دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: برنامه نویسی: زبان های برنامه نویسی ویرایش: 1 نویسندگان: Dr. Stephan Diehl (auth.) سری: ISBN (شابک) : 9783642087134, 9783662045190 ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg سال نشر: 2001 تعداد صفحات: 167 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 5 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب جهان های مجازی توزیع شده: مبانی و تکنیک های پیاده سازی با استفاده از VRML، جاوا و CORBA: گرافیک کامپیوتری، شبیهسازی و مدلسازی، مهندسی نرمافزار، زبانهای برنامهنویسی، کامپایلرها، مترجمان، برنامههای کاربردی سیستمهای اطلاعاتی (شامل اینترنت)، رابطهای کاربری و تعامل انسان با کامپیوتر
در صورت تبدیل فایل کتاب Distributed Virtual Worlds: Foundations and Implementation Techniques Using VRML, Java, and CORBA به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب جهان های مجازی توزیع شده: مبانی و تکنیک های پیاده سازی با استفاده از VRML، جاوا و CORBA نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
اخیراً با موفقیت جاوا و وجود رابط های مختلف بین VRML و جاوا،
امکان پیاده سازی برنامه های سه بعدی اینترنتی بر روی مرورگرهای
استاندارد VRML (PlugIn) با استفاده از جاوا فراهم شد. با
استفاده گسترده از مرورگرهای VRML، به عنوان مثال، به عنوان
بخشی از توزیعهای استاندارد Netscape و Internet Explorer، هر
کسی که به اینترنت متصل است میتواند مستقیماً بدون نصب
نرمافزار جدید وارد دنیای مجازی شود. فن آوری VRML مبنایی برای
اشکال جدید خدمات مشتری مانند پیکربندی تعاملی سه بعدی محصول،
سفارش قطعات یدکی یا آموزش مشتری ارائه می دهد. همچنین می توان
از این فناوری برای CSCW در اینترانت ها استفاده کرد.
خواننده باید با زبان های برنامه نویسی و کامپیوتر آشنا باشد و
به ویژه جاوا یا حداقل یک زبان برنامه نویسی شی گرا را بداند.
این کتاب نه تنها کد منبع را ارائه میکند و توضیح میدهد که
میتواند به عنوان نقطه شروع برای پیادهسازیهای شخصی مورد
استفاده قرار گیرد، بلکه مشکلات اساسی و نحوه کار راهحلهای
شناختهشده در حال حاضر را نیز شرح میدهد. در مورد انواع تکنیک
ها و مبادلات مختلف بحث می کند. بسیاری از تصاویر به خواننده
کمک می کنند تا اصول اساسی را درک کرده و به خاطر بسپارد.
Recently with the success of Java and the existence of
different interfaces between VRML and Java, it became
possible to implement three-dimensional Internet applications
on standard VRML browsers (PlugIns) using Java. With the
widespread use of VRML browsers, e.g., as part of the
Netscape and Internet Explorer standard distributions,
everyone connected to the Internet can directly enter a
virtual world without installing a new kind of software. The
VRML technology offers the basis for new forms of customer
service such as interactive three-dimensional product
configuration, spare part ordering, or customer training.
Also, this technology can be used for CSCW in
intranets.
The reader should be familiar with programming languages and
computers and, in particular, should know Java or at least an
object-oriented programming language. The book not only
provides and explains source code, which can be used as a
starting point for own implementations, but it also describes
the fundamental problems and how currently known solutions
work. It discusses a variety of different techniques and
trade offs. Many illustrations help the reader to understand
and memorize the underlying principles.
Front Matter....Pages I-XII
Front Matter....Pages 1-1
Motivation....Pages 3-6
Technical Aspects....Pages 7-10
User Perspective....Pages 11-16
Front Matter....Pages 17-17
Three-Dimensional Computer Graphics....Pages 19-25
Virtual Reality Modeling Language (VRML)....Pages 27-49
Protocols for Distributed Virtual Worlds....Pages 51-64
VRML Extensions for Distributed Virtual Worlds....Pages 65-76
Partitioning of Distributed Virtual Worlds....Pages 77-86
Streaming....Pages 87-97
3D Technologies for the Internet....Pages 99-106
Front Matter....Pages 107-107
Implementing Multi-User Worlds with VRML....Pages 109-112
Java Network-Programming: A Simple Distributed Virtual World....Pages 113-135
Implementing Multi-User Worlds with CORBA....Pages 137-150
The Future....Pages 151-152
Back Matter....Pages 153-166