دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1 نویسندگان: Ralph Schroeder (auth.), Ralph Schroeder BA, MSc, PhD (eds.) سری: Computer Supported Cooperative Work ISBN (شابک) : 9781852334611, 9781447102779 ناشر: Springer-Verlag London سال نشر: 2002 تعداد صفحات: 238 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 9 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب زندگی اجتماعی آواتارها: حضور و تعامل در محیط های مجازی مشترک: رابط های کاربر و تعامل انسان با کامپیوتر، گرافیک کامپیوتری
در صورت تبدیل فایل کتاب The Social Life of Avatars: Presence and Interaction in Shared Virtual Environments به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب زندگی اجتماعی آواتارها: حضور و تعامل در محیط های مجازی مشترک نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
فناوری واقعیت مجازی (VR) از اوایل دهه 1990 به صورت تجاری توسعه یافته است [1]. با این حال، تنها با رشد اینترنت و سایر پیوندهای با پهنای باند بالا است که سیستمهای VR به طور فزایندهای به شبکه تبدیل شدهاند تا به کاربران اجازه دهند تا محیط مجازی مشابهی (VE) را به اشتراک بگذارند. بله مشترک تعدادی سؤال جالب را ایجاد می کند: تفاوت بین تعامل چهره به چهره و تعامل بین افراد در بله چیست؟ چگونه ظاهر \"آواتار\" - همانطور که نمایش گرافیکی کاربر شناخته شده است - ماهیت تعامل را تغییر می دهد؟ و چه چیزی بر تشکیل جوامع مجازی حاکم است؟ این جلد مشارکتهای دانشمندان علوم اجتماعی و دانشمندان علوم رایانه را گرد هم میآورد که تحقیقاتی را در مورد تعامل اجتماعی در انواع مختلف بله انجام دادهاند. دو جلد قبلی در این مجموعه کتاب CSCW [2، 3] جنبههای مرتبط با تحقیق در مورد بله - ناوبری اجتماعی و همکاری - را بررسی کردهاند، اگرچه همیشه با VRIVE به معنایی که در اینجا استفاده میشود سروکار ندارند (به تعریف در فصل 1 مراجعه کنید). ). هدف این جلد بررسی نحوه تعامل افراد با یکدیگر در دنیای مجازی کامپیوتری است.
Virtual reality (VR) technology has been developed commercially since the early 1990s [1]. Yet it is only with the growth of the Internet and other high-bandwidth links that VR systems have increasingly become networked to allow users to share the same virtual environment (VE). Shared YEs raise a number of interesting questions: what is the difference between face-to-face interaction and interaction between persons inside YEs? How does the appearance of the "avatar" - as the graphical representation of the user has become known - change the nature of interaction? And what governs the formation of virtual communities? This volume brings together contributions from social scientists and computer scientists who have conducted research on social interaction in various types of YEs. Two previous volumes in this CSCW book series [2, 3] have examined related aspects of research on YEs - social navigation and collaboration - although they do not always deal with VRIVEs in the sense that it is used here (see the definition in Chapter 1). The aim of this volume is to explore how people interact with each other in computer-generated virtual worlds.
Front Matter....Pages i-xiv
Social Interaction in Virtual Environments: Key Issues, Common Themes, and a Framework for Research....Pages 1-18
Social Conventions in Computermediated Communication: A Comparison of Three Online Shared Virtual Environments....Pages 19-39
Living Digitally: Embodiment in Virtual Worlds....Pages 40-62
Rest in Peace, Bill the Bot: Death and Life in Virtual Worlds....Pages 63-76
30 Days in Active Worlds: Community, Design and Terrorism in a Virtual World....Pages 77-89
Lessons Learned: Building and Deploying Shared Virtual Environments....Pages 90-111
The Long-term Uses of Shared Virtual Environments: An Exploratory Study....Pages 112-126
Social Influence within Immersive Virtual Environments....Pages 127-145
Meeting People Virtually: Experiments in Shared Virtual Environments....Pages 146-171
Collaboration in Multi-modal Virtual Worlds: Comparing Touch, Text, Voice and Video....Pages 172-187
The Digital Divide: Status Differences in Virtual Environments....Pages 188-204
The Social Life of Small Graphical Chat Spaces....Pages 205-220
Back Matter....Pages 221-225