ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Suchmaschinen im Internet: Funktionsweisen, Ranking Methoden, Top Positionen

دانلود کتاب موتورهای جستجو در اینترنت: نحوه کار آنها، روش های رتبه بندی، موقعیت های برتر

Suchmaschinen im Internet: Funktionsweisen, Ranking Methoden, Top Positionen

مشخصات کتاب

Suchmaschinen im Internet: Funktionsweisen, Ranking Methoden, Top Positionen

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Xpert.press 
ISBN (شابک) : 9783642639340, 9783642593215 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2003 
تعداد صفحات: 287 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 12 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 34,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب موتورهای جستجو در اینترنت: نحوه کار آنها، روش های رتبه بندی، موقعیت های برتر: برنامه های کاربردی سیستم های اطلاعاتی (شامل اینترنت)، سیستم های اطلاعاتی و خدمات ارتباطی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب Suchmaschinen im Internet: Funktionsweisen, Ranking Methoden, Top Positionen به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب موتورهای جستجو در اینترنت: نحوه کار آنها، روش های رتبه بندی، موقعیت های برتر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب موتورهای جستجو در اینترنت: نحوه کار آنها، روش های رتبه بندی، موقعیت های برتر



موتورهای جستجو رایج ترین ابزار مورد استفاده برای یافتن اطلاعات، خدمات و محصولات در اینترنت هستند. 90 درصد از همه کاربران جستجوی خود را از طریق موتورهای جستجو شروع می کنند. بزرگترین مشکل ارائه دهندگان محتوا در واقع یافتن گروه هدف آنها از طریق موتورهای جستجو است. در این زمینه، رتبه بندی در لیست نتایج جستجو، معیار بسیار مهمی است که تأثیر مستقیمی بر موفقیت اقتصادی یک وب سایت دارد. این کتاب به روشی آسان و قابل درک توضیح می دهد که موتورهای جستجو چگونه کار می کنند و از چه معیارهایی برای تعیین رتبه استفاده می شود. دستورالعمل های دقیق برای عمل دقیقاً مشخص می کند که چگونه وب سایت ها باید بهینه شوند تا یکی از اولین موقعیت ها را در موتورهای جستجو به دست آورند. پس از مطالعه این کتاب، خواننده تمام دانش مورد نیاز خود را برای قرار دادن بهینه وب سایت ها در موتورهای جستجو در اختیار دارد. محتوای ویرایش دوم کاملاً به روز شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Suchmaschinen stellen das am meisten genutzte Hilfsmittel dar, um Informationen, Dienstleistungen und Produkte im Internet zu finden. 90% aller User beginnen ihre Suche über Suchmaschinen. Das größte Problem für Contentanbieter ist, von ihrer Zielgruppe über Suchmaschinen auch tatsächlich gefunden zu werden. In diesem Zusammenhang ist die Rangposition in der Suchergebnisliste ein äußerst wichtiges Kriterium, das direkte Auswirkung auf den wirtschaftlichen Erfolg eines Webauftritts hat. Dieses Buch beschreibt leicht verständlich, wie Suchmaschinen funktionieren und nach welchen Kriterien Rangpositionen bestimmt werden. Eine detaillierte Handlungsanleitung gibt exakt vor, wie Webseiten zu optimieren sind, um eine der ersten Positionen bei Suchmaschinen einzunehmen. Nach dem Lesen dieser Lektüre verfügt der Leser über das gesamte Wissen, um Webseiten bei Suchmaschinen optimal zu positionieren. Der Inhalt der 2. Auflage wurde vollständig aktualisiert.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XV
Überblick Suchdienste im World Wide Web....Pages 1-11
Systemumfeld der Suchmaschinen im WWW....Pages 13-24
Funktionsweisen von Suchmaschinen....Pages 25-66
Relevanz und Gewichtungsmodelle....Pages 67-94
Suchprozess und Suchformen....Pages 95-113
On the Page Methoden der Optimierung....Pages 115-168
Off the Page Methoden der Optimierung....Pages 169-185
Spam — unzulässige Maßnahmen....Pages 187-206
Aufnahme in den Datenbestand....Pages 207-233
Payed Placement — Ranking gegen Bezahlung....Pages 235-255
Monitoring und Controlling....Pages 257-272
Back Matter....Pages 273-279




نظرات کاربران