیک نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کتاب راهنمای تجارت الکترونیک



ایالات متحده و سایر کشورهای توسعه یافته در حال گذار از اقتصاد کاغذی به اقتصاد دیجیتال هستند، بی شباهت به گذار از اقتصاد مبادله شفاهی به اقتصاد مبادله ثبت شده فیزیکی (گل، پاپیروس) که چندین هزار سال پیش رخ داد. مانند انتقال قبلی، تغییر در رسانه ثبت و گزارش تراکنش ها (یعنی از شفاهی به کتبی، از کتبی به الکترونیکی) تغییر قابل توجهی را در سیستم اقتصادی و اجتماعی که در آن تعبیه شده است، ایجاد می کند. انتقال شفاهی به کتبی در نهایت مفاهیم حقوق مالکیت، قانون تجاری، استانداردهای حسابداری و شفافیت مالی را به ما داد. انتقال نوشتاری به الکترونیکی چه چیزی به ما می دهد؟ پاسخ روشن نیست، اما می‌توان انتظار داشت که سیستم اقتصادی که این انتقال را دنبال می‌کند، با سیستم فعلی که ما به آن عادت کرده‌ایم تفاوت اساسی داشته باشد. در این کتاب به بررسی مکانیسم های تبادل الکترونیکی اقتصاد دیجیتال در حال ظهور می پردازیم. ما این کار را با بررسی هشت موضوع برجسته در تجارت الکترونیک (EC) انجام می دهیم. هر یک از این موضوعات به تفصیل در بخش جداگانه ای از این کتاب بررسی شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The U.S. and other developed nations are undergoing a transition from a paper econ­ omy to a digital economy, not unlike the transition from an oral exchange economy to a physically recorded (clay, papyrus) exchange economy that took place several millennia ago. As with the earlier transition, a change in the medium for recording and reporting transactions (i.e., from oral to written, from written to electronic) is bringing about a significant change in the economic and social system in which they are imbedded. The oral-to-written transition eventually gave us the concepts of property rights, commercial law, accounting standards, and financial transparency. What will the written-to-electronic transition give us? The answer is not clear, but we can expect that the economic system that follows this transition will differ substantially from the current system to which we are accustomed. In this book we examine the electronic exchange mechanisms of the emerging digital economy. We do so by examining eight salient topics in electronic commerce (EC). Each of these topics is examined in detail in a separate section of this book.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XII
Front Matter....Pages 1-1
Electronic Commerce: State of the Art....Pages 3-24
The Future of the Digital Economy....Pages 25-52
Decision Support Systems and Internet Commerce....Pages 53-75
Electronic Markets: Impact and Implications....Pages 77-98
Front Matter....Pages 99-99
Electronic Commerce: Markets and Users....Pages 101-121
The Internet as a New Marketplace: Implications for Consumer Behavior and Marketing Management....Pages 123-146
Product Marketing on the Internet....Pages 147-173
Internet Involvement: Instrument Development, Measurement and Implications for Electronic Commerce....Pages 175-194
Culture Clash in Internet Marketing: Implications for Marketing Practices....Pages 195-211
Front Matter....Pages 213-213
Design of Electronic Stores....Pages 215-232
Web Development and Management: Using the Cohort Model....Pages 233-247
A Framework for Garment Shopping over the Internet....Pages 249-270
Front Matter....Pages 271-271
Consumer Mass Market Online Payment Solutions....Pages 273-288
Smart Cards....Pages 289-311
Component-based Electronic Commerce....Pages 313-337
Electronic Commerce and Digital Libraries....Pages 339-363
Intelligent Software Agents for Electronic Commerce....Pages 365-382
Front Matter....Pages 383-383
Electronic Catalogs in the Web-Based Business-to-Business Procurement Process....Pages 385-410
The New Economy Electronic Commerce, and the Rise of Mass Customization....Pages 411-430
Supply Chain Processes and Relationships for Electronic Commerce....Pages 431-444
Front Matter....Pages 383-383
Supply Chain Management: Developing Visible Design Rules across Organizations....Pages 445-456
Web-based Global Supply Chain Management....Pages 457-478
Front Matter....Pages 479-479
Virtual Organizations and E-Commerce....Pages 481-499
Web-enabled Data Warehouse....Pages 501-520
Intranets: An Internet Inside the Organization....Pages 521-541
Decision Support Applications in Electronic Commerce....Pages 543-566
Front Matter....Pages 567-567
The Internet Information Market: The Emerging Role of Intermediaries....Pages 569-590
A Strategic Perspective of Internet Information Providers....Pages 591-611
A Strategic Framework for Electronic Commerce: The Digital Production Cycle....Pages 613-626
The Emergence of Auctions on the World Wide Web....Pages 627-645
Front Matter....Pages 647-647
Electronic Commerce: Privacy, Security, and Control....Pages 649-690
The Emerging Law of Electronic Commerce....Pages 691-710
Back Matter....Pages 711-723




نظرات کاربران