دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1 نویسندگان: Wouter R. Van Joolingen, Ton De Jong (auth.), Tom Murray, Stephen B. Blessing, Shaaron Ainsworth (eds.) سری: ISBN (شابک) : 9789048164998, 9789401708197 ناشر: Springer Netherlands سال نشر: 2003 تعداد صفحات: 562 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 10 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Authoring Tools for Advanced Technology Learning Environments: Toward Cost-Effective Adaptive, Interactive and Intelligent Educational Software به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب ابزارهای نوشتن برای محیط های یادگیری فناوری پیشرفته: به سمت نرم افزار آموزشی سازگار ، تعاملی و هوشمند با هزینه مقرون به صرفه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
محققان و توسعه دهندگان نرم افزار آموزشی در مورد ساخت ابزارهای تالیفی برای سیستم های آموزشی هوشمند (ITS)، سیستم های آموزشی تطبیقی و مبتنی بر دانش، و سایر اشکال محیط های یادگیری با فناوری پیشرفته (ATLE) از زمانی که این اشکال نرم افزار آموزشی صحبت کرده اند، صحبت کرده اند. در دهه 1970 معرفی شد. پیچیدگی فنی و هزینههای بالای توسعه این سیستمها بهشدت با تصویر رایج آموزش بهعنوان یک فعالیت «در خانه» که توسط معلمان و مربیان فردی انجام میشود که درسهای متناسب با هر موقعیت را میسازند، در تضاد است. دو دلیل اصلی برای ایجاد ابزارهای تألیف برای ATLE ها وجود داشته است: کاهش هزینه توسعه، و اجازه دادن به مربیان مجرب برای مشارکت بیشتر در ایجاد آنها. هدف از ایجاد ابزارهای تالیف قابل استفاده با روند اخیر به سمت قابلیت همکاری و قابلیت استفاده مجدد در میان این سیستم ها همخوانی دارد. ما از عبارت \"محیط یادگیری با فناوری پیشرفته\" برای اشاره به نرم افزارهای آموزشی در لبه پیشروی تمرین و تحقیق استفاده می کنیم. این سیستمها با ارائه یک یا چند مورد از مزایای زیر، فراتر از آموزشهای سنتی مبتنی بر رایانه یا شبیهسازیهای آموزشی هستند: ß ارائه رابطهای غنی یا حتی \"غوطهور\" به طوری که دانشآموزان بتوانند \"با انجام دادن\" در زمینههای واقعی و معنادار یاد بگیرند. . ß تطبیق پویا رابط یا محتوا با اهداف، سطح مهارت یا سبک یادگیری دانش آموز. ß ارائه نکات تخصصی، توضیحات یا راهنمایی های حل مسئله. ß اجازه دادن به تعاملات آموزشی \"ابتکار ترکیبی\"، که در آن دانش آموزان می توانند سؤال بپرسند و کنترل بیشتری بر یادگیری خود داشته باشند.
Researchers and educational software developers have talked about building authoring tools for intelligent tutoring systems (ITSs), adaptive and knowled- based instructional systems, and other forms of advanced-technology learning environments (ATLEs) ever since these forms of educational software were introduced in the 1970s. The technical complexity and high development costs of these systems contrasts sharply with the common picture of education as a "home grown" activity performed by individual teachers and trainers who craft lessons tailored for each situation. There have been two primary reasons to create authoring tools for ATLEs: to reduce development cost, and to allow practicing educators to become more involved in their creation. The goal of creating usable authoring tools dovetails with the recent trend toward interoperability and reusability among these systems. We use the phrase "advanced-technology learning environment" to refer to educational software on the leading edge of practice and research. These systems go beyond traditional computer-based instruction or educational simulations by providing one or more of the following benefits: ß Providing rich, or even "immersive" interfaces so that students can "learn by doing" in realistic and meaningful contexts. ß Dynamically adapting the interface or content to the student's goals, skill level, or learning style. ß Providing expert hints, explanations, or problem solving guidance. ß Allowing "mixed-initiative" tutorial interactions, where students can ask questions and have more control over their learning.
Front Matter....Pages i-xvii
Simquest....Pages 1-31
Requiem for a Development System: Reflections on Knowledge-Based, Generative Instruction....Pages 33-59
Authoring Simulation-Centered Learning Environments with Rides and Vivids....Pages 61-91
A Programming by Demonstration Authoring Tool for Model-Tracing Tutors....Pages 93-119
Automated Knowledge Acquisition for Intelligent Support of Diagnostic Reasoning....Pages 121-147
Formative Evaluation of an Automated Knowledge Elicitation and Organization Tool....Pages 149-180
Using Knowledge Objects to Design Instructional Learning Environments....Pages 181-204
REDEEM: Simple Intelligent Tutoring Systems from Usable Tools....Pages 205-232
The IRIS Authoring Tool....Pages 233-267
CREAM-Tools: An Authoring Environment for Knowledge Engineering in Intelligent Tutoring Systems....Pages 269-308
Eon: Authoring Tools for Content, Instructional Strategy, Student Model and Interface Design....Pages 309-339
Supporting Educational Software Design with Knowledge-Rich Tools....Pages 341-375
Developing Adaptive Educational Hypermedia Systems: From Design Models to Authoring Tools....Pages 377-409
The Leap Authoring Tool: Supporting Complex Courseware Authoring Through Reuse, Rapid Prototyping, and Interactive Visualizations....Pages 411-438
Principles for Pedagogy-Oriented Knowledge Based Tutor Authoring Systems: Lessons Learned and a Design Meta-Model....Pages 439-466
Authoring Tools for Component-Based Learning Environments....Pages 467-489
An Overview of Intelligent Tutoring System Authoring Tools: Updated Analysis of the State of the Art....Pages 491-544
Back Matter....Pages 545-557