ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Toward an Anthropology of Graphing: Semiotic and Activity-Theoretic Perspectives

دانلود کتاب به سوی انسان‌شناسی نمودارسازی: دیدگاه‌های نشانه‌شناختی و فعالیت-نظری

Toward an Anthropology of Graphing: Semiotic and Activity-Theoretic Perspectives

مشخصات کتاب

Toward an Anthropology of Graphing: Semiotic and Activity-Theoretic Perspectives

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781402013768, 9789401002233 
ناشر: Springer Netherlands 
سال نشر: 2003 
تعداد صفحات: 343 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 8 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 47,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب به سوی انسان‌شناسی نمودارسازی: دیدگاه‌های نشانه‌شناختی و فعالیت-نظری: مطالعات میان رشته ای، آموزش ریاضی، آموزش علوم، هوش مصنوعی (شامل رباتیک)، فلسفه علم



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Toward an Anthropology of Graphing: Semiotic and Activity-Theoretic Perspectives به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب به سوی انسان‌شناسی نمودارسازی: دیدگاه‌های نشانه‌شناختی و فعالیت-نظری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب به سوی انسان‌شناسی نمودارسازی: دیدگاه‌های نشانه‌شناختی و فعالیت-نظری



در تابستان 1990، در حالی که تعطیلات خود را برای تدریس یک دوره فیزیک دانشگاهی برای معلمان ابتدایی می گذراندم، یکی از دانش آموزان کلاس دهم مدرسه خود را نیز در رشته های فیزیک، شیمی و ریاضی تدریس کردم. در ازای همکاری مجانی با او، اجازه گرفته بودم تا جلساتمان را ضبط کنم. من می‌خواستم از رونوشت‌ها به‌عنوان منابع داده برای فصلی که برای نوشتن آن دعوت شده بودم، استفاده کنم. این اتفاق افتاد که در همان تابستان کتاب شناخت در عمل ژان لاو را کشف کردم و خواندم که الهام بخش من شد تا کتاب های دیگری در زمینه ریاضیات را در موقعیت های روزمره بخوانم. دو سال بعد، در حین انجام مطالعه ای با همکار معلمم G. Michael Bowen در مورد یادگیری دانش آموزان کلاس هشتم در طول یک واحد بوم شناسی تحقیق باز، مهارت های فوق العاده تجزیه و تحلیل داده های این دانش آموزان را کشف کردم که به نظر می رسید تابعی از آشنایی عمیق باشد. با اشیاء و رویدادهایی که قبلاً در واحد مطالعه و ریاضی کرده بودند. من یافته‌هایم را در دو مقاله گزارش کردم، «ریاضی‌سازی تجربه در محیط تحقیق باز کلاس 8: مقدمه‌ای بر رویه‌های بازنمایی علم» و «زمینه مشکلات واژه‌های متنی کجاست؟: تمرین‌ها و محصولات ریاضی در دانش‌آموزان کلاس هشتم» "پاسخ به مشکلات داستان". من در آغاز با آن مطالعه، یک دستور کار تحقیقاتی را توسعه دادم که بر دانش ریاضی در علوم و حرفه های مرتبط با علم متمرکز بود. در اوایل دهه 1990، من همچنین به مفهوم عمل معتبر به عنوان استعاره ای برای برنامه ریزی برنامه درسی علوم مدرسه علاقه مند بودم.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

During the summer of 1990, while taking my holidays to teach a university course of physics for elementary teachers, I also tutored one of the tenth-grade students at my school in physics, chemistry, and mathematics. In return for working with him for free, I had requested permission to audiotape our sessions; I wanted to use the transcripts as data sources for a chapter that I had been in­ vited to write. It so happened that I discovered and read Jean Lave's Cognition in Practice that very summer, which inspired me to read other books on mathe­ matics in everyday situations. Two years later, while conducting a study with my teacher colleague G. Michael Bowen on eighth-grade students' learning during an open-inquiry ecology unit, I discovered these students' tremendous data analysis skills that appeared to be a function of the deep familiarity with the objects and events that they had studied and mathematized earlier in the unit. I reported my findings in two articles, 'Mathematization of experience in a grade 8 open-inquiry environment: An introduction to the representational practices of science' and 'Where is the context in contextual word problems?: Mathematical practices and products in Grade 8 students' answers to story problems'. I Begin­ ning with that study, I developed a research agenda that focused on mathemati­ cal knowing in science and science-related professions. During the early 1990s, I was also interested in the notion of authentic practice as a metaphor for planning school science curriculum.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xi
Toward an Anthropology of Graphing....Pages 1-21
Front Matter....Pages 23-23
From ‘Expertise’ to Situated Reason....Pages 25-67
Unfolding Interpretations....Pages 69-101
Problematic Readings....Pages 103-145
Articulating Background....Pages 147-183
Front Matter....Pages 185-185
Reading Graphs....Pages 187-220
From Writhing Lizards to Graphs....Pages 221-266
Fusion of Sign and Referent....Pages 267-309
Back Matter....Pages 311-342




نظرات کاربران