ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Trust and Deception in Virtual Societies

دانلود کتاب اعتماد و فریب در جوامع مجازی

Trust and Deception in Virtual Societies

مشخصات کتاب

Trust and Deception in Virtual Societies

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9789048156870, 9789401736145 
ناشر: Springer Netherlands 
سال نشر: 2001 
تعداد صفحات: 283 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 8 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 49,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب اعتماد و فریب در جوامع مجازی: هوش مصنوعی (شامل رباتیک)، رابط های کاربری و تعامل انسان با کامپیوتر، فلسفه



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب Trust and Deception in Virtual Societies به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب اعتماد و فریب در جوامع مجازی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب اعتماد و فریب در جوامع مجازی



یکی از مشکلات عمده در توسعه جوامع مجازی، به ویژه در تجارت الکترونیک و تعاملات رایانه ای در سازمان ها، اعتماد و فریب است. این کتاب تجزیه و تحلیل هایی را توسط محققان مختلف در مورد انواع مختلف اعتماد که برای کارهای مختلف مورد نیاز است، از جمله تسهیل همکاری آنلاین، ایجاد جوامع مجازی و سازمان های شبکه، و حتی طراحی رابط های کارآمد و کاربرپسند انسان و رایانه ارائه می دهد. این کتاب دارای شخصیت چند رشته ای است که مدل های نظری اعتماد و فریب، مطالعات تجربی و راه حل های عملی برای ایجاد اعتماد در تجارت الکترونیک و سیستم های چند عاملی ارائه می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

One of the major problems in the development of virtual societies, in particular in electronic commerce and computer-mediated interactions in organizations, is trust and deception. This book provides analyses by various researchers of the different types of trust that are needed for various tasks, such as facilitating on-line collaboration, building virtual communities and network organizations, and even the design of effective and user-friendly human-computer interfaces. The book has a multi-disciplinary character providing theoretical models of trust and deception, empirical studies, and practical solutions for creating trust in electronic commerce and multi-agent systems.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xxxi
Trust as Type Detection....Pages 1-26
A Formal Specification of Automated Auditing of Trustworthy Trade Procedures for Open Electronic Commerce....Pages 27-54
Social Trust: A Cognitive Approach....Pages 55-90
Deceiving in Golem: How to Strategically Pilfer Help....Pages 91-109
To Trust Information Sources: A Proposal for a Modal Logical Framework....Pages 111-124
Developing Trust with Intelligent Agents: An Exploratory Study....Pages 125-138
Security Infrastructure for Software Agent Society....Pages 139-156
On the Characterisation of a Trusting Agent — Aspects of a Formal Approach....Pages 157-168
Boundedly Rational and Emotional Agents Cooperation, Trust and Rumor....Pages 169-193
A Reluctant Match: Models for the Analysis of Trust in Durable Two Party Relations....Pages 195-220
Engendering Trust in Electronic Environments....Pages 221-236
Trust in Electronic Commerce....Pages 237-257




نظرات کاربران