ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Computer Science Education in the 21st Century

دانلود کتاب آموزش علوم کامپیوتر در قرن بیست و یکم

Computer Science Education in the 21st Century

مشخصات کتاب

Computer Science Education in the 21st Century

ویرایش: 1 
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781461270843, 9781461212980 
ناشر: Springer-Verlag New York 
سال نشر: 2000 
تعداد صفحات: 273 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 14 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب آموزش علوم کامپیوتر در قرن بیست و یکم: یادگیری و آموزش، علوم محبوب در آموزش، علوم کامپیوتر، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Computer Science Education in the 21st Century به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آموزش علوم کامپیوتر در قرن بیست و یکم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آموزش علوم کامپیوتر در قرن بیست و یکم



جهان در حال تجربه سرعت بی‌سابقه‌ای از تغییرات است که ناشی از پیشرفت‌های فراگیر فناوری است. این پیشرفت ها اساساً به چهره در حال تغییر محاسبات وابسته است. رایانه ها یک ویژگی تقریباً همه جا در چشم انداز اجتماعی مدرن هستند. چنین فراگیری، انتشار سریع تغییراتی را که از درون محاسبات به‌عنوان خانواده‌ای از رشته‌ها پدید می‌آیند، ممکن می‌سازد. پس ارتباط چنین تغییراتی با آموزش متخصصان رایانه و دانشمندان رایانه در آینده چیست؟ این کتاب اثرات چنین تغییر سریعی را از درون رشته‌های محاسباتی در نظر می‌گیرد و به مربیان محاسبات اجازه می‌دهد تا یک حکم سنجیده در مورد آینده رشته خود ارائه دهند. آینده هدفمند، سال 2020، به اندازه ای دور انتخاب شد که نویسندگان را تشویق کند که رویاپردازی کنند و در عین حال به اندازه کافی نزدیک باشد تا از انحراف به واقعیت اطمینان حاصل شود. نتیجه مجموعه‌ای علمی از مشارکت‌ها است که دیدگاه‌ها، امیدها، نگرانی‌ها، پیش‌بینی‌ها و تحلیل‌های روندهای آینده رشته‌ای را بیان می‌کند که همچنان بر جامعه گسترده‌تر تأثیر می‌گذارد. یکی از جنبه های جالب درخواست از مردم برای در نظر گرفتن آینده این است که در نهایت تا چه حد بر زمان حال روشن می شود. این مفهوم توسط ویرایشگر در بررسی کلی مشارکت‌ها بررسی می‌شود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The world is experiencing unprecedented rapidity of change, originating from pervasive technological developments. These developments are fundamentally reliant on the changing face of computing. Computers are a near-ubiquitous feature on the modern social landscape. Such ubiquity enables rapid propagation of changes emerging from within computing as a family of disciplines. What, then, is the relevance of such changes to education of future computer professionals and computer scientists? This book considers the effects of such rapid change from within computing disciplines, by allowing computing educationalists to deliver a considered verdict on the future of their discipline. The targeted future, the year 2020, was chosen to be distant enough to encourage authors to risk being visionary, while being close enough to ensure some anchorage to reality. The result is a scholarly set of contributions expressing the visions, hopes, concerns, predictions and analyses of trends of the future of a discipline that continues to impact greatly on the wider community. One of the interesting aspects of asking people to consider the future is the extent to which it ultimately sheds light on the present; this concept is explored by the editor in his review of the contributions as a whole.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xi
Computer Science Educational Futures: The Nature of 2020 “Foresight”....Pages 1-6
Computing Education 2020: Balancing Diversity with Cooperation and Consistency....Pages 7-18
Computer Science Education Past and Radical Changes for Future....Pages 19-26
Computing the Profession....Pages 27-46
Emerging Constructivist Forces in Computer Science Education: Shaping a New Future?....Pages 47-80
Towards Truly Educational Programming Environments....Pages 81-111
New Technologies in Computer Science Education....Pages 113-136
Curriculum 2020....Pages 137-148
Information Technology Virtual Education: The Corporate Future....Pages 149-172
Shifting Paradigms: Teaching and Learning in an Animated, Web-Connected World....Pages 173-193
The Future of Computer Science Education: A Glimpse at the Next Step Ahead Through a Leap into the Past....Pages 195-213
Computer Science Education over the Internet: The Future?....Pages 215-262
The Future of Computer Science Education …....Pages 263-264
Back Matter....Pages 265-266




نظرات کاربران