دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Herwig Rollett (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9781461350316, 9781461503453
ناشر: Springer US
سال نشر: 2003
تعداد صفحات: 225
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 15 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت دانش: فرآیندها و فناوری ها: برنامه های کاربردی سیستم های اطلاعاتی (شامل اینترنت)، تحقیقات عملیاتی/تئوری تصمیم گیری، سیستم های اطلاعات کسب و کار، هوش مصنوعی (شامل رباتیک)
در صورت تبدیل فایل کتاب Knowledge Management: Processes and Technologies به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب مدیریت دانش: فرآیندها و فناوری ها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
راهنمای فشرده مدیریت دانش، این کتاب موضوع را بدون سادهسازی بیش از حد در دسترس قرار میدهد. موضوعات سازمانی مانند استراتژی و فرهنگ در چارچوب فرآیندهای معمول مدیریت دانش مورد بحث قرار می گیرند. تمرکز همیشه بر اشاره به تمام مواردی است که برای موفقیت مدیریت دانش باید مورد توجه قرار گیرد. این کتاب سپس به بررسی نقش فناوری اطلاعات به عنوان توانمندساز مدیریت دانش میپردازد که فناوریهای مختلف را با فرآیندهای مدیریت دانش مرتبط میکند و به خواننده نشان میدهد که چه چیزی را میتوان و چه چیزی را نمیتوان از طریق فناوری به دست آورد. در سرتاسر کتاب، ارجاع به درسهای آموختهشده از پروژههای گذشته، بر استدلالها تأکید میکند. مدیران این کتاب را راهنمای ارزشمندی برای اجرای ابتکارات خود خواهند دانست، در حالی که محققان و طراحان سیستم ایدههای زیادی برای کارهای آینده خواهند یافت.
A compact guide to knowledge management, this book makes the subject accessible without oversimplifying it. Organizational issues like strategy and culture are discussed in the context of typical knowledge management processes. The focus is always on pointing out all the issues that need to be taken into account in order to make knowledge management a success. The book then goes on to explore the role of information technology as an enabler of knowledge management relating various technologies to the knowledge management processes, showing the reader what can, and what cannot, be achieved through technology. Throughout the book, references to lessons learned from past projects underline the arguments. Managers will find this book a valuable guide for implementing their own initiatives, while researchers and system designers will find plenty of ideas for future work.
Front Matter....Pages i-xii
Front Matter....Pages 1-1
Introduction....Pages 3-7
Two Complementary Views....Pages 9-18
Lessons Learned from Past Projects....Pages 19-32
Front Matter....Pages 33-33
Knowledge Planning....Pages 35-43
Creating Knowledge....Pages 45-55
Integrating Knowledge....Pages 57-67
Organizing Knowledge....Pages 69-81
Transferring Knowledge....Pages 83-95
Maintaining Knowledge....Pages 97-106
Assessing Knowledge....Pages 107-116
Front Matter....Pages 117-117
Communication....Pages 119-127
Collaboration....Pages 129-137
Content Creation....Pages 139-146
Content Management....Pages 147-153
Adaptation....Pages 155-162
eLearning....Pages 163-171
Personal Tools....Pages 173-179
Artificial Intelligence....Pages 181-187
Networking....Pages 189-194
Standards....Pages 195-202
Front Matter....Pages 117-117
Hardware....Pages 203-208
Summary....Pages 209-212
Back Matter....Pages 213-231