ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Mapping Biology Knowledge

دانلود کتاب دانش زیست شناسی نقشه برداری

Mapping Biology Knowledge

مشخصات کتاب

Mapping Biology Knowledge

ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری: Science & Technology Education Library 11 
ISBN (شابک) : 9780792365754, 9780306472251 
ناشر: Springer Netherlands 
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 215 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 37,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب دانش زیست شناسی نقشه برداری: آموزش علوم، یادگیری و آموزش، روانشناسی شناختی، مهندسی نرم افزار/برنامه نویسی و سیستم های عامل



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Mapping Biology Knowledge به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب دانش زیست شناسی نقشه برداری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب دانش زیست شناسی نقشه برداری



دانش زیست شناسی نقشه برداری به دو موضوع کلیدی در زمینه زیست شناسی می پردازد، که یادگیری معنادار و نقشه برداری دانش را به عنوان یک استراتژی برای دستیابی به این هدف ترویج می کند. معناسازی و معناسازی از منظرهای متعدد در سراسر کتاب بررسی شده است. در بسیاری از دروس زیست شناسی، دانش آموزان آنقدر در جزئیات غرق می شوند که نمی توانند تصویر بزرگ را درک کنند. راهبردهای مختلفی برای کمک به مربیان پیشنهاد شده است تا بر روی تصویر بزرگ تمرکز کنند، با استفاده از اصل "نیاز به دانستن" برای تصمیم گیری در مورد سطح جزئیاتی که دانش آموزان باید در یک موقعیت خاص داشته باشند. ابزارهای فراشناختی که در اینجا توضیح داده شده است به عنوان سیستم های پشتیبانی برای ذهن عمل می کنند و عرصه ای را ایجاد می کنند که در آن یادگیرندگان می توانند بر روی ایده ها عمل کنند. آنها شامل نقشه های مفهومی، نقشه های خوشه ای، وب ها، شبکه های معنایی و نمودارهای مفهومی هستند. این ابزارها که در این کتاب با هم مقایسه و مقایسه شده اند، برای ساختن و ارزیابی محتوایی و مهارت های شناختی دانش آموزان نیز مفید هستند. نقش رو به گسترش رایانه ها در نقشه برداری دانش زیست شناسی نیز مورد بررسی قرار گرفته است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Mapping Biology Knowledge addresses two key topics in the context of biology, promoting meaningful learning and knowledge mapping as a strategy for achieving this goal. Meaning-making and meaning-building are examined from multiple perspectives throughout the book. In many biology courses, students become so mired in detail that they fail to grasp the big picture. Various strategies are proposed for helping instructors focus on the big picture, using the `need to know' principle to decide the level of detail students must have in a given situation. The metacognitive tools described here serve as support systems for the mind, creating an arena in which learners can operate on ideas. They include concept maps, cluster maps, webs, semantic networks, and conceptual graphs. These tools, compared and contrasted in this book, are also useful for building and assessing students' content and cognitive skills. The expanding role of computers in mapping biology knowledge is also explored.



فهرست مطالب

Introduction....Pages 1-3
Overviee of Knowledge Mapping....Pages 5-23
The Nature of Biology Knowledge....Pages 25-37
Knowing Biology....Pages 39-54
Student Misconceptions in Biology....Pages 55-75
Meaningful and Mindful Learning....Pages 77-94
Language, Analogy, and Biology....Pages 95-108
Using Concept Circle Diagramming as a Knowledge Mapping Tool....Pages 109-126
Using Concept Mapping as a Knowledge Mapping Tool....Pages 127-142
SemNet ® Semantic Networking....Pages 143-165
The Paradox of the Textbook....Pages 167-184




نظرات کاربران