ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب How to Win Customers in the Digital World: Total Action or Fatal Inaction

دانلود کتاب چگونه در دنیای دیجیتال مشتریان را به دست آوریم: اقدام کامل یا انفعال کشنده

How to Win Customers in the Digital World: Total Action or Fatal Inaction

مشخصات کتاب

How to Win Customers in the Digital World: Total Action or Fatal Inaction

ویرایش: 1 
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783642630651, 9783642571411 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2000 
تعداد صفحات: 263 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 8 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 52,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب چگونه در دنیای دیجیتال مشتریان را به دست آوریم: اقدام کامل یا انفعال کشنده: مدیریت/کسب و کار برای حرفه ای ها، بازاریابی، برنامه های کاربردی سیستم های اطلاعاتی (شامل اینترنت)



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب How to Win Customers in the Digital World: Total Action or Fatal Inaction به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب چگونه در دنیای دیجیتال مشتریان را به دست آوریم: اقدام کامل یا انفعال کشنده نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب چگونه در دنیای دیجیتال مشتریان را به دست آوریم: اقدام کامل یا انفعال کشنده



چه تفاوتی در مورد فناوری های کسب و کار دیجیتال امروزی وجود دارد؟ چرا \"دیجیتال شدن\" اینقدر مهم است؟ چرا اینترنت چنین تاثیر فوق العاده ای دارد؟ سازمان من چه باید بکند؟ چه باید بکنم؟
چگونه در دنیای دیجیتال مشتریان را جذب کنیم، الگویی برای استفاده از فرصت های فناوری های جدید کسب و کار دیجیتال ارائه می دهد. این نشان می دهد که فناوری چه کاری می تواند برای شما به عنوان یک کاربر، مدیر ارشد، استراتژیست، بازاریاب یا مدیر فروش انجام دهد؟
شش مورد ارائه شده است - ارتش، شرکت هواپیمایی، بانک، پلیس، اپراتور مخابرات و پست. این موارد واقعی هم قدرت و هم خطرات فناوری های کسب و کار دیجیتال را نشان می دهد.
برندگان از این فناوری استفاده می کنند تا افراد خط مقدم را به نقطه تصمیم گیری تبدیل کنند. برای باز کردن قفل اطلاعات در مورد مشتریان؛ و اجرای تعهدات خود را مدیریت کنند. اینها سازمان‌های توتال اکشن هستند و هر فعالیتی را در داخل سازمان خود مستقیماً به مشتریان خود مرتبط می‌سازند.
بازنده‌ها در تغییر "منطق" سازمان خود شکست می‌خورند و از درجات فزاینده‌ای از "اوتیسم شرکتی" رنج می‌برند: بسیار باهوش اما رفتار شرکتی روبه‌روی درونی با ارتباط کم، اگر وجود داشته باشد، برای دنیای خارج. آنها فناوری را در جای خود قرار داده اند، اما این تنها کاستی های سازمان فعلی آنها را تشدید می کند.
نویسندگان - هر دو متخصصان با تجربه در زمینه ارتباطات راه دور و آموزش مدیریت - شما را به یک تور اکتشافی در مفاهیم مدیریتی جدید می برند تا ایجاد کنند. سازمان برنده در دنیای دیجیتال فردا.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

What is so different about today's digital business technologies? Why is "digitisation" so important? Why is the Internet making such tremendous impact? What should my organisation do? What should I do?
How to win customers in the digital world presents a template for seizing the opportunities of the new digital business technolgies. It speaks about what the technology can do for you, as a user, senior manager, strategist, marketeer or sales director?
Six cases are presented - the army, the airline, the bank, the police, the telecommunications operator and the post. These real-life cases demonstrate both the power and the risks of the digital business technologies.
The winners use the technology to make front-line people the point of decision-making; to unlock information about customers; and to manage the fulfilment of their commitments. These are Total Action organisations, making every activity inside their organisation directly relevant for their customers.
The losers fail to change the "logic" of their organisation and suffer increasing degrees of "corporate autism": highly intelligent but inward facing corporate behaviour with little, if any, relevance for the outside world. They put the technology in place, but this only amplifies the shortcomings of their present organisation.
The authors - both experienced professionals in the field of telecommunications and management education - take you on a discovery tour of the new management concepts to create the winning organisation in the digital world of tomorrow.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XXI
The boardroom agenda....Pages 1-19
Digital business technologies and Total Action....Pages 21-79
Weeding out Fatal Inaction....Pages 81-132
The Total Action casebook....Pages 133-206
Engaging outside-in: the route to Total Action....Pages 207-227
Back Matter....Pages 229-250




نظرات کاربران