دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1 نویسندگان: Professor Dr. Peter Vervest, Al Dunn (auth.) سری: ISBN (شابک) : 9783642626487, 9783642560286 ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg سال نشر: 2002 تعداد صفحات: 237 زبان: German فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 3 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب با مشتریان در دنیای دیجیتال موفق است: مدیریت/کسب و کار برای حرفه ای ها، بازاریابی، برنامه های کاربردی سیستم های اطلاعاتی (شامل اینترنت)
در صورت تبدیل فایل کتاب Erfolgreich beim Kunden in der digitalen Welt به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب با مشتریان در دنیای دیجیتال موفق است نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
عملکرد کلی باید اصل عملیاتی هر شرکتی باشد. آن دسته از شرکتهایی که میدانند چگونه مشتریان را در دنیای پر تقاضای رقابت کامل امروز متقاعد کنند، کلید موفقیت تجاری را در دستان خود نگه میدارند. اگر از مدیران و کارمندان نظرشان را بپرسید، بدون استثنا همه اظهار میکنند که این حکمت را درک کردهاند، اما هنوز هم کار سازندهای با یکدیگر برای رسیدن به این هدف بسیار دشوار است. "دنیای دیجیتال" بر اساس یک منطق تجاری کاملاً جدید با تنور کار می کند: ما باید به سرعت و به طور موثر عمل کنیم تا مشتریانی که به طور فزاینده ای نیاز دارند و پیشرو هستند را حفظ کنیم و مشتریان جدیدی را به دست آوریم. این که یک مشتری فردی باشد یا یک شرکت، مهم نیست. بیشتر مشتریان خیلی بیشتر از آن چیزی که بسیاری از شرکت ها قادر به ارائه آن هستند درخواست می کنند. گفته می شود که مخترع تلفن متقاعد شده بود که از اختراع او در درجه اول استفاده می شود تا به کسی اطلاع دهد که تلگرام برای آنها ارسال شده است. امروزه می دانیم که با تلفن و تمام فناوری های کسب و کار دیجیتالی که همراه آن است، کارهای بیشتری می توان انجام داد. اما برای موفقیت، باید در اعمال خود تجدید نظر کنید. چرا ما کارها را به این صورت انجام می دهیم و به گونه ای دیگر انجام نمی دهیم؟ و اصلا چرا این کار را انجام می دهیم؟ اینها سوالات اولیه این کتاب هستند. نویسندگان مدلهای سازمانی سنتی را با امکانات فناوریهای دیجیتال جدید مقایسه میکنند.
Total Action muss das Funktionsprinzip jedes Unternehmens sein. Diejenigen Unternehmen, welche es verstehen, den Kunden in der heutigen anspruchsvollen Welt des totalen Wettbewerbs zu überzeugen, halten den Schlüssel zum geschä- lichen Erfolg in Händen. Fragt man Führungskräfte und Mitarbeiter nach ihrer Meinung, bekunden ausnahmslos alle, dass sie diese Weisheit durchaus verst- den haben, es dennoch als unglaublich schwierig empfinden, gemeinsam k- struktiv auf dieses Ziel hinzuarbeiten. Die „digitale Welt“ funktioniert nach einer völlig neuen geschäftlichen Logik mit dem Tenor: Wir müssen schnell und eff- tiv handeln, um unsere zunehmend anspruchsvollen und fortschrittlichen Kunden zu halten und neue Kunden hinzuzugewinnen. Dabei ist es unerheblich, ob es sich um individuelle Kunden oder Unternehmen handelt. Die meisten Kunden fordern viel mehr, als viele Unternehmen zu bieten im Stande sind. Es heißt, dass der Erfinder des Telefons davon überzeugt war, dass seine Erf- dung vor allem dazu genutzt werden würde, jemanden darüber in Kenntnis zu setzen, dass ein Telegramm an ihn abgeschickt worden sei. Heute wissen wir, dass man mit einem Telefon – und all den damit verbundenen digitalen Geschäftste- nologien – noch sehr viel mehr machen kann. Doch um erfolgreich zu sein, gilt es, das eigene Handeln neu zu überdenken. Warum erledigen wir die Dinge auf diese Weise und nicht anders? Und weshalb tun wir sie überhaupt? Dies sind die A- gangsfragen für das hier vorliegende Buch. Die Autoren vergleichen traditionelle Organisationsmuster mit den Mögli- keiten der neuen digitalen Technologien.
Front Matter....Pages I-XX
Handlungsgrundsätze für die Führungsetage....Pages 1-19
Die digitalen Geschäftstechnologien und Total Action ....Pages 21-74
Weg mit der fatalen Untätigkeit!....Pages 75-123
Total Action in der Anwendung: Einige Fallstudien....Pages 125-192
Der Blick von außen — oder: Wie wir zu einem Total Action -Unternehmen werden....Pages 193-210
Back Matter....Pages 211-222