دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: طراحی وب سایت ویرایش: 1 نویسندگان: Joachim Rawolle (auth.) سری: ISBN (شابک) : 9783824421572, 9783322812223 ناشر: Deutscher Universitätsverlag سال نشر: 2002 تعداد صفحات: 284 زبان: German فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 13 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت محتوای محصولات رسانه ای یکپارچه: یک رویکرد مبتنی بر XML: مدیریت رسانه، علوم کامپیوتر، عمومی
در صورت تبدیل فایل کتاب Content Management integrierter Medienprodukte: Ein XML-basierter Ansatz به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب مدیریت محتوای محصولات رسانه ای یکپارچه: یک رویکرد مبتنی بر XML نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
صنعت رسانه در حال حاضر در مرحله تحول فنی است. علاوه بر رسانه
های کلاسیک مانند چاپ و رادیو، رسانه های جدید مبتنی بر فناوری
های دیجیتال مانند اینترنت و تلویزیون دیجیتال نیز وجود دارد.
دیجیتالی شدن سرتاسر در ایجاد، بستهبندی و توزیع محتوا، نقاط
شروع مختلفی را برای ادغام محصولات و خدمات رسانهای متفاوت و
سابقاً مجزا میسازد. به ویژه، او مفاهیم و فناوری های نوآورانه
ای مانند سیستم های مدیریت محتوا و زبان نشانه گذاری توسعه پذیر
(XML) را در نظر می گیرد. علاوه بر این، نویسنده سوالات اقتصادی
محور را دنبال می کند، به عنوان مثال. ب. پس از اثرات بر ساختار
هزینه در تولید، و نشان می دهد مفاهیم استراتژیک.
Die Medienindustrie befindet sich derzeit in einer technisch
induzierten Umbruchphase. Neben die klassischen Medien wie
etwa Print und Rundfunk treten die neuen, auf digitalen
Technologien beruhenden Medien wie etwa das Internet und das
digitale Fernsehen. Die durchgehende Digitalisierung bei der
Erzeugung, Bündelung und Distribution von Inhalten ermöglicht
dabei vielfältige Ansatzpunkte zur Integration verschiedener,
vormals getrennter Medienprodukte und -dienste.
Vor diesem Hintergrund untersucht Joachim Rawolle die
produktpolitische Ausgestaltung und die
technisch-organisatorische Umsetzung integrierter
Medienprodukte. Er berücksichtigt dabei insbesondere
innovative Konzepte und Technologien wie
Content-Management-Systeme und die eXtensible Markup Language
(XML). Außerdem geht der Autor ökonomisch orientierten
Fragestellungen nach, z. B. der nach den Auswirkungen auf die
Kostenstrukturen in der Herstellung, und zeigt strategische
Implikationen auf.
Front Matter....Pages I-XXIII
Einleitung....Pages 1-5
Grundlagen....Pages 6-72
Integration von Medienprodukten....Pages 73-104
Unterstützungsleistung von XML....Pages 105-189
Fallstudien....Pages 190-235
Zusammenfassung und Ausblick....Pages 236-243
Back Matter....Pages 244-264