ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Towards the E-Society: E-Commerce, E-Business, and E-Government

دانلود کتاب به سمت جامعه الکترونیکی: تجارت الکترونیکی ، تجارت الکترونیکی و دولت الکترونیکی

Towards the E-Society: E-Commerce, E-Business, and E-Government

مشخصات کتاب

Towards the E-Society: E-Commerce, E-Business, and E-Government

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , , , ,   
سری: IFIP International Federation for Information Processing 74 
ISBN (شابک) : 9780792375296, 9780306470097 
ناشر: Springer US 
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 826 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 14 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 36,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب Towards the E-Society: E-Commerce, E-Business, and E-Government به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب به سمت جامعه الکترونیکی: تجارت الکترونیکی ، تجارت الکترونیکی و دولت الکترونیکی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب به سمت جامعه الکترونیکی: تجارت الکترونیکی ، تجارت الکترونیکی و دولت الکترونیکی



I3E 2001 اولین کنفرانس از سری کنفرانس‌ها در مورد تجارت الکترونیک، تجارت الکترونیک و دولت است که توسط سه کمیته IFIP TC6، TC8 و TC11 برگزار می‌شود. این یک انجمن فراهم می کند که در آن کاربران، مهندسان، و دانشمندان دانشگاه، صنعت و دولت می توانند آخرین یافته های خود را در تجارت الکترونیک، تجارت الکترونیک، و برنامه های کاربردی دولتی و فناوری زیربنایی برای پشتیبانی از این برنامه ها ارائه دهند. این کنفرانس شامل یک آهنگ اصلی و تراک های کوچک است که به موضوعات خاص اختصاص داده شده است. مقالات ارائه شده در مسیر اصلی توسط کمیته برنامه بین المللی کنفرانس با دقت داوری و انتخاب شدند. آنها از نظر موضوعی در جلسات زیر گروه بندی شدند: - جلسات مربوط به امنیت و اعتماد، شامل 9 مقاله که به اعتماد و امنیت به طور کلی و همچنین ارائه مفاهیم خاص برای افزایش اعتماد در جامعه دیجیتال اشاره دارد. - جلسه تراکنش های بین سازمانی، پوشش مقالات مربوط به حسابرسی رویه های تجارت بین سازمانی، گردش کار بین سازمانی و تراکنش ها در پلتفرم های Business to Business. - جلسه در مورد شرکت های مجازی، شامل مقالاتی است که رویکردهای نوآورانه برای ایجاد شرکت های مجازی و همچنین توصیف نمونه هایی از شرکت های مجازی در صنایع خاص را توصیف می کند. - جلسه ای در مورد جوامع آنلاین شامل سه مقاله، که مطالعات موردی جوامع آنلاین خاص و مفاهیم مختلف در مورد اینکه چگونه شرکت ها می توانند پتانسیل جوامع آنلاین را ایجاد و استفاده کنند، ارائه می دهد. – جلساتی در مورد استراتژی ها و مدل های کسب و کار با مقالاتی که مدل های کسب و کار خاص را توصیف می کنند و همچنین مروری کلی بر رویکردهای خاص برای تدوین استراتژی الکترونیکی.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

I3E 2001 is the first in a series of conferences on e-commerce, e-business, and- government organised by the three IFIP committees TC6, TC8, and TC11. It provides a forum, where users, engineers, and scientists from academia, industry, and government can present their latest findings in e-commerce, e-business, and- government applications and the underlying technology to support those applications. The conference comprises a main track and mini tracks dedicated to special topics. The papers presented in the main track were rigorously refereed and selected by the International Programme Committee of the conference. Thematically they were grouped in the following sessions: – Sessions on security and trust, comprising nine papers referring to both trust and security in general as well as presenting specific concepts for enhancing trust in the digital society. – Session on inter-organisational transactions, covering papers related to auditing of inter-organizational trade procedures, cross-organizational workflow and transactions in Business to Business platforms. – Session on virtual enterprises, encompassing papers describing innovative approaches for creating virtual enterprises as well as describing examples of virtual enterprises in specific industries. – Session on online communities containing three papers, which provide case studies of specific online communities and various concepts on how companies can build and harness the potential of online communities. – Sessions on strategies and business models with papers describing specific business models as well as general overviews of specific approaches for E- Strategy formulation.



فهرست مطالب

Trust Based Contracting in Virtual Organizations....Pages 3-16
Trustbuilders and Trustbusters....Pages 17-30
A Taxonomy for Trusted Services....Pages 31-44
System Models, e-Risks and e-Trust....Pages 45-58
Digital Evidence....Pages 59-71
Security Requirements of E-Business Processes....Pages 72-86
Performance Analysis of Smart Card-Based Fingerprint Recognition for Secure User Authentication....Pages 87-96
Fingerprint Authentication System for Smart Cards....Pages 97-112
Tamper-Resistance Network....Pages 113-127
Pattern-directed Auditing of Inter-organisational Trade Procedures....Pages 131-142
Cross-organizational Workflow Management....Pages 143-158
Modelling a Business to Business Intermediation Platform....Pages 159-174
Towards Dynamic Virtual Enterprises....Pages 177-191
A Semi-Automated Brokerage for a Virtual Organization of Mould and Die Industries in Brazil....Pages 192-207
An Engineering Approach to Develop Business Networks....Pages 208-228
The Community Model of Content Management....Pages 231-246
Learning About the Online Customer....Pages 247-259
Information Dissemination in Virtual Communities as Challenge to Real World Companies....Pages 261-270
Insights into IST and E-business Strategy Development....Pages 273-287
E-commerce strategy formulation....Pages 289-301
Business Models for Information Goods Electronic Commerce....Pages 302-315
Implications of e-Commerce for Banking and Finance....Pages 317-327
Electronic Commerce Use in Small and Medium-Sized Enterprises....Pages 329-339
The Development of E-Commerce in Malaysia....Pages 341-353
Employing the Balanced Scorecard for the Online Media Business....Pages 354-369
A Model for Value-added Internet Service Provisioning....Pages 371-386
A Mechanism for Evaluating Feedback of E-Commerce Sites....Pages 389-398
Feature-oriented vs. Needs-oriented Product Access for Non-Expert Online Shoppers....Pages 399-406
An Architecture For Web-based Post-sales Service In A Flexible Manufacturing Environment....Pages 407-416
Efficient Winner Determination Techniques for Internet Multi-Unit Auctions....Pages 417-430
“Figaro should be in Sydney by the 2nd of July” - Contracting in many-to-many e-services....Pages 431-443
Trading among Untrusted Partners via Voucher Trading System....Pages 445-457
The Influence of Market Uncertainties on Business Models for Online Music....Pages 461-472
An Approach to Knowledge Management Support in E-Business Processes....Pages 473-482
Electronic Reverse Auctions — Success Metrics & Dynamics....Pages 483-488
Security Modelling for Electronic Commerce: The Common Electronic Purse Specifications....Pages 489-505
A Three-phase Model of Electronic Marketplaces for Software Components in Chemical Engineering....Pages 506-522
The communicative logic of negotiation in B2B e-commerce....Pages 523-535
Hierarchical Knowledge and Meta-observations....Pages 537-546
ERP Implementation: An Integrative Methodology....Pages 549-560
Web-driven Management Thinking: A Look at Business Process Redesign in the Age of the Web....Pages 561-571
e-engineering through e-Business Change Management....Pages 573-584
A Conditional E-coupon Service For Location-Aware Mobile Commerce....Pages 587-601
Symbolon-a Novel Concept For Secure E-Commerce....Pages 603-616
A Functional Model for Mobile Commerce....Pages 617-628
Mobile Payment Solutions....Pages 629-642
An Adoption Framework for Mobile Commerce....Pages 643-655
Diffusion Models in Analysing Emerging Technology-based Services....Pages 657-668
Towards a Democratic Education for E-government....Pages 671-682
Receipt-freeness in Large-scale Elections without Untappable Channels....Pages 683-693
E-democracy and the Scottish Parliament....Pages 695-705
Building Value Into E-government....Pages 707-721
Under Some Delusion: Considerations On The Limits of E-Democracy....Pages 723-732
Applying Stakeholder Theory to E-government....Pages 735-747
Recreating Government through Effective Knowledge Management....Pages 749-763
Linking databases and linking cultures....Pages 765-774
Exploring the Interrelations Between Electronic Government and the new Public Management....Pages 775-788
XML-based Process Representation for e-Government Serviceflows....Pages 789-802
Digital Identity and its Implication for Electronic Government....Pages 803-816
Development of an European-wide Citizen Javacard to Support Administrative Processes by the Use of the Electronic Signature and the Biometric Fingerprint Sensor....Pages 817-830
A Review of the First Cooperative Projects in the Italian e-Government Initiative....Pages 831-843
E-governance & Digital Government in Canada....Pages 845-856




نظرات کاربران