دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: منطق ویرایش: 1 نویسندگان: Berndt Farwer (auth.), Erich Grädel, Wolfgang Thomas, Thomas Wilke (eds.) سری: Lecture Notes in Computer Science 2500 ISBN (شابک) : 3540003886, 9783540003885 ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg سال نشر: 2002 تعداد صفحات: 354 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 2 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب Automata Logics ، و بازی های بی نهایت: راهنمای تحقیق فعلی: علوم کامپیوتر، عمومی
در صورت تبدیل فایل کتاب Automata Logics, and Infinite Games: A Guide to Current Research به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب Automata Logics ، و بازی های بی نهایت: راهنمای تحقیق فعلی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
هدف اصلی و رویای همیشگی علم کامپیوتر این است که توسعه سیستمهای سختافزار و نرمافزار را بر مبنای ریاضی قرار دهد که هم محکم و هم عملی باشد. چنین پایه علمی به ویژه برای ساخت برنامه های واکنشی، مانند پروتکل های ارتباطی یا سیستم های کنترل، مورد نیاز است.
برای ساخت و تجزیه و تحلیل سیستم های واکنشی، یک نظریه زیبا و قدرتمند بر اساس تئوری خودکار، منطقی ایجاد شده است. سیستمهایی برای مشخصکردن رفتارهای نامحدود و بازیهای دو نفره بینهایت.
19 فصل ارائهشده در این تکنویسی چند نویسنده، نمای کلی تلفیقی از نتایج تحقیقات بهدستآمده در تئوری خودکار، منطق، و بازی های بی نهایت در 10 سال گذشته تاکید ویژه بر سبک منسجم، پوشش کامل همه موضوعات مرتبط، انگیزه، مثال ها، توجیه ساخت ها و تمرین ها است.
A central aim and ever-lasting dream of computer science is to put the development of hardware and software systems on a mathematical basis which is both firm and practical. Such a scientific foundation is needed especially for the construction of reactive programs, like communication protocols or control systems.
For the construction and analysis of reactive systems an elegant and powerful theory has been developed based on automata theory, logical systems for the specification of nonterminating behavior, and infinite two-person games.
The 19 chapters presented in this multi-author monograph give a consolidated overview of the research results achieved in the theory of automata, logics, and infinite games during the past 10 years. Special emphasis is placed on coherent style, complete coverage of all relevant topics, motivation, examples, justification of constructions, and exercises.
Front Matter....Pages 2-2
ω-Automata....Pages 3-21
Infinite Games....Pages 23-38
Back Matter....Pages 39-40
Front Matter....Pages 42-42
Determinization of Büchi-Automata....Pages 43-60
Complementation of Büchi Automata Using Alternation....Pages 61-77
Determinization and Complementation of Streett Automata....Pages 79-91
Back Matter....Pages 92-92
Front Matter....Pages 94-94
Memoryless Determinacy of Parity Games....Pages 95-106
Algorithms for Parity Games....Pages 107-129
Back Matter....Pages 130-131
Front Matter....Pages 133-133
Nondeterministic Tree Automata....Pages 135-152
Alternating Tree Automata and Parity Games....Pages 153-167
Back Matter....Pages 168-168
Front Matter....Pages 170-170
Modal μ-Calculus and Alternating Tree Automata....Pages 171-184
Strictness of the Modal μ-Calculus Hierarchy....Pages 185-201
Back Matter....Pages 202-203
Front Matter....Pages 205-205
Decidability of S1S and S2S....Pages 207-230
The Complexity of Translating Logic to Finite Automata....Pages 231-238
Expressive Power of Monadic Second-Order Logic and Modal μ-Calculus....Pages 239-257
Back Matter....Pages 258-259
Front Matter....Pages 261-261
Prefix-Recognizable Graphs and Monadic Logic....Pages 263-283
The Monadic Theory of Tree-like Structures....Pages 285-301
Two-Way Tree Automata Solving Pushdown Games....Pages 303-317
Back Matter....Pages 318-318
Front Matter....Pages 320-320
Introduction to Guarded Logics....Pages 321-341
Automata for Guarded Fixed Point Logics....Pages 343-355
Back Matter....Pages 356-356
Front Matter....Pages 358-358
Some Fixed Point Basics....Pages 359-364