دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Dan Waters (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9781430218616, 9781430218623
ناشر: Apress
سال نشر: 2009
تعداد صفحات: 420
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 3 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب توسعه بازی Zune با استفاده از XNA 3.0: تکنیک های برنامه نویسی
در صورت تبدیل فایل کتاب Zune Game Development Using XNA 3.0 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب توسعه بازی Zune با استفاده از XNA 3.0 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
XNA 3.0 توانایی ایجاد بازی هایی را برای شما به ارمغان می آورد که نه تنها بر روی رایانه شخصی و ایکس باکس 360، بلکه در دستگاه تلفن همراه Zune نیز اجرا می شوند. در حالی که ایجاد بازی برای Zune از بسیاری جهات شبیه به کار بر روی پلتفرم های دیگر است، اما مجموعه ای از چالش ها و فرصت های منحصر به فرد خود را نیز ارائه می دهد. صفحهنمایشهای کوچکتر، فضای ذخیرهسازی محدود و قدرت پردازش کمتر، همگی بر نحوه تفکر شما در مورد طراحی و اجرای بازیهایتان تأثیر میگذارند.
Zune Game Development Using XNA 3.0 کتابی جامع است که شما را از جنبه های مختلف توسعه بازی XNA و پیاده سازی های خاص آنها در پلتفرم Zune راهنمایی می کند. این کتاب مفاهیم توسعه بازی Zune را به تفصیل بیان میکند و به شما نشان میدهد که چگونه آنها را در مثالهای عملی، گام به گام، ساختن کامل، نمونههای XNA 3.0 در مسیری که میتوانید دانلود و بازی کنید، به کار ببرید.
XNA 3.0 brings you the ability to create games that will run not just on the PC and Xbox 360, but also on the Zune mobile device. While creating games for Zune is, in many ways, similar to working on the other platforms, it also presents its own unique set of challenges and opportunities. Smaller screens, limited storage, and less processing power all affect the way you need to think about designing and implementing your games.
Zune Game Development Using XNA 3.0 is a comprehensive book that will guide you through the many aspects of XNA game development and their specific implementations on the Zune platform. The book addresses Zune game development concepts in detail and shows you how to apply them in practical, step–by–step examples, building complete, working XNA 3.0 examples along the way that you can download and play.
Front Matter....Pages i-xxv
Getting Started....Pages 1-12
Introduction to XNA Game Studio 3.0....Pages 13-26
Game Content....Pages 27-55
Developing for the Zune....Pages 57-127
XNA Fundamental Game Programming Concepts....Pages 129-201
Advanced Techniques....Pages 203-250
Final Exercise: Multiplayer Crazy Eights....Pages 251-373
Back Matter....Pages 375-405