دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1 نویسندگان: Gordon Davies, Elizabeth Stacey (auth.), Gordon Davies, Elizabeth Stacey (eds.) سری: IFIP — The International Federation for Information Processing 131 ISBN (شابک) : 9781475710397, 9780387357003 ناشر: Springer US سال نشر: 2003 تعداد صفحات: 305 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 18 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب آموزش با کیفیت از راه دور: کنفرانس کاری IFIP TC3 / WG3.6 در مورد آموزش با کیفیت @ a Distance 3 تا 6 فوریه 2003، جیلونگ، استرالیا: فناوری آموزشی، مدیریت محاسبات و سیستم های اطلاعاتی، حرفه محاسبات، هوش مصنوعی (شامل رباتیک)
در صورت تبدیل فایل کتاب Quality Education @ a Distance: IFIP TC3 / WG3.6 Working Conference on Quality Education @ a Distance February 3–6, 2003, Geelong, Australia به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب آموزش با کیفیت از راه دور: کنفرانس کاری IFIP TC3 / WG3.6 در مورد آموزش با کیفیت @ a Distance 3 تا 6 فوریه 2003، جیلونگ، استرالیا نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب چندین جنبه از ارائه آموزش با کیفیت از راه دور را در نظر می گیرد:
-کیفیت سیستم هایی که از یادگیری آنلاین پشتیبانی می کنند، زیرساخت پشتیبانی با کیفیت، کیفیت دسترسی و پشتیبانی فنی، توزیع مواد. مسائل در هر یک از این حوزه ها در نظر گرفته شده است.
-کیفیت تجارب تدریس و یادگیری، از جمله طیف وسیعی از پروژههای سازمانی با استفاده از فناوریهای آنلاین و مسائل ارائه کیفیت و همچنین زمینههای تحقیقات جاری و مورد نیاز.
- اندازه گیری کیفیت - ارزیابی و ارزیابی با در نظر گرفتن ارزیابی کیفیت به عنوان یک فرآیند جمعی، به تحقیقات اخیر در تلاش برای یادگیری با کیفیت پایدار می نگرد.
- مدیریت و سیاست برای حمایت از آموزش با کیفیت از راه دور شامل رویکردهای سازمانی برای تضمین کیفیت و شناسایی دیدگاههای متفاوت برای بررسی.
آموزش با کیفیت @ a Distance حاوی مقالات ارائه شده در کنفرانس کاری گروه 3.6 (آموزش از راه دور) فدراسیون بین المللی پردازش اطلاعات (IFIP) است. این کنفرانس که در فوریه 2003 در جیلونگ، استرالیا برگزار شد، در چهار جریان موازی برای در نظر گرفتن جنبه های گروه بندی شده در بالا، به اشتراک گذاری ارائه ها و بحث ها در مورد ایجاد محیط های آنلاین با کیفیت برای آموزش از راه دور سازماندهی شد.This book considers several aspects of providing quality education at a distance:
-Quality of systems that support online learning, quality support infrastructure, quality of technical access and support, materials distribution; issues in each of these areas are considered.
-Quality of teaching and learning experiences, including a range of institutional projects using online technologies and issues of quality provision as well as areas of current and needed research.
-Measuring quality - evaluation and assessment looks at recent research in working towards sustainable quality learning by considering quality evaluation as a collective process.
-Administration and policy to support quality education @ a distance including institutional approaches to assuring quality and identification of differing perspectives for consideration.
Quality Education @ a Distance contains the papers presented at the working conference of Working Group 3.6 (Distance Education) of the International Federation for Information Processing (IFIP). Held in Geelong, Australia in February 2003, the conference was organised in four parallel streams to consider the aspects grouped above, sharing presentations and discussions about establishing quality online environments for distance education.Front Matter....Pages i-viii
Quality Education @ a Distance....Pages 1-2
Globalisation and reflexivity: some challenges for research into quality education mediated by ICTs....Pages 3-16
Quality assurance and quality development....Pages 17-28
Necessary aspects of quality in eLearning systems....Pages 29-37
Front Matter....Pages 39-43
What do we need to know about e-learning standards?....Pages 45-52
Quality model for multi-level course specification and delivery....Pages 53-60
Enhancing distance learning using quality digital libraries and CITIDEL....Pages 61-71
Systems support for virtualizing traditional courses in science and engineering....Pages 73-82
A QoS-aware network supporting an E-learning framework....Pages 83-92
Developing a local framework for quality in an online learning environment: a case study....Pages 93-100
Students’ perspective of online learning....Pages 101-108
Digital libraries....Pages 109-111
Front Matter....Pages 113-118
Quality practice in computer supported collaborative learning....Pages 119-128
Factors influencing quality online learning experiences....Pages 129-136
Building productive online learning communities....Pages 137-144
Quality @ a distance includes preservice teachers....Pages 145-152
CMC to support an online learning environment....Pages 153-160
Using concept maps to improve the quality of learning law at a distance....Pages 161-168
Improving the quality of distance education through online learning....Pages 169-178
Actor network theory and the study of online learning....Pages 179-188
Front Matter....Pages 113-118
Quantifying quality....Pages 189-197
Front Matter....Pages 199-201
Developing an evaluation methodology for ICT supported learning: enhancing and promoting quality through ‘change knowledge’....Pages 203-210
Evaluation for knowledge....Pages 211-220
Regulation of training systems for adults in educational technology....Pages 221-230
The challenge of measuring E-learning quality: some ideas from HCI ....Pages 231-238
Improving distance education through Programme Quality Assurance....Pages 239-246
Front Matter....Pages 247-248
Quality goes online....Pages 249-256
Components of quality in distance education....Pages 257-264
Preserving the ‘human quality’ in education at a distance....Pages 265-272
Perspectives on the quality of online education....Pages 273-280
Knowledge networks and inter-organisational learning in the context of information industry....Pages 281-288
Establishing quality online....Pages 289-297
Back Matter....Pages 299-304