ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Designing Information Spaces: The Social Navigation Approach

دانلود کتاب طراحی فضاهای اطلاعاتی: رویکرد ناوبری اجتماعی

Designing Information Spaces: The Social Navigation Approach

مشخصات کتاب

Designing Information Spaces: The Social Navigation Approach

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , , , , , ,   
سری: Computer Supported Cooperative Work 
ISBN (شابک) : 9781852336615, 9781447100355 
ناشر: Springer-Verlag London 
سال نشر: 2003 
تعداد صفحات: 464 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 16 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 60,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب طراحی فضاهای اطلاعاتی: رویکرد ناوبری اجتماعی: رابط های کاربر و تعامل انسان با کامپیوتر، برنامه های کاربردی سیستم های اطلاعاتی (شامل اینترنت)، ذخیره سازی و بازیابی اطلاعات، شخصیت و روانشناسی اجتماعی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Designing Information Spaces: The Social Navigation Approach به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب طراحی فضاهای اطلاعاتی: رویکرد ناوبری اجتماعی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب طراحی فضاهای اطلاعاتی: رویکرد ناوبری اجتماعی



این نگاهی به مجموعه‌ای از پروکسی‌های اجتماعی است. هدف این بود که روشن شود که مفهوم نیابت اجتماعی کاملاً کلی است. پروکسی های اجتماعی را می توان برای پشتیبانی از طیف گسترده ای از تعاملات آنلاین طراحی کرد، خواه شامل مکالمه باشد یا نه. آنها ممکن است همزمان یا ناهمزمان باشند، و ممکن است با فعالیت هایی مرتبط باشند که خودشان یک هدف هستند (مثلاً حراج ها)، یا فعالیت هایی که صرفاً وسیله ای برای رسیدن به هدف هستند (مثلاً انتظار در صف ها). ما معتقدیم که با ارائه یک بازنمایی مشترک از فعالیتی که شرکت کنندگان در آن مشارکت دارند، نمایندگان اجتماعی می توانند به ایجاد انتظارات مشترک، تجربیات مشترک کمک کنند و می توانند به عنوان منبعی عمل کنند که شرکت کنندگان می توانند از آن برای ساختار دادن به تعاملات فردی و جمعی خود استفاده کنند. حداقل ادعای ما همین است. با این حال، توجه به این نکته مهم است که، به جز مورد اول، پروکسی‌هایی که تاکنون توضیح داده شد، قطعات مفهومی هستند، به این معنی که پیاده‌سازی نشده‌اند و در موقعیت‌های واقعی مستقر نشده‌اند. اما اکنون به یک سیستم پیاده سازی شده می پردازیم و به یک مثال واقعی نگاه می کنیم. 1. 4 تجربه: سیستم Babble در بخش قبل، مفهوم نیابت های اجتماعی را معرفی کردیم و نمونه هایی را مورد بحث قرار دادیم که طیف وسیعی از موقعیت ها را نشان می دهد که می توان نیابت های اجتماعی را برای آنها به کار برد. در این بخش، ما بر تجربه خود در طراحی، پیاده سازی و مطالعه یک پروکسی اجتماعی در زمینه یک سیستم آنلاین به نام Babble تمرکز می کنیم.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

That's a look at an array of social proxies. The purpose was to make it clear that the concept of social proxy is quite general. Social proxies can be designed to support a wide range of on-line interactions, whether they involve conversation or not. They may be synchronous or asynchronous, and they may be associated with activities which are an end in them­ selves (e. g. auctions), or activities which are simply a means to an end (e. g. waiting in queues). We believe that by providing a shared represen­ tation of the activity in which participants are involved, social proxies can help create shared expectations, shared experiences, and can serve as a resource which participants can use to structure their individual and collective interactions. That is, at least, our claim. However, it is important to note that, except for the first, the proxies described so far are concept pieces, meaning that they haven't been implemented and deployed to real situations. Now, however, we will turn to an implemented system, and look at a real example. 1. 4 Experience: The Babble System In the previous section we introduced the concept of social proxies and discussed examples illustrating the wide range of situations to which social proxies can be applied. In this section, we focus on our experience in designing, implementing and studying a social proxy in the context of an on-line system called Babble.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xiv
Editors’ Introduction: Footprints in the Snow....Pages 1-13
Front Matter....Pages 15-15
Social Translucence: Using Minimalist Visualisations of Social Activity to Support Collective Interaction....Pages 17-41
Collaborative Filtering: Supporting Social Navigation in Large, Crowded Infospaces....Pages 43-82
Screen Scenery: Learning From Architecture and People’s Practices of Navigation in Electronic Environments....Pages 83-103
Navigating the Virtual Landscape: Coordinating the Shared Use of Space....Pages 105-124
Experiential Design of Shared Information Spaces....Pages 125-149
GeoNotes: A Location-Based Information System for Public Spaces....Pages 151-173
Footsteps from the Garden: Arcadian Knowledge Spaces....Pages 175-200
Social Navigation of Food Recipes: Designing Kalas....Pages 201-222
Results from the Footprints Project....Pages 223-248
Web Places: Using Intermediaries to Add People to the Web....Pages 249-269
Front Matter....Pages 271-271
Where the Footprints Lead: Tracking Down Other Roles for Social Navigation....Pages 273-291
Social Connotations of Space in the Design for Virtual Communities and Social Navigation....Pages 293-313
Informatics, Architecture and Language....Pages 315-341
Information that Counts: A Sociological View of Information Navigation....Pages 343-353
Navigation: Within and Beyond the Metaphor in Interface Design and Evaluation....Pages 355-384
The Conceptual Structure of Information Space....Pages 385-403
Information Space Navigation: A Framework....Pages 405-426
Back Matter....Pages 427-455




نظرات کاربران