دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Michael Glöggler (auth.)
سری: Xpert.press
ISBN (شابک) : 9783642639340, 9783642593215
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg
سال نشر: 2003
تعداد صفحات: 287
زبان: German
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 12 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب موتورهای جستجو در اینترنت: نحوه کار آنها، روش های رتبه بندی، موقعیت های برتر: برنامه های کاربردی سیستم های اطلاعاتی (شامل اینترنت)، سیستم های اطلاعاتی و خدمات ارتباطی
در صورت تبدیل فایل کتاب Suchmaschinen im Internet: Funktionsweisen, Ranking Methoden, Top Positionen به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب موتورهای جستجو در اینترنت: نحوه کار آنها، روش های رتبه بندی، موقعیت های برتر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
موتورهای جستجو رایج ترین ابزار مورد استفاده برای یافتن اطلاعات، خدمات و محصولات در اینترنت هستند. 90 درصد از همه کاربران جستجوی خود را از طریق موتورهای جستجو شروع می کنند. بزرگترین مشکل ارائه دهندگان محتوا در واقع یافتن گروه هدف آنها از طریق موتورهای جستجو است. در این زمینه، رتبه بندی در لیست نتایج جستجو، معیار بسیار مهمی است که تأثیر مستقیمی بر موفقیت اقتصادی یک وب سایت دارد. این کتاب به روشی آسان و قابل درک توضیح می دهد که موتورهای جستجو چگونه کار می کنند و از چه معیارهایی برای تعیین رتبه استفاده می شود. دستورالعمل های دقیق برای عمل دقیقاً مشخص می کند که چگونه وب سایت ها باید بهینه شوند تا یکی از اولین موقعیت ها را در موتورهای جستجو به دست آورند. پس از مطالعه این کتاب، خواننده تمام دانش مورد نیاز خود را برای قرار دادن بهینه وب سایت ها در موتورهای جستجو در اختیار دارد. محتوای ویرایش دوم کاملاً به روز شده است.
Suchmaschinen stellen das am meisten genutzte Hilfsmittel dar, um Informationen, Dienstleistungen und Produkte im Internet zu finden. 90% aller User beginnen ihre Suche über Suchmaschinen. Das größte Problem für Contentanbieter ist, von ihrer Zielgruppe über Suchmaschinen auch tatsächlich gefunden zu werden. In diesem Zusammenhang ist die Rangposition in der Suchergebnisliste ein äußerst wichtiges Kriterium, das direkte Auswirkung auf den wirtschaftlichen Erfolg eines Webauftritts hat. Dieses Buch beschreibt leicht verständlich, wie Suchmaschinen funktionieren und nach welchen Kriterien Rangpositionen bestimmt werden. Eine detaillierte Handlungsanleitung gibt exakt vor, wie Webseiten zu optimieren sind, um eine der ersten Positionen bei Suchmaschinen einzunehmen. Nach dem Lesen dieser Lektüre verfügt der Leser über das gesamte Wissen, um Webseiten bei Suchmaschinen optimal zu positionieren. Der Inhalt der 2. Auflage wurde vollständig aktualisiert.
Front Matter....Pages I-XV
Überblick Suchdienste im World Wide Web....Pages 1-11
Systemumfeld der Suchmaschinen im WWW....Pages 13-24
Funktionsweisen von Suchmaschinen....Pages 25-66
Relevanz und Gewichtungsmodelle....Pages 67-94
Suchprozess und Suchformen....Pages 95-113
On the Page Methoden der Optimierung....Pages 115-168
Off the Page Methoden der Optimierung....Pages 169-185
Spam — unzulässige Maßnahmen....Pages 187-206
Aufnahme in den Datenbestand....Pages 207-233
Payed Placement — Ranking gegen Bezahlung....Pages 235-255
Monitoring und Controlling....Pages 257-272
Back Matter....Pages 273-279