ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Digital Content Creation

دانلود کتاب تولید محتوای دیجیتال

Digital Content Creation

مشخصات کتاب

Digital Content Creation

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781447110798, 9781447102939 
ناشر: Springer-Verlag London 
سال نشر: 2001 
تعداد صفحات: 372 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 14 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 53,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تولید محتوای دیجیتال: گرافیک کامپیوتری، پردازش تصویر و بینایی کامپیوتری، سیستم های اطلاعات چندرسانه ای



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Digital Content Creation به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تولید محتوای دیجیتال نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تولید محتوای دیجیتال



خود کلمه \"دیجیتال\" وضعیتی پیدا کرده است که بسیار فراتر از تعریف ساده فرهنگ لغت است. حتی پیشوند دیجیتال، زمانی که با بخش‌های آشنا مانند رادیو، تلویزیون، عکاسی و مخابرات مرتبط می‌شود، این صنایع را دوباره اختراع کرده و فرصتی بی‌نظیر برای تجدید شرکت‌ها، تجهیزات، پرسنل، آموزش و شیوه‌های کاری جدید فراهم کرده است. همه آنها برای اقتصادهای ملی و بین المللی مدرن حیاتی هستند. قرن گذشته دوره‌ای بود که در آن رسانه‌های جدید فرصت‌های شغلی جدیدی را برانگیخت و در بسیاری موارد بخش‌های کاملاً جدیدی ایجاد کرد: ویدئو با فیلم رقابت می‌کرد، سی‌دی‌ها LP‌ها را متحول کردند، و گرافیک کامپیوتری بخش‌های طراحی گرافیک سنتی را تهدید می‌کرد. امروزه حتی نیاز به یک رسانه فیزیکی نیز زیر سوال رفته است. دامنه دیجیتال مجازی امکان ضبط، پردازش، انتقال، ذخیره سازی، بازیابی و نمایش متن، تصاویر، صدا و انیمیشن را بدون مواد آشنا مانند کاغذ، سلولوئید، نوار مغناطیسی و پلاستیک می دهد. اما حرکت از این رسانه‌ها به حوزه دیجیتال انواع مشکلاتی را ایجاد می‌کند، مانند تبدیل آرشیوهای آنالوگ، پایگاه‌های اطلاعاتی چندرسانه‌ای، بازیابی مبتنی بر محتوا و طراحی محتوای جدید که از مزایای ارائه‌شده توسط سیستم‌های دیجیتال بهره‌برداری می‌کند. این موضوع تولید محتوای دیجیتال است که در این کتاب به آن می پردازیم. از نویسندگان سراسر جهان دعوت شد تا در مورد جنبه‌های مختلف ایجاد محتوای دیجیتال نظر دهند و مشارکت‌های آنها 23 فصل این جلد را تشکیل می‌دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The very word "digital" has acquired a status that far exceeds its humble dictionary definition. Even the prefix digital, when associ­ ated with familiar sectors such as radio, television, photography and telecommunications, has reinvented these industries, and provided a unique opportunity to refresh them with new start-up companies, equipment, personnel, training and working practices - all of which are vital to modern national and international economies. The last century was a period in which new media stimulated new job opportunities, and in many cases created totally new sectors: video competed with film, CDs transformed LPs, and computer graphics threatened traditional graphic design sectors. Today, even the need for a physical medium is in question. The virtual digital domain allows the capture, processing, transmission, storage, retrieval and display of text, images, audio and animation without familiar materials such as paper, celluloid, magnetic tape and plastic. But moving from these media to the digital domain intro­ duces all sorts of problems, such as the conversion of analog archives, multimedia databases, content-based retrieval and the design of new content that exploits the benefits offered by digital systems. It is this issue of digital content creation that we address in this book. Authors from around the world were invited to comment on different aspects of digital content creation, and their contributions form the 23 chapters of this volume.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xix
Access and Retrieval of Digital Content....Pages 1-8
Screen Play: Film and the Future of Interactive Entertainment....Pages 9-19
Harnessing The Power of Music and Sound Design in Interactive Media....Pages 20-24
Comparative Content Analysis of Virtual Environments Using Perceptual Opportunities....Pages 25-51
Digitization — An Agent for Creativity, Expression and Interaction?....Pages 52-59
Multimedia Challenging Epistemology; Epistemology Challenging Multimedia: Noting this Reciprocity for Multimedia Design....Pages 60-91
Virtual Education — Panacea or Pandora’s Box?....Pages 92-96
An Architecture of a Personalized, Dynamic Interactive Video System....Pages 97-107
Buffy, an SL Development Environment....Pages 108-116
Generating Interactive Television Programs in the PANIVE architecture....Pages 117-126
Interactive Control of Robots on the Internet....Pages 127-139
Smart Documents for Web-Enabled Collaboration....Pages 140-162
A Video Annotation Methodology for Interactive Video Sequence Generation....Pages 163-183
The Creation of an Interactive Virtual Theatre: The Mad Hatter’s Tea Party....Pages 184-201
Subjective Assessment of a Model-Based Video Codec Compared to H.263....Pages 202-228
Model-Based Interactive TV: Scene Capture and Transmission Density Distribution Functions for Bandwidth Reduction....Pages 229-271
Enhanced Avatar Control Using Neural Networks....Pages 272-280
Virtual Heritage:Challenges and Opportunities....Pages 281-293
Marvin:Supporting Awareness through Audio in Collaborative Virtual Environments....Pages 294-303
Children’s Creation of Shared 3D Worlds....Pages 304-315
Experiences With Web Content Creation From a Database....Pages 316-331
Numerical Realization of Realistic Head and Hand Models for Mobile Telephone Safety Verification....Pages 332-342
Rebuilding Communities and Livelihoods in a Post-Conflict Situation: the Potential for Digital Media in Knowledge-Based Activities in Bosnia-Herzegovina....Pages 343-352
Back Matter....Pages 353-354




نظرات کاربران