ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Agent-Mediated Electronic Commerce and Trading Agent Design and Analysis: AAMAS Workshop, AMEC 2008, Estoril, Portugal, May 12-16, 2008, and AAAI Workshop, TADA 2008, Chicago, IL, USA, July 14, 2008, Revised Selected Papers

دانلود کتاب طراحی و تجزیه و تحلیل نماینده تجارت الکترونیک و تجارت الکترونیک با واسطه: کارگاه AAMAS، AMEC 2008، استوریل، پرتغال، 12-16 می، 2008، و کارگاه AAAI، TADA 2008، شیکاگو، IL، ایالات متحده، 14 جولای، 2008 انتخاب شده،

Agent-Mediated Electronic Commerce and Trading Agent Design and Analysis: AAMAS Workshop, AMEC 2008, Estoril, Portugal, May 12-16, 2008, and AAAI Workshop, TADA 2008, Chicago, IL, USA, July 14, 2008, Revised Selected Papers

مشخصات کتاب

Agent-Mediated Electronic Commerce and Trading Agent Design and Analysis: AAMAS Workshop, AMEC 2008, Estoril, Portugal, May 12-16, 2008, and AAAI Workshop, TADA 2008, Chicago, IL, USA, July 14, 2008, Revised Selected Papers

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , , , , ,   
سری: Lecture Notes in Business Information Processing 44 
ISBN (شابک) : 9783642152368, 9783642152375 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 200 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 58,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب طراحی و تجزیه و تحلیل نماینده تجارت الکترونیک و تجارت الکترونیک با واسطه: کارگاه AAMAS، AMEC 2008، استوریل، پرتغال، 12-16 می، 2008، و کارگاه AAAI، TADA 2008، شیکاگو، IL، ایالات متحده، 14 جولای، 2008 انتخاب شده،: تجارت الکترونیک/کسب و کار الکترونیکی، سیستم های اطلاعات کسب و کار، هوش مصنوعی (شامل رباتیک)، برنامه کامپیوتری. در پردازش داده های اداری، برنامه های کاربردی سیستم های اطلاعاتی (شامل اینترنت)



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Agent-Mediated Electronic Commerce and Trading Agent Design and Analysis: AAMAS Workshop, AMEC 2008, Estoril, Portugal, May 12-16, 2008, and AAAI Workshop, TADA 2008, Chicago, IL, USA, July 14, 2008, Revised Selected Papers به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب طراحی و تجزیه و تحلیل نماینده تجارت الکترونیک و تجارت الکترونیک با واسطه: کارگاه AAMAS، AMEC 2008، استوریل، پرتغال، 12-16 می، 2008، و کارگاه AAAI، TADA 2008، شیکاگو، IL، ایالات متحده، 14 جولای، 2008 انتخاب شده، نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب طراحی و تجزیه و تحلیل نماینده تجارت الکترونیک و تجارت الکترونیک با واسطه: کارگاه AAMAS، AMEC 2008، استوریل، پرتغال، 12-16 می، 2008، و کارگاه AAAI، TADA 2008، شیکاگو، IL، ایالات متحده، 14 جولای، 2008 انتخاب شده،



طراحی و تجزیه و تحلیل سیستم‌های تجارت الکترونیکی که در آن نمایندگان به کار می‌روند، شامل یافتن راه‌حل‌هایی برای مجموعه وسیع و متنوعی از مشکلات، مربوط به رفتارهای عامل فردی، تعامل، و رفتار جمعی است. طیف گسترده‌ای از سناریوها و سیستم‌های تجارت الکترونیک، از جمله رویکردهای عامل به اینها، در سال‌های اخیر مورد مطالعه قرار گرفته‌اند. این مطالعات مدل هایی را پیشنهاد می کنند که از علامت - و تجزیه و تحلیل در هر دو سطح عامل منفرد و سطح سیستم چند عاملی پشتیبانی می کنند. این جلد شامل مقالات بازبینی شده و منتخب از 10 کارگاه تجارت الکترونیکی با واسطه‌ی عامل (AMEC-X) است که با هفتمین کنفرانس مشترک بین‌المللی در مورد عوامل خودمختار و سیستم‌های چندعاملی (AAMAS 2008)، و از ششمین کارگاه برگزار می‌شود. در طراحی و تجزیه و تحلیل عامل تجاری (TADA)، - واقع در بیست و سومین کنفرانس AAAI در زمینه هوش مصنوعی (AAAI 2008). هدف اصلی و تکمیلی هر دو کارگاه، ادامه ارائه - گردآوری کارهای بدیع از زمینه‌های مختلف بود که بر مدل‌سازی، پیاده‌سازی، و ارزیابی مؤسسات تجاری محاسباتی و/یا استراتژی‌های عامل تمرکز دارند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The design and analysis of electronic commerce systems in which agents are - ployed involves finding solutions to a large and diverse array of problems, concerning individual agent behaviors, interaction, and collective behavior. A wide variety of electronic commerce scenarios and systems, including agent approaches to these, have been studied in recent years. These studies suggest models that support the - sign and the analysis at both the level of the single agent and the level of the multiagent system. th This volume contains revised, selected papers from the 10 Workshop on Agent- Mediated Electronic Commerce (AMEC-X), co-located with the 7th International Joint Conference on Autonomous Agents and Multiagent Systems (AAMAS 2008), th and from the 6 Workshop on Trading Agent Design and Analysis (TADA), - located with the 23rd AAAI Conference on Artificial Intelligence (AAAI 2008). The primary, and complementary, goal of both workshops was to continue to bring - gether novel work from diverse fields that focus on modeling, implementation, and evaluation of computational trading institutions and/or agent strategies.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages -
Preventing Under-Reporting in Social Task Allocation....Pages 1-14
Reasoning and Negotiating with Complex Preferences Using CP-Nets....Pages 15-28
Using Priced Options to Solve the Exposure Problem in Sequential Auctions....Pages 29-45
Towards a Quality Assessment Method for Learning Preference Profiles in Negotiation....Pages 46-59
Using a Memory Test to Limit a User to One Account....Pages 60-72
Multi-attribute Regret-Based Dynamic Pricing....Pages 73-87
On the Economic Effects of Competition between Double Auction Markets....Pages 88-102
A Multiagent Recommender System with Task-Based Agent Specialization....Pages 103-116
Towards Automated Bargaining in Electronic Markets: A Partially Two-Sided Competition Model....Pages 117-130
Bidding Heuristics for Simultaneous Auctions: Lessons from TAC Travel....Pages 131-146
Applications of Classifying Bidding Strategies for the CAT Tournament....Pages 147-160
Coordinating Decisions in a Supply-Chain Trading Agent....Pages 161-174
The 2007 TAC SCM Prediction Challenge....Pages 175-189
Back Matter....Pages -




نظرات کاربران