دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1 نویسندگان: Andrew McGettrick (auth.), Lillian Cassel, Ricardo A. Reis (eds.) سری: IFIP — The International Federation for Information Processing 117 ISBN (شابک) : 9781475754698, 9780387356198 ناشر: Springer US سال نشر: 2003 تعداد صفحات: 151 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 9 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب برنامههای درسی انفورماتیک و روشهای تدریس: کنفرانس IFIP TC3 / WG3.2 در مورد برنامههای درسی انفورماتیک، روشهای تدریس و بهترین عملکرد (ICTEM 2002) 10 تا 12 ژوئیه، 2002، Florianópolis، SC، برزیل: آموزش حرفه ای و حرفه ای، رابط های کاربری و تعامل انسانی با کامپیوتر، مطالعات برنامه درسی، فناوری آموزشی، آموزش (عمومی)
در صورت تبدیل فایل کتاب Informatics Curricula and Teaching Methods: IFIP TC3 / WG3.2 Conference on Informatics Curricula, Teaching Methods and Best Practice (ICTEM 2002) July 10–12, 2002, Florianópolis, SC, Brazil به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب برنامههای درسی انفورماتیک و روشهای تدریس: کنفرانس IFIP TC3 / WG3.2 در مورد برنامههای درسی انفورماتیک، روشهای تدریس و بهترین عملکرد (ICTEM 2002) 10 تا 12 ژوئیه، 2002، Florianópolis، SC، برزیل نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
چندین جنبه از برنامه های درسی انفورماتیک و روش های تدریس در
سطح دانشگاه در این جلد گزارش شده است، از جمله:
*چالش ها در تعریف برنامه درسی بین المللی.
*تنوع برنامه های درسی انفورماتیک؛
*برنامه های محاسباتی برای دانشمندان و مهندسان؛
*الگوهای طراحی برنامه درسی;
*تعامل دانشجو;
*آموزش برنامه نویسی;
*بررسی همتایان در آموزش.
این کتاب شامل گزیدهای از مقالات ارائه شده در کنفرانس کاری برنامههای درسی انفورماتیک، روشهای تدریس و بهترین روشها (ICTEM 2002) است که توسط فدراسیون بینالمللی پردازش اطلاعات (IFIP) گروه کاری 3.2 حمایت مالی شد و در فلوریانوپلیس، برزیل در ژوئیه 2002.
گروه های کاری در سه مسیر موازی سازماندهی شدند. کارگروه 1 "جهت ها و چالش ها در آموزش انفورماتیک" را مورد بحث قرار داد. تمرکز کارگروه 2 "آموزش برنامه نویسی و حل مسئله" بود. گروه کاری 3 درباره "محاسبات: شکل یک رشته در حال تکامل" بحث کرد.
Several aspects of informatics curricula and teaching methods
at the university level are reported in this volume,
including:
*Challenges in defining an international curriculum;
*The diversity in informatics curricula;
*Computing programs for scientists and engineers;
*Patterns of curriculum design;
*Student interaction;
*Teaching of programming;
*Peer review in education.
This book contains a selection of the papers presented at the Working Conference on Informatics Curricula, Teaching Methods and Best Practice (ICTEM 2002), which was sponsored by the International Federation for Information Processing (IFIP) Working Group 3.2, and held in Florianópolis, Brazil in July 2002.
The working groups were organized in three parallel tracks. Working Group 1 discussed the "Directions and Challenges in Informatics Education". The focus of Working Group 2 was "Teaching Programming and Problem Solving". Working Group 3 discussed "Computing: The Shape of an Evolving Discipline."
Front Matter....Pages i-1
Benchmark Standards for Computing in the UK....Pages 3-12
Student experiments in object-oriented modeling....Pages 13-20
Input/Output for a CS1 Course in Java....Pages 21-28
Learning Programming by Solving Problems....Pages 29-39
Teaching of Programming with a Programmer’s Theory of Programming....Pages 41-51
Teaching Programming Broadly and Deeply: The Kernel Language Approach....Pages 53-62
Programming Strategies Using an Actor-Based Environment....Pages 63-68
A Computing Program for Scientists and Engineers — What is the Core Of Computing?....Pages 69-75
Patterns of Curriculum Design....Pages 77-86
Variations in Computing Science’s Disciplinary Diversity....Pages 87-96
Variety in Views of University Curriculum Schemes for Informatics / Computing / ICT....Pages 97-111
Front Matter....Pages 113-113
Directions and Challenges in Informatics Education....Pages 115-123
Teaching Programming and Problem Solving: The Current State....Pages 125-130
Computing: The Shape of an Evolving Discipline....Pages 131-138
Back Matter....Pages 139-149