دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1 نویسندگان: Ron Kohavi, Foster Provost (auth.), Ron Kohavi, Foster Provost (eds.) سری: ISBN (شابک) : 9781461356486, 9781461516279 ناشر: Springer US سال نشر: 2001 تعداد صفحات: 152 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 7 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Applications of Data Mining to Electronic Commerce به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب کاربردهای داده کاوی در تجارت الکترونیک نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
کاربردهای داده کاوی در تجارت الکترونیک مشارکت های
مهم و نتایج تحقیقات به روز را در این حوزه در حال حرکت سریع در
یک مکان گرد هم می آورد.
کاربردهای داده کاوی در تجارت الکترونیکبه عنوان یک
مرجع عالی عمل می کند و بینشی را در مورد برخی از چالش
برانگیزترین مسائل تحقیقاتی در این زمینه ارائه می دهد.
Applications of Data Mining to Electronic Commerce
brings together in one place important contributions and
up-to-date research results in this fast moving area.
Applications of Data Mining to Electronic
Commerceserves as an excellent reference, providing
insight into some of the most challenging research issues in
the field.
Front Matter....Pages 1-4
Applications of Data Mining to Electronic Commerce....Pages 5-10
Personalization of Supermarket Product Recommendations....Pages 11-32
Expert-Driven Validation of Rule-Based User Models in Personalization Application....Pages 33-58
Visualization and Analysis of Clickstream Data of Online Stores for Understanding Web Merchandising....Pages 59-84
Data Mining for Measuring and Improving the Success of Web Sites....Pages 85-114
E-Commerce Recommendation Applications....Pages 115-153