ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Informationsmanagement

دانلود کتاب مدیریت اطلاعات

Informationsmanagement

مشخصات کتاب

Informationsmanagement

ویرایش: 3., neu bearb. u. erw. Aufl. 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783540438861, 9783662078990 
ناشر: Springer Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2003 
تعداد صفحات: 508 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 18 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت اطلاعات: سیستم های اطلاعات کسب و کار، ذخیره سازی و بازیابی اطلاعات



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Informationsmanagement به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت اطلاعات نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت اطلاعات

کسب و کار دیجیتال، اینترنت، جامعه اطلاعاتی، اطلاعات به عنوان یک عامل رقابتی و مکانی: این کلمات کلیدی اهمیت کارآفرینی و اجتماعی اطلاعات را نشان می دهند. با این حال، نه تنها اطلاعات به تنهایی، بلکه سیستم‌هایی که اطلاعات را پردازش، ذخیره و انتقال می‌دهند و فناوری‌هایی که بر آن‌ها بنا شده‌اند نیز شایسته توجه هستند. مدیریت اطلاعات وظیفه دارد از بهترین استفاده ممکن از اطلاعات به عنوان منبع با توجه به هدف شرکت اطمینان حاصل کند. این کتاب بینش اصلی را منتقل می کند که فناوری های اطلاعات و ارتباطات نه تنها فرصت هایی را برای منطقی سازی باز می کنند، بلکه بالاتر از همه امکانات طراحی را ارائه می دهند. وظیفه مدیریت اطلاعات برای استفاده از این فرصت، محور کتاب است. این توضیحات هم توسط یک مطالعه موردی عملی بر اساس ساختار کتاب و هم توسط مطالعات موردی از شرکت‌های معروف پشتیبانی می‌شوند که در آینده می‌توانید در www.informationsmanagement-online.de آنها را پیدا کنید.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Digital Business, Internet, Informationsgesellschaft, Information als Wettbewerbs- und Standortfaktor: Diese Stichworte verdeutlichen die unternehmerische und gesellschaftliche Bedeutung von Information. Doch nicht nur Information allein, sondern auch die Systeme, die Informationen verarbeiten, speichern und ?bertragen und die Techniken, auf denen sie beruhen, verdienen Aufmerksamkeit. Informationsmanagement hat die Aufgabe, den im Hinblick auf das Unternehmensziel bestm?glichen Einsatz der Ressource Information zu gew?hrleisten. Das Buch vermittelt die zentrale Einsicht, dass Informations- und Kommunikationstechniken nicht nur Rationalisierungsm?glichkeiten er?ffnen, sondern v.a. Gestaltungsm?glichkeiten bieten. Die Aufgabe des Informationsmanagements, diese Chance zu nutzen, steht im Mittelpunkt des Buches. Unterst?tzt werden diese Ausf?hrungen sowohl durch eine an die Struktur des Buches angelehnte ?bungsfallstudie als auch durch Fallstudien aus bekannten Unternehmen, die zuk?nftig unter www.informationsmanagement-online.de zu finden sind.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XVI
Einleitung....Pages 1-8
Ein Rahmen für Informationsmanagement....Pages 9-48
Die Aufgaben des Informationsmanagements....Pages 49-399
Einsatzfelder des Informationsmanagement....Pages 400-451
Back Matter....Pages 453-496




نظرات کاربران