ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Customer Relationship Management: Organizational and Technological Perspectives

دانلود کتاب مدیریت ارتباط با مشتری: دیدگاه های سازمانی و فناوری

Customer Relationship Management: Organizational and Technological Perspectives

مشخصات کتاب

Customer Relationship Management: Organizational and Technological Perspectives

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783642078859, 9783540247180 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2003 
تعداد صفحات: 170 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 42,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت ارتباط با مشتری: دیدگاه های سازمانی و فناوری: سیستم های اطلاعات کسب و کار، بازاریابی، برنامه های کاربردی سیستم های اطلاعاتی (شامل اینترنت)



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Customer Relationship Management: Organizational and Technological Perspectives به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت ارتباط با مشتری: دیدگاه های سازمانی و فناوری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت ارتباط با مشتری: دیدگاه های سازمانی و فناوری



شرکت ها و موسسات مالی از سیستم های اطلاعات عملیاتی به روشی کارآمد استفاده می کنند. در حالی که آنها سطح بالایی از دانش را در سیستم های اطلاعات مدیریت تثبیت کرده اند، هنوز در مورد روش صحیح استفاده از سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) تحت دیدگاه تجاری، کمبود دانش وجود دارد. بسیاری از شرکت ها هنوز در ارزیابی اینکه چگونه CRM می تواند با نتایج مورد انتظار روبرو شود، مشکل دارند. سطح پیچیدگی هم از نظر فناوری و هم از دیدگاه سازمانی درک می شود. یک فرآیند کامل نوآوری و ابتکارات مدیریت تغییر سنگین باید تضمین شود تا سیستم های موثر و موفقی داشته باشیم. این کتاب یک دیدگاه نظری و عملی محکم در مورد نحوه مواجهه با پروژه‌های CRM ارائه می‌دهد و مناسب‌ترین فناوری‌ها و مسائل سازمانی را که باید در نظر گرفته شوند، توصیف می‌کند. برخی از موارد توضیحی نیز گنجانده شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Companies and financial institutions are employing operational information systems in an efficient way. While they have consolidated a strong level of knowledge in management information systems, there is still a lack of knowledge on the right way to apply customer relationship management (CRM) systems under a business perspective. Most of the companies are still having problems in evaluating how CRM can meet with the expected results. The level of complexity is perceived both under a technological and organizational point of view. A complete innovation process and heavy change management initiatives should be ensured in order to have effective and successful systems. This book offers a solid theoretical and practical perspective on how to face CRM projects, describing the most appropriate technologies and organizational issues that have to be considered. Some explaining cases have been included as well.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XI
Introduction....Pages 1-8
The Theoretical Framework of CRM....Pages 9-15
CRM Project Organization in the Financial Industry....Pages 17-41
The Organization of Data Warehouse Activities....Pages 43-60
Organization of Knowledge Discovery and Customer Insight Activities....Pages 61-70
Data Mining Techniques....Pages 71-89
The Evolution of Customer Relationships and Customer Value....Pages 91-112
Main Benefits and Organizational Impacts of CRM within the Bank....Pages 113-117
Data Mining Systems Supporting the Marketing Function: The Experience of Banca Monte dei Paschi di Siena....Pages 119-147
Back Matter....Pages 155-172




نظرات کاربران