ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Integrated Management from E-Business Perspective: Concepts, Architectures and Methodologies

دانلود کتاب مدیریت یکپارچه از دیدگاه کسب و کار الکترونیکی: مفاهیم، ​​معماری و روش‌شناسی

Integrated Management from E-Business Perspective: Concepts, Architectures and Methodologies

مشخصات کتاب

Integrated Management from E-Business Perspective: Concepts, Architectures and Methodologies

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Network and Systems Management 
ISBN (شابک) : 9781461349181, 9781461500896 
ناشر: Springer US 
سال نشر: 2003 
تعداد صفحات: 404 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 15 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 31,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت یکپارچه از دیدگاه کسب و کار الکترونیکی: مفاهیم، ​​معماری و روش‌شناسی: مدیریت سیستم های محاسباتی و اطلاعاتی، شبکه های ارتباطی کامپیوتری، رابط های کاربری و تعامل انسان با کامپیوتر، سیستم های اطلاعات کسب و کار، تولید/لجستیک/مدیریت زنجیره تامین



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Integrated Management from E-Business Perspective: Concepts, Architectures and Methodologies به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت یکپارچه از دیدگاه کسب و کار الکترونیکی: مفاهیم، ​​معماری و روش‌شناسی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت یکپارچه از دیدگاه کسب و کار الکترونیکی: مفاهیم، ​​معماری و روش‌شناسی



کسب و کار الکترونیکی طیف گسترده ای از کسب و کارهای مبتنی بر اینترنت را پوشش می دهد، از جمله تجارت الکترونیک، مراقبت های بهداشتی الکترونیک، دولت الکترونیک و باطله الکترونیکی. در حالی که توجه قابل توجهی به برنامه ریزی و توسعه برنامه های کاربردی کسب و کار الکترونیکی می شود، کارایی و اثربخشی سیستم های کسب و کار الکترونیکی تا حد زیادی به راه حل های مدیریتی بستگی دارد. این راه حل های مدیریتی نیاز به درک خوبی از هر دو دیدگاه فنی و تجاری یک سرویس کسب و کار الکترونیکی دارند. کتاب‌های زیادی در اینترنت بر اساس تجارت الکترونیک، پروتکل‌های اینترنتی، اجزای توزیع‌شده و غیره وجود دارد. با این حال، هیچ یک از این کتاب‌ها به مشکل مدیریت تجارت الکترونیک به عنوان مجموعه‌ای از خدمات شبکه‌ای نمی‌پردازند. آنها مدیریت سازمانی را با مدیریت شبکه و سیستم پیوند نمی دهند. این کتاب مروری بر تکنیک‌های نوظهور برای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات از منظر تجاری با مطالعات موردی از بخش‌های مخابرات و مراقبت‌های بهداشتی ارائه می‌کند. دیدگاه کسب و کار را با استانداردهای فنی مرتبط مانند SNMP، WBEM و DMI ادغام می کند. این کتاب مفاهیم و روش‌هایی را ارائه می‌کند که امکان توسعه سیستم‌های مدیریت مؤثر و کارآمد را برای خدمات شبکه‌ای فراهم می‌کند. این کتاب برای آشنایی مدیران، مهندسان و دانشجویان در سطح کارشناسی ارشد با مفاهیم، ​​معماری و روش‌شناسی خدمات شبکه‌ای با اشاره به استانداردهای در حال تحول در نظر گرفته شده است. این باید در تعدادی از رشته ها مانند مدیریت بازرگانی، سیستم های اطلاعاتی، کامپیوتر و شبکه و مخابرات مفید باشد.

ضمیمه 2 بر اساس اسناد انجمن TeleManagement (TM) در TOM (GB921، GB910 و GB908) است. در حالی که این ضمیمه مفهوم اصلی مدیریت یک مخابرات الکترونیکی را توضیح داده است، TMForum اکنون استفاده از eTOM را همانطور که در www.tmforum.com توضیح داده شده است توصیه می کند. یک نمای کلی از eTOM در گزارش نقشه عملیات مخابراتی پیشرفته (eTOM) انجمن TeleManagement توسط مایکل کلی که در مجله مدیریت شبکه و سیستم ها در مارس 2003 ظاهر شد موجود است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

E-Business covers a broad spectrum of businesses based on the Internet, including e-commerce, e-healthcare, e-government and e tailing. While substantial attention is being given to the planning and development of e-business applications, the efficiency and effectiveness of e-business systems will largely depend on management solutions. These management solutions demand a good grasp of both the technical and business perspectives of an e-business service. There have been many books on the Internet based on e-commerce, Internet protocols, distributed components etc. However, none of these books address the problem of managing e business as a set of networked services. They do not link enterprise management with network and systems management. This book provides an overview of the emerging techniques for IT service management from a business perspective with case studies from telecommunication and healthcare sectors. It integrates the business perspective with relevant technical standards, such as SNMP, WBEM and DMI. This book presents some concepts and methodologies that enable the development of effective and efficient management systems for networked services. The book is intended to familiarize practicing managers, engineers, and graduate level students with networked service management concepts, architectures and methodologies with reference to evolving standards. It should be useful in a number of disciplines, such as business management, information systems, computers and networking, and telecommunications.

Appendix 2 is based on TeleManagement (TM) Forum's documents on TOM (GB921,GB910 and GB908). While this appendix has explained the basic management concept of an e-telco, TMForum now recommends the use of eTOM as explained in www.tmforum.com. An overview of eTOM is available in the report The TeleManagement Forum's enhanced Telecom Operations Map (eTOM) by Michael Kelly appearing in the Journal of Network and Systems Management in March 2003.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xx
Front Matter....Pages 1-1
E-Business Environment....Pages 3-33
Management of E-Business....Pages 35-68
Front Matter....Pages 69-69
E-Business Management Methodologies....Pages 71-92
E-Business: A Service-Oriented View....Pages 93-132
Front Matter....Pages 133-133
Anatomy of E-Business Management....Pages 135-174
Operation and Implementation of E-Business Management....Pages 175-208
Front Matter....Pages 209-209
E-Business Infrastructure Management....Pages 211-245
Integration of Technologies for E-Business Management....Pages 247-278
Front Matter....Pages 279-279
Cooperative E-business Management....Pages 281-310
CoMENS Design and Evaluation....Pages 311-340
Back Matter....Pages 341-396




نظرات کاربران