ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Fuzzy Logic in Management

دانلود کتاب منطق فازی در مدیریت

Fuzzy Logic in Management

مشخصات کتاب

Fuzzy Logic in Management

ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری: International Series in Operations Research & Management Science 66 
ISBN (شابک) : 9781461347446, 9781441989772 
ناشر: Springer US 
سال نشر: 2004 
تعداد صفحات: 288 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 20 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 34,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب منطق فازی در مدیریت: منطق و مبانی ریاضی، مدیریت/کسب و کار برای حرفه ای ها، تحقیق عملیات/تئوری تصمیم گیری، هوش مصنوعی (شامل رباتیک)، مدیریت نوآوری/فناوری



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Fuzzy Logic in Management به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب منطق فازی در مدیریت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب منطق فازی در مدیریت



منطق فازی در مدیریت نشان می‌دهد که با وارد کردن منطق فازی به عملکرد مدیریت، می‌توان مشکلات و تغییرات دشوار در محیط مدیریت را راحت‌تر حل کرد. این موضوع صریح از طریق کتاب به شرح زیر توسعه یافته است: فصل 1، "مدیریت و فناوری های پشتیبانی هوشمند"، یک بررسی کوتاه از رهبری مدیریت و آنچه می توان از فناوری های پشتیبانی به دست آورد است. فصل 2، "مجموعه های فازی و منطق فازی"، مقدمه ای کوتاه بر مجموعه های فازی، روابط فازی، اصل بسط، مفاهیم فازی و متغیرهای زبانی ارائه می دهد. فصل 3، "سیستم های پشتیبانی تصمیم گیری گروهی"، به تصمیم گیری گروهی می پردازد و روش هایی را برای حمایت از فرآیندهای دستیابی به اجماع مورد بحث قرار می دهد. فصل 4، "گزینه های واقعی فازی برای برنامه ریزی استراتژیک"، خلاصه ای از تحقیقاتی است که در آن نظریه گزینه های واقعی فازی به عنوان مجموعه ای از مدل ها پیاده سازی شده است. این مدل‌ها به‌طور کامل روی تعدادی از سرمایه‌گذاری‌های واقعی آزمایش شدند و در سال 2001 تأیید شدند. فصل 5، «روش‌های محاسباتی نرم برای کاهش اثر شلاق گاو نر»، خلاصه‌ای از کار تحقیقاتی متمرکز بر نوسانات تقاضا در زنجیره‌های تأمین است. این برنامه چارچوب های نظری موجود را با مدل سازی منطق فازی افزایش داد. فصل 6، "مدیریت دانش"، جمع آوری، ذخیره سازی، انتقال و مدیریت دانش با استفاده از منطق فازی را تشریح می کند. اصول به طور مفصل با عوامل نرم افزار کار می شود. فصل 7، \"کاربرد فناوری تلفن همراه\"، برنامه های کاربردی مختلفی از جمله حقایق تجربی و نحوه پشتیبانی فناوری تلفن همراه با عوامل نرم افزاری را معرفی می کند.

به طور ضمنی این کتاب موضوعاتی را توسعه می دهد که شرکت های موفق باید از آنها برای (1) تسلط پیدا کنند. اثربخشی و کیفیت هم در جزئیات و هم در کل، (2) ایجاد و کار با انعطاف، و (3) حمایت از یادگیری مستمر در هر دو سطح سازمانی و فردی.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Fuzzy Logic in Management demonstrates that difficult problems and changes in the management environment can be more easily handled by bringing fuzzy logic into the practice of management. This explicit theme is developed through the book as follows: Chapter 1, "Management and Intelligent Support Technologies", is a short survey of management leadership and what can be gained from support technologies. Chapter 2, "Fuzzy Sets and Fuzzy Logic", provides a short introduction to fuzzy sets, fuzzy relations, the extension principle, fuzzy implications and linguistic variables. Chapter 3, "Group Decision Support Systems", deals with group decision making, and discusses methods for supporting the consensus reaching processes. Chapter 4, "Fuzzy Real Options for Strategic Planning", summarizes research where the fuzzy real options theory was implemented as a series of models. These models were thoroughly tested on a number of real life investments, and validated in 2001. Chapter 5, "Soft Computing Methods for Reducing the Bullwhip Effect", summarizes research work focused on the demand fluctuations in supply chains. The program enhanced existing theoretical frameworks with fuzzy logic modeling. Chapter 6, "Knowledge Management", outlines the collection, storing, transfer and management of knowledge using fuzzy logic. The principles are worked out in detail with software agents. Chapter 7, "Mobile Technology Application", introduces various applications including empirical facts and how mobile technology can be supported with software agents.

Implicitly the book develops themes that successful companies should use to (1) master effectiveness and quality in both the details and the whole, (2) build on and work with flexibility, and (3) support continuous learning in both the organizational and the individual level.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xvi
Management and Intelligent Support Technologies....Pages 1-28
Fuzzy Sets and Fuzzy Logic....Pages 29-56
Group Decision Support Systems....Pages 57-125
Fuzzy Real Options for Strategic Planning....Pages 127-141
A Fuzzy Approach to reducing the Bullwhip Effect....Pages 143-161
Knowledge Management....Pages 163-234
Mobile Technology Applications....Pages 235-273
Back Matter....Pages 274-276




نظرات کاربران