ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Information Systems: The e-Business Challenge

دانلود کتاب سیستم های اطلاعاتی: چالش کسب و کار الکترونیکی

Information Systems: The e-Business Challenge

مشخصات کتاب

Information Systems: The e-Business Challenge

ویرایش: 1 
نویسندگان: ,   
سری: IFIP — The International Federation for Information Processing 95 
ISBN (شابک) : 9781475754933, 9780387356044 
ناشر: Springer US 
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 256 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 14 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 59,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Information Systems: The e-Business Challenge به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب سیستم های اطلاعاتی: چالش کسب و کار الکترونیکی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب سیستم های اطلاعاتی: چالش کسب و کار الکترونیکی



سیستم‌های اطلاعاتی: چالش تجارت الکترونیک مسلماً، کسب‌وکار الکترونیکی با الهام بخشیدن به طیف رو به رشدی از مدل‌های کسب‌وکار نوآورانه، آینده را شکل می‌دهد. برای رساندن آن به اصل مطلب: اینترنت شیوه انجام تجارت الکترونیک را دوباره تعریف کرده است. در یک تجارت الکترونیکی که پشتیبانی می‌شود، همه روابط تغییر می‌کنند - ممکن است رابطه فروشنده با خریدار یا رابطه نمایندگی با شهروند باشد. بنابراین برای مثال در تجارت، مدل‌های کسب‌وکار جدید شامل فعالیت‌های مختلفی می‌شوند: ترویج و انتقال اطلاعات شرکت و محصول به یک پایگاه کاربر جهانی. پذیرش سفارش و پرداخت برای کالاها و خدمات؛ ارائه پشتیبانی مداوم از مشتری؛ دریافت بازخورد و تحریک همکاری برای توسعه محصول جدید. راه‌های مختلفی برای تمایز بیشتر کسب‌وکار الکترونیکی وجود دارد، مانند ترسیم برخی انحرافات در سطوح مختلف: تجارت الکترونیک، دولت الکترونیک. B2C، B2B، B2G، G2C؛ مدیریت ارتباط با مشتری، هوش تجاری و غیره. تمایزات بیشتر ممکن است از معیارهای متفاوتی مانند جداسازی در مراحل تجاری پیروی کنند. بنابراین حوزه های مشکل خاصی پدیدار می شوند. همه آنها به تنهایی هدایت کننده توسعه سیستم های اطلاعاتی کافی هستند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Information Systems: The e-Business Challenge Indisputable, e-Business is shaping the future inspiring a growing range of innovative business models. To bring it to the point: the Internet has redefined the way electronic business is performed. In an electronic supported business all relationships are transformed -may it be a seller-to­ buyer relationship or a an agency-to-citizen relationship. So for instance in commerce new business models incorporate various activities: promoting and communicating company and product information to a global user base; accepting orders and payments for goods and services; providing ongoing customer support; getting feedback and spurring collaboration for a new product development. There are several ways of further differentiating e-Business such as sketching some diversions on various levels: e-Commerce, e-Government; B2C, B2B, B2G, G2C; Customer Relationship Management, Business Intelligence and so on. Further distinctions may follow divergent criteria such as separating in business stages. Thus particular problem domains emerge. They all state of its own guiding the development of adequate information systems.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-ix
A Language Based Combined Requirements Engineering Approach....Pages 1-16
Support Structure of Knowledge Management in Software Process Improvement....Pages 17-29
It Failure and the Collapse of One.Tel....Pages 31-46
Active Models for Digitally Enabled Creative Business Networks....Pages 47-60
Modeling of E-Business Brokerage Systems Using UML and Petri Net....Pages 61-75
Trust and Virtual Organizations....Pages 77-88
Identifying Communities of Practice....Pages 89-102
The Role of Culture in the Development of Global E-Commerce Systems....Pages 103-115
Online One-Stop Government....Pages 117-130
Designing Collaborative Business Systems....Pages 131-145
Video-Based Customer Consulting via Internet Using Videoconferencing Standard H.323....Pages 147-155
A System for Secure Mobile Payment Transactions....Pages 157-170
A User Centred Website Development Approach....Pages 171-184
Designing a Web Application Using an Ethnographic Research Approach....Pages 185-197
A Framework for Facilitating Higher-Order Strategic Thinking in Online Management Development....Pages 199-207
An Evaluation of the Web Presence of a Nonprofit Organization....Pages 209-222
Auctions with Buyer Preferences....Pages 223-238
From Vision to Reality....Pages 239-247
Design: How Can We Cope with Change?....Pages 249-254
Back Matter....Pages 255-255




نظرات کاربران