ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Pathways to Institutional Improvement with Information Technology in Educational Management

دانلود کتاب مسیرهای بهبود نهادی با فناوری اطلاعات در مدیریت آموزشی

Pathways to Institutional Improvement with Information Technology in Educational Management

مشخصات کتاب

Pathways to Institutional Improvement with Information Technology in Educational Management

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , , , ,   
سری: IFIP International Federation for Information Processing 71 
ISBN (شابک) : 9780792374930, 9780306470066 
ناشر: Springer US 
سال نشر: 2001 
تعداد صفحات: 171 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 37,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مسیرهای بهبود نهادی با فناوری اطلاعات در مدیریت آموزشی: فناوری آموزشی، رابط های کاربری و تعامل انسان با کامپیوتر، مدیریت سیستم های محاسباتی و اطلاعاتی، سیستم های اطلاعات چند رسانه ای



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Pathways to Institutional Improvement with Information Technology in Educational Management به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مسیرهای بهبود نهادی با فناوری اطلاعات در مدیریت آموزشی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مسیرهای بهبود نهادی با فناوری اطلاعات در مدیریت آموزشی



مدارس نیوزلند تغییرات بی‌سابقه‌ای را در طول دهه گذشته تجربه کرده‌اند. چارچوب برنامه درسی، متشکل از هفت حوزه آموزشی اساسی، به تدریج با انتظارات تکمیلی تا سال 2002 معرفی شد. سپس حرکت صلاحیت‌های جدید بر اساس استانداردهای چهارچوب19 در واحد استاندارد راه‌اندازی شد. استفاده از ارزیابی داخلی برای اعطای مدارک تحصیلی در سطح متوسطه ارشد. هر دوره دارای استانداردهایی بود که نتایج و معیارهای عملکردی را که برای تعیین اینکه آیا استاندارد به دست آمده است یا خیر، توصیف می کرد. تقریباً پنج تا هشت استاندارد برای هر دوره تمام سال استفاده می شود و هر استاندارد دارای تعدادی واحد درسی بود. طرحی که از آن به بعد اصلاح شد، این بود که این اعتبارات به گواهینامه ملی پیشرفت تحصیلی در سال های 12 و 13 و سایر گواهینامه های ملی، موضوعی خاص کمک کنند. مدارس متوسطه با وظیفه ثبت و گزارش 1 واحد نتایج استاندارد به مرجع صلاحیت نیوزلند مواجه شدند. این به خودی خود مسئله مهمی نبود زیرا تامین کنندگان مهم CSIS ماژول هایی در دسترس داشتند که این نیاز را برآورده می کردند. در این زمان یک مدل به مخاطبان مدرسه ارائه می شد و نشان می داد که اگر یک «ارز» ارزیابی مشترک در سراسر مدرسه وجود داشته باشد، چگونه ثبت، گزارش و ارزشیابی داده های ارزیابی، مربوط به چارچوب برنامه درسی، می تواند نسبتاً مستقیم باشد. این مدل برای اهداف نمایشی به فرم نرم افزاری تبدیل شد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

New Zealand schools have experienced unprecedented change during the lastdecade. Radicalrestructuringoftheframeworksforbothcurriculumand qualificationsfollowedamovementtowards self-managementin 1989. The curriculum framework, consisting of seven essential learning areas, has been progressively introduced with completionnotexpecteduntil 2002. Thenew Qualifications Framework, based on unit standards, was launched in 1994. The introduction of unit standards signalled an emphatic movement towards the use of internal assessment for awarding qualifications at the seniorsecondaryschoollevel. Eachcoursehadunitstandardsdefined,which described the outcomes and the performance criteria that would be used to determine whether or not the standard had been achieved. Approximately five to eight standards would be used for each full year course and each standard had a number of credits associated with it. The plan, which has since been modified, was for these credits to contribute to a National Certificate of Educational Achievement, at years 12 and 13, and other, subject specific, National Certificates. Secondary schools were faced with the task of recording and reporting 1 unit standardresults to theNew Zealand Qualifications Authority . This, by itself, was not a major issue as the significant suppliers of CSIS had modules availablewhichsatisfiedthis need. Atthistimeamodelwasbeingpresented to school audiences demonstrating how the recording, reporting and evaluation ofassessment data, relating to the curriculumframework, could be relatively straight forward IF there was a common assessment ‘currency’ across the school. This model was converted into software form for demonstration purposes.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-vi
Pathways in Context....Pages 1-11
Managing Assessment: Using Technology to Facilitate Change....Pages 13-20
The Distance Ecological Model to Support Self/Collaborative-Learning in the Internet Environment....Pages 21-29
Educational Centres as Knowledge Organisations Training Future Knowledge Workers: The Role of IT....Pages 31-44
Developing Software for School Administration and Management....Pages 45-58
Open ITEM Systems are Good ITEM Systems....Pages 59-69
Information Systems for Leading and Managing Schools: Changing the Paradigm....Pages 71-85
CSIS Usage in School Management: A Comparison of Good and Bad Practice Schools....Pages 87-97
Has a Decade of Computerisation Made a Difference in School Management?....Pages 99-120
SAMS in Hong Kong Schools: A User Acceptance Audit....Pages 121-145
How should School Managers be Trained for Managerial School Information System Usage?....Pages 147-158
Supporting UK Teachers through the National Grid for Learning....Pages 159-171
Back Matter....Pages 172-172




نظرات کاربران