دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: آموزشی ویرایش: 1 نویسندگان: Pierre Dillenbourg, Sanna Järvelä, Frank Fischer (auth.), Dr. Nicolas Balacheff, Dr. Sten Ludvigsen, Dr. Ton de Jong, Dr. Ard Lazonder, Dr. Sally Barnes (eds.) سری: ISBN (شابک) : 140209826X, 9781402098277 ناشر: Springer Netherlands سال نشر: 2009 تعداد صفحات: 330 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 3 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب یادگیری پیشرفته فناوری: اصول و محصولات: آموزش و آموزش، اپلیکیشن کامپیوتر. در علوم اجتماعی و رفتاری، فناوری آموزشی
در صورت تبدیل فایل کتاب Technology-Enhanced Learning: Principles and Products به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب یادگیری پیشرفته فناوری: اصول و محصولات نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
یادگیری مبتنی بر فناوری موضوعی به موقع است که اهمیت آن توسط
محققان آموزشی، دست اندرکاران، طراحان نرم افزار و سیاست گذاران
تشخیص داده شده است. این جلد روندها و مسائل جاری در یادگیری
فناوری پیشرفته را از دیدگاه تحقیق و توسعه اروپایی ارائه و
مورد بحث قرار می دهد. این مبحث چند وجهی و چند رشته ای از چهار
دیدگاه متفاوت مورد توجه قرار گرفته است که هر کدام بخش جداگانه
ای را در کتاب تشکیل می دهند. این بخش ها شامل اصول یادگیری
عمومی و همچنین حوزه خاص است که مشخص شده است نقش مهمی در محیط
های پیشرفته فناوری ایفا می کند، روش هایی برای شکل دادن به
محیط برای بهینه سازی تعاملات و یادگیری یادگیرندگان، و فن آوری
های خاصی که توسط محیط برای توانمندسازی استفاده می شود. زبان
آموزان یک بخش اضافی، کار ارائه شده در بخشهای قبل را از منظر
علم کامپیوتر و از منظر پیادهسازی مورد بحث قرار میدهد.
این کتاب از کار در Kaleidoscope: شبکه اروپایی تعالی که در آن
بیش از 1000 نفر از بیش از 90 موسسه در سراسر جهان در آن حضور
دارند، میآید. اروپا شرکت کند. Kaleidoscope محققانی از
رشتهها و فرهنگهای مختلف را گرد هم میآورد و از طریق همکاری
و به اشتراک گذاشتن نتایج علمی، به پیشبرد حوزه یادگیری با
فناوری پیشرفته کمک میکند.
Technology-enhanced learning is a timely topic, the
importance of which is recognized by educational researchers,
practitioners, software designers, and policy makers. This
volume presents and discusses current trends and issues in
technology-enhanced learning from a European research and
development perspective. This multifaceted and
multidisciplinary topic is considered from four different
viewpoints, each of which constitutes a separate section in
the book. The sections include general as well as
domain-specific principles of learning that have been found
to play a significant role in technology-enhanced
environments, ways to shape the environment to optimize
learners’ interactions and learning, and specific
technologies used by the environment to empower learners. An
additional section discusses the work presented in the
preceding sections from a computer science perspective and an
implementation perspective.
This book comes out of the work in Kaleidoscope: a European
Network of Excellence in which over 1,000 people from more
than 90 institutes across Europe participate. Kaleidoscope
brings together researchers from diverse disciplines and
cultures, through their collaboration and sharing of
scientific outcomes, they are helping move the field of
technology-enhanced learning forward.
Front Matter....Pages I-XXV
Front Matter....Pages 1-1
The Evolution of Research on Computer-Supported Collaborative Learning....Pages 3-19
Developments in Inquiry Learning....Pages 21-37
Sociocultural Perspectives on~Technology-Enhanced Learning and Knowing....Pages 39-53
Narrative Learning in Technology-Enhanced Environments....Pages 55-69
Front Matter....Pages 71-71
Building European Collaboration in Technology-Enhanced Learning in Mathematics....Pages 73-87
Integrated Digital Language Learning....Pages 89-103
Novel Technology for Learning in Medicine....Pages 105-120
Technology-Enhanced Learning in Science....Pages 121-134
Front Matter....Pages 135-135
External Representations for Learning....Pages 137-153
Computer-Supported Collaboration Scripts....Pages 155-173
Users’ Data....Pages 175-193
Users’ Data....Pages 195-211
Front Matter....Pages 213-213
A Patterns Approach to Connecting the Design and Deployment of Mathematical Games and Simulations....Pages 215-232
Mobile Learning....Pages 233-249
Learning from Multimedia and Hypermedia....Pages 251-272
Front Matter....Pages 273-273
A Computer Science Perspective on Technology-Enhanced Learning Research....Pages 275-288
Implementing Technology-Enhanced Learning....Pages 289-306
Back Matter....Pages 307-323