ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Distributed Virtual Worlds: Foundations and Implementation Techniques Using VRML, Java, and CORBA

دانلود کتاب جهان های مجازی توزیع شده: مبانی و تکنیک های پیاده سازی با استفاده از VRML، جاوا و CORBA

Distributed Virtual Worlds: Foundations and Implementation Techniques Using VRML, Java, and CORBA

مشخصات کتاب

Distributed Virtual Worlds: Foundations and Implementation Techniques Using VRML, Java, and CORBA

دسته بندی: برنامه نویسی: زبان های برنامه نویسی
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783642087134, 9783662045190 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2001 
تعداد صفحات: 167 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب جهان های مجازی توزیع شده: مبانی و تکنیک های پیاده سازی با استفاده از VRML، جاوا و CORBA: گرافیک کامپیوتری، شبیه‌سازی و مدل‌سازی، مهندسی نرم‌افزار، زبان‌های برنامه‌نویسی، کامپایلرها، مترجمان، برنامه‌های کاربردی سیستم‌های اطلاعاتی (شامل اینترنت)، رابط‌های کاربری و تعامل انسان با کامپیوتر



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Distributed Virtual Worlds: Foundations and Implementation Techniques Using VRML, Java, and CORBA به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب جهان های مجازی توزیع شده: مبانی و تکنیک های پیاده سازی با استفاده از VRML، جاوا و CORBA نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب جهان های مجازی توزیع شده: مبانی و تکنیک های پیاده سازی با استفاده از VRML، جاوا و CORBA



اخیراً با موفقیت جاوا و وجود رابط های مختلف بین VRML و جاوا، امکان پیاده سازی برنامه های سه بعدی اینترنتی بر روی مرورگرهای استاندارد VRML (PlugIn) با استفاده از جاوا فراهم شد. با استفاده گسترده از مرورگرهای VRML، به عنوان مثال، به عنوان بخشی از توزیع‌های استاندارد Netscape و Internet Explorer، هر کسی که به اینترنت متصل است می‌تواند مستقیماً بدون نصب نرم‌افزار جدید وارد دنیای مجازی شود. فن آوری VRML مبنایی برای اشکال جدید خدمات مشتری مانند پیکربندی تعاملی سه بعدی محصول، سفارش قطعات یدکی یا آموزش مشتری ارائه می دهد. همچنین می توان از این فناوری برای CSCW در اینترانت ها استفاده کرد.
خواننده باید با زبان های برنامه نویسی و کامپیوتر آشنا باشد و به ویژه جاوا یا حداقل یک زبان برنامه نویسی شی گرا را بداند. این کتاب نه تنها کد منبع را ارائه می‌کند و توضیح می‌دهد که می‌تواند به عنوان نقطه شروع برای پیاده‌سازی‌های شخصی مورد استفاده قرار گیرد، بلکه مشکلات اساسی و نحوه کار راه‌حل‌های شناخته‌شده در حال حاضر را نیز شرح می‌دهد. در مورد انواع تکنیک ها و مبادلات مختلف بحث می کند. بسیاری از تصاویر به خواننده کمک می کنند تا اصول اساسی را درک کرده و به خاطر بسپارد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Recently with the success of Java and the existence of different interfaces between VRML and Java, it became possible to implement three-dimensional Internet applications on standard VRML browsers (PlugIns) using Java. With the widespread use of VRML browsers, e.g., as part of the Netscape and Internet Explorer standard distributions, everyone connected to the Internet can directly enter a virtual world without installing a new kind of software. The VRML technology offers the basis for new forms of customer service such as interactive three-dimensional product configuration, spare part ordering, or customer training. Also, this technology can be used for CSCW in intranets.
The reader should be familiar with programming languages and computers and, in particular, should know Java or at least an object-oriented programming language. The book not only provides and explains source code, which can be used as a starting point for own implementations, but it also describes the fundamental problems and how currently known solutions work. It discusses a variety of different techniques and trade offs. Many illustrations help the reader to understand and memorize the underlying principles.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XII
Front Matter....Pages 1-1
Motivation....Pages 3-6
Technical Aspects....Pages 7-10
User Perspective....Pages 11-16
Front Matter....Pages 17-17
Three-Dimensional Computer Graphics....Pages 19-25
Virtual Reality Modeling Language (VRML)....Pages 27-49
Protocols for Distributed Virtual Worlds....Pages 51-64
VRML Extensions for Distributed Virtual Worlds....Pages 65-76
Partitioning of Distributed Virtual Worlds....Pages 77-86
Streaming....Pages 87-97
3D Technologies for the Internet....Pages 99-106
Front Matter....Pages 107-107
Implementing Multi-User Worlds with VRML....Pages 109-112
Java Network-Programming: A Simple Distributed Virtual World....Pages 113-135
Implementing Multi-User Worlds with CORBA....Pages 137-150
The Future....Pages 151-152
Back Matter....Pages 153-166




نظرات کاربران