دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1 نویسندگان: Annette Scheel, Marc Stamminger, Hans-Peter Seidel (auth.), Prof. Dr. Steven J. Gortler, Professor Dr. Karol Myszkowski (eds.) سری: Eurographics ISBN (شابک) : 9783211837092, 9783709162422 ناشر: Springer-Verlag Wien سال نشر: 2001 تعداد صفحات: 355 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 20 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب Rendering Techniques 2001: مجموعه مقالات کارگاه آموزشی در لندن ، انگلستان ، 25 تا 27 ژوئن ، 2001: گرافیک کامپیوتری، پردازش تصویر و بینایی کامپیوتری، شبیه سازی و مدل سازی
در صورت تبدیل فایل کتاب Rendering Techniques 2001: Proceedings of the Eurographics Workshop in London, United Kingdom, June 25–27, 2001 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب Rendering Techniques 2001: مجموعه مقالات کارگاه آموزشی در لندن ، انگلستان ، 25 تا 27 ژوئن ، 2001 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب شامل مجموعه مقالات کارگاه آموزشی Eurographics در مورد رندر است که از 25 تا 27 ژوئن 2001 در لندن، بریتانیا برگزار شد. در طول 11 سال گذشته، این کارگاه به انجمن برتر اختصاص یافته به تحقیق در ارائه تبدیل شده است. بسیاری از کارهایی که اکنون در رندرینگ در کنفرانسها و مجلات دیگر ارائه میشوند، بر اساس ایدههایی است که در اصل در کارگاه ارائه شدهاند. امسال در مجموع 74 مورد ارسالی دریافت کردیم. هر مقاله توسط دو نفر از 28 عضو کمیته برنامه بین المللی و همچنین داوران خارجی که توسط روسای مشترک از بین 125 نفر انتخاب شده بودند، به دقت بررسی شد. در این فرآیند بررسی، تمام ارسالها و بررسیها به استثنای ویدیوهای ارسال شده با تعدادی از مقالات، به صورت الکترونیکی بررسی میشد. کیفیت کلی ارسال ها فوق العاده بالا بود. محدودیت های مکانی و زمانی کمیته را مجبور به اتخاذ برخی تصمیمات دشوار کرد. در نهایت 29 مقاله پذیرفته شد و در اینجا ظاهر شد. تقریباً تمام مقالات همراه با تصاویر رنگی هستند که در انتهای کتاب آمده است. این مقالات به موضوعات متنوع زیر میپردازند: روشهایی برای روشنسازی محلی و جهانی، تکنیکهای به دست آوردن و مدلسازی از تصاویر، رندر مبتنی بر تصویر، نمایشهای جدید تصویر، روشهای کمک سختافزاری، الگوریتمهای سایه، دید، درک، بافتسازی و فیلتر کردن. هر سال، علاوه بر مشارکت های بررسی شده، این کارگاه شامل ارائه های دعوت شده از کارشناسان شناخته شده بین المللی می شود.
This book contains the proceedings of the lih Eurographics Workshop on Rendering, th which took place from the 25 to the 27th of June, 2001, in London, United Kingdom. Over the past 11 years, the workshop has become the premier forum dedicated to research in rendering. Much of the work in rendering now appearing in other conferences and journals builds on ideas originally presented at the workshop. This year we received a total of 74 submissions. Each paper was carefully reviewed by two of the 28 international programme committee members, as well as external reviewers, selected by the co-chairs from a pool of 125 individuals. In this review process, all submissions and reviews were handled electronically, with the exception of videos submitted with a few of the papers. The overall quality of the submissions was exceptionally high. Space and time constraints forced the committee to make some difficult decisions. In the end, 29 by papers were accepted, and they appear here. Almost all papers are accompanied color images, which appear at the end of the book. The papers treat the following varied topics: methods for local and global illumination, techniques for acquisition and modeling from images, image-based rendering, new image representations, hardware assisted methods, shadow algorithms, visibility, perception, texturing, and filtering. Each year, in addition to the reviewed contributions, the workshop includes invited presentations from internationally recognized experts.
Front Matter....Pages I-VIII
Thrifty Final Gather for Radiosity....Pages 1-12
Reflected and Transmitted Irradiance from Area Sources using Vertex Tracing....Pages 13-24
Simulating Non-Lambertian Phenomena Involving Linearly-Varying Luminaires....Pages 25-38
An Illumination Model for a Skin Layer Bounded by Rough Surfaces....Pages 39-52
Real-time, Photo-Realistic, Physically Based Rendering of Fine Scale Human Skin Structure....Pages 53-62
Efficient Cloth Modeling and Rendering....Pages 63-70
Decoupling Strokes and High-Level Attributes for Interactive Traditional Drawing....Pages 71-82
Artistic Composition for Image Creation....Pages 83-88
Shader Lamps: Animating Real Objects With Image-Based Illumination....Pages 89-102
Image-Based Reconstruction of Spatially Varying Materials....Pages 103-114
Polyhedral Visual Hulls for Real-Time Rendering....Pages 115-125
The Wavelet Stream: Interactive Multi Resolution Light Field Rendering....Pages 127-138
Differential Point Rendering....Pages 139-150
Interactive Sampling and Rendering for Complex and Procedural Geometry....Pages 151-162
Point-Based Impostors for Real-Time Visualization....Pages 163-176
Opacity Shadow Maps....Pages 177-182
Interactive Rendering of Trees with Shading and Shadows....Pages 183-196
Combined Rendering of Polarization and Fluorescence Effects....Pages 197-204
Hardware-accelerated from-region visibility using a dual ray space....Pages 205-215
Real-Time Occlusion Culling with a Lazy Occlusion Grid....Pages 217-222
Perceptually Driven Simplification for Interactive Rendering....Pages 223-234
Measuring the Perception of Visual Realism in Images....Pages 235-247
A Perceptually-Based Texture Caching Algorithm for Hardware-Based Rendering....Pages 249-256
Path differentials and applications....Pages 257-268
Interleaved Sampling....Pages 269-276
Interactive Distributed Ray Tracing of Highly Complex Models....Pages 277-288
Realistic Reflections and Refractions on Graphics Hardware With Hybrid Rendering and Layered Environment Maps....Pages 289-300
Texture and Shape Synthesis on Surfaces....Pages 301-312
Real-Time High Dynamic Range Texture Mapping....Pages 313-320
Back Matter....Pages 321-350