دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1 نویسندگان: Nadia Magnenat-Thalmann, MyungJin Kang, Taro Goto (auth.), John Vince PhD, FBCS, CEng, Rae Earnshaw BSc, MSc, FBCS, CEng (eds.) سری: ISBN (شابک) : 9781447111184, 9781447101031 ناشر: Springer-Verlag London سال نشر: 2002 تعداد صفحات: 542 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 21 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب پیشرفت در مدل سازی، انیمیشن و رندر: گرافیک کامپیوتری، روش های محاسباتی
در صورت تبدیل فایل کتاب Advances in Modelling, Animation and Rendering به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب پیشرفت در مدل سازی، انیمیشن و رندر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
\"پیشرفت در فناوری کامپیوتر و پیشرفتهایی مانند اینترنت، شتاب
ثابتی برای طراحی تکنیکها و الگوریتمهای جدید برای پشتیبانی
از گرافیک کامپیوتری ایجاد میکند. جهان.\"
این جلد شامل مقالات ارائه شده در Computer Graphics
International 2002، در ژوئیه، در دانشگاه برادفورد، انگلستان
است. این مقالات نشان دهنده تحقیقات اصلی در زمینه گرافیک
کامپیوتری از سراسر جهان است و زمینه هایی مانند:
- انیمیشن کامپیوتری هم زمان
- رندر مبتنی بر تصویر
- رندر غیرواقعی عکس
- واقعیت مجازی
BR>- آواتارها
- مدل سازی هندسی و جامد
- هندسه محاسباتی
- مدل سازی مبتنی بر فیزیکی
- معماری سخت افزار گرافیک
- تجسم داده
- فشرده سازی داده ها
تمرکز در مورد کاربرد تجاری و استفاده صنعتی از گرافیک
کامپیوتری و سیستم های رسانه دیجیتال.
"Advances in computer technology and developments such as the
Internet provide a constant momentum to design new techniques
and algorithms to support computer graphics. Modelling,
animation and rendering remain principal topics in the filed
of computer graphics and continue to attract researchers
around the world."
This volume contains the papers presented at Computer
Graphics International 2002, in July, at the University of
Bradford, UK. These papers represent original research in
computer graphics from around the world and cover areas such
as:
- Real-time computer animation
- Image based rendering
- Non photo-realistic rendering
- Virtual reality
- Avatars
- Geometric and solid modelling
- Computational geometry
- Physically based modelling
- Graphics hardware architecture
- Data visualisation
- Data compression
The focus is on the commercial application and industrial use
of computer graphics and digital media systems.
Front Matter....Pages I-IX
Front Matter....Pages 1-1
Problems and solutions for the Accurate 3d Functional Modelling of the Hip and Shoulder....Pages 3-23
Simulating a Human Society: The Challenges....Pages 25-38
Content-based Image Indexing and Retrieval in Compressed Domain....Pages 39-64
Visual Data Navigators“Collaboratories”....Pages 65-77
What is Your Relationship with Your Information Space?....Pages 79-91
State of Art in Digital Media....Pages 93-102
Front Matter....Pages 103-103
A body and Garment Creation Method for an Internet Based Virtual Fitting Room.....Pages 105-122
Procedural Simulation of Interwoven Structures....Pages 123-138
An Approach to Blend Surfaces....Pages 139-150
Borders, Semi-Sharp Edges and Adaptivity for Hexagonal Subdivision Surface Schemes....Pages 151-166
Mesh smoothing with shape or Feature preservation....Pages 167-181
Reconstructing Surface Discontinuities by Intersecting Tangent Planes of Advancing Mesh Frontiers....Pages 183-199
Progressive Gap Closing for MeshRepairing....Pages 201-213
An Isosurface Continuity Algorithm for Super Adaptive Resolution Data *....Pages 215-237
Acceleration of Elastic Model’s Motion Computation Based on Elastic Element Reduction....Pages 239-246
Explosive Impact on Real-time....Pages 247-265
Image-Based Modeling Using Viewpoint Entropy....Pages 267-279
Front Matter....Pages 281-281
Automatic Generation of Non-Verbal Facial Expressions from Speech....Pages 283-293
Experimental Investigation of Linguistic and Parametric Descriptions of Human Motion for Animation....Pages 295-314
A Novel Multi-resolution Anthropometrical Algorithm for Realistic Simulation and Manipulation of Facial Appearance....Pages 315-331
Front Matter....Pages 281-281
Real-time animation of running waters based on spectral analysis of Navier-Stokes equations....Pages 333-346
Front Matter....Pages 347-347
Factoring a specular reflection Field Into added iffuse reflection Fields....Pages 349-376
A hardware based implementation....Pages 377-388
Fuzzy Random Walk....Pages 389-396
Shadow Mapping for Hemispherical and Omnidirectional Light Sources....Pages 397-407
A sky Light Lllumination Model in....Pages 409-423
High Quality Final Gathering for Hierarchical Monte Carlo Radiosity for General Environments ....Pages 425-437
New Contrast Measures for Pixel Supersampling....Pages 439-451
Visibility maps. A topological....Pages 453-463
Realtime Shading of Folded Surfaces....Pages 465-480
Rendering Natural Waters: Merging Computer Graphics with Physics and Biology....Pages 481-498
A System for Image Based Rendering of Walk-throughs....Pages 499-508
Front Matter....Pages 509-509
Interaction in Virtual Worlds: Application to Music Performers....Pages 511-527
Enhancing Archive Television Programmes for Interactivity....Pages 529-547
Back Matter....Pages 549-549