ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Content Management integrierter Medienprodukte: Ein XML-basierter Ansatz

دانلود کتاب مدیریت محتوای محصولات رسانه ای یکپارچه: یک رویکرد مبتنی بر XML

Content Management integrierter Medienprodukte: Ein XML-basierter Ansatz

مشخصات کتاب

Content Management integrierter Medienprodukte: Ein XML-basierter Ansatz

دسته بندی: طراحی وب سایت
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783824421572, 9783322812223 
ناشر: Deutscher Universitätsverlag 
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 284 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 13 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 32,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت محتوای محصولات رسانه ای یکپارچه: یک رویکرد مبتنی بر XML: مدیریت رسانه، علوم کامپیوتر، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Content Management integrierter Medienprodukte: Ein XML-basierter Ansatz به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت محتوای محصولات رسانه ای یکپارچه: یک رویکرد مبتنی بر XML نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت محتوای محصولات رسانه ای یکپارچه: یک رویکرد مبتنی بر XML



صنعت رسانه در حال حاضر در مرحله تحول فنی است. علاوه بر رسانه های کلاسیک مانند چاپ و رادیو، رسانه های جدید مبتنی بر فناوری های دیجیتال مانند اینترنت و تلویزیون دیجیتال نیز وجود دارد. دیجیتالی شدن سرتاسر در ایجاد، بسته‌بندی و توزیع محتوا، نقاط شروع مختلفی را برای ادغام محصولات و خدمات رسانه‌ای متفاوت و سابقاً مجزا می‌سازد. به ویژه، او مفاهیم و فناوری های نوآورانه ای مانند سیستم های مدیریت محتوا و زبان نشانه گذاری توسعه پذیر (XML) را در نظر می گیرد. علاوه بر این، نویسنده سوالات اقتصادی محور را دنبال می کند، به عنوان مثال. ب. پس از اثرات بر ساختار هزینه در تولید، و نشان می دهد مفاهیم استراتژیک.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Die Medienindustrie befindet sich derzeit in einer technisch induzierten Umbruchphase. Neben die klassischen Medien wie etwa Print und Rundfunk treten die neuen, auf digitalen Technologien beruhenden Medien wie etwa das Internet und das digitale Fernsehen. Die durchgehende Digitalisierung bei der Erzeugung, Bündelung und Distribution von Inhalten ermöglicht dabei vielfältige Ansatzpunkte zur Integration verschiedener, vormals getrennter Medienprodukte und -dienste.

Vor diesem Hintergrund untersucht Joachim Rawolle die produktpolitische Ausgestaltung und die technisch-organisatorische Umsetzung integrierter Medienprodukte. Er berücksichtigt dabei insbesondere innovative Konzepte und Technologien wie Content-Management-Systeme und die eXtensible Markup Language (XML). Außerdem geht der Autor ökonomisch orientierten Fragestellungen nach, z. B. der nach den Auswirkungen auf die Kostenstrukturen in der Herstellung, und zeigt strategische Implikationen auf.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XXIII
Einleitung....Pages 1-5
Grundlagen....Pages 6-72
Integration von Medienprodukten....Pages 73-104
Unterstützungsleistung von XML....Pages 105-189
Fallstudien....Pages 190-235
Zusammenfassung und Ausblick....Pages 236-243
Back Matter....Pages 244-264




نظرات کاربران