ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Multimedia-Recht für die Praxis

دانلود کتاب قانون چند رسانه ای برای تمرین

Multimedia-Recht für die Praxis

مشخصات کتاب

Multimedia-Recht für die Praxis

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , ,   
سری: X.media.press 
ISBN (شابک) : 9783642631238, 9783642561054 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 296 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 10 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب قانون چند رسانه ای برای تمرین: طراحی رسانه، برنامه های کاربردی سیستم های اطلاعاتی (شامل اینترنت)، حقوق تجارت، حقوق عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Multimedia-Recht für die Praxis به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب قانون چند رسانه ای برای تمرین نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب قانون چند رسانه ای برای تمرین



گروه هدف کتاب، تولیدکنندگان چندرسانه‌ای هستند که دانش حقوقی عمیقی ندارند. این کتاب در نظر گرفته شده است تا آنها را قادر سازد تا به سؤالات حقوقی خاصی که معمولاً در زمینه تولیدات چند رسانه ای مطرح می شوند، پاسخ دهند. چک لیست ها، نمودارهای جریان و گرافیک ها از انتقال عملی پشتیبانی می کنند و بر جهت گیری شدیداً کنش گرا کار تأکید می کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Zielgruppe des Buches sind Multimedia-Produzenten, die über keinerlei vertiefte Rechtskenntnisse verfügen. Das Buch soll diese in die Lage versetzen, konkrete juristische Fragen, die typischerweise im Rahmen von Multimedia-Produktionen auftauchen, zu beantworten. Checklisten, Ablaufschemata und Graphiken unterstützen den Praxistransfer und unterstreichen die stark handlungsorientierte Ausrichtung des Werkes.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XIII
Zwischen Rundfunk und Homepage....Pages 1-16
Domainrecht....Pages 17-32
Recht und Qualität im elektronischen Handel....Pages 33-55
Verbraucherschutz im Internet....Pages 57-77
Gestaltung von Provider-Verträgen....Pages 79-95
Agenturverträge....Pages 97-108
Rechtliche Fragestellungen in der Start-up-Phase....Pages 109-122
Organisation von Multimedia-Agenturen aus rechtlicher Sicht....Pages 123-142
Rechtliche Begleitung von Internetprojekten....Pages 143-155
Wirtschaftsmediation und New Economy....Pages 157-193
Rechtsschutz gegen Digitale Piraterie....Pages 195-230
Strafrechtliche Fragen im Internet....Pages 231-260
Vergabe öffentlicher Bauleistungen im Internet....Pages 261-284
Back Matter....Pages 286-289




نظرات کاربران